Selam suç ortaklarım :)
Bir önceki bölüme gelen yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bu bölüme gelecek olan yorumlarınız bekliyorum.♡
Bölüme başlamadan önce sol alt köşedeki yıldıza dokunarak bana destek olabilirsiniz.
Buraya ben de sizin için bir yıldız bırakıyorum.⭐ Sizinkileri de bekliyorum.❥
Diğer bölümlerimiz hazır bile 500 yorum olduğunda yeni bölüm gelir ♡
keyifli okumalar.♡
Instagram: gizzemasllan/ sucortagimofficial
.
.
.
96. BÖLÜM "CİHAN AKSOYLU"
Bazı kararlar vardır, aslında hiç alınmaması gereken ama başka çaremiz olmadığı için almak zorunda olduğumuz kararlar. Bugün anladım ki bunu yapmak zorunda olmak, bu denli çaresiz kalmak, insanın canını çok yakıyormuş. Şimdi canım o kadar çok yanıyordu ki çaresizliğimi bile gölgede bırakıyor bu acı. Bizi bu hâle getiren, utanmadan gözlerimizin içine bakarak da yaptığı şeyi anlatan ve bununla alay eden bir adamla iş birliği yapmak zorunda olmak, gururuma dokunuyordu.
"Ne yapacağız?" diye sordu Doğan, gözümün ucuyla ona baktım. Taner'in iş birliği teklifinden sonra Ateş'in vereceği cevabı az çok tahmin ederek duymak istememiş ve oradan ayrılmıştım. Salona dönmüş, tek başıma otururken diğerleri de gelmişti bir bir ve henüz bir cevap vermediklerini söylemişlerdi. Fakat buradaki herkes çok iyi biliyor ki o teklifi kabul etmek dışında bir şansımız yoktu.
"Ekin'le anlaşma yaparken böyle hissetmemiştim" dedim, içimden geçirdiğim şeyi söylemem hepsinin bana bakmasına neden olurken de devam ettim. "O da bize kötü davrandı, hak etmediğimiz bir şeyi yapmaya çalıştı. Hatta beni ailemle tehdit ettirdi ama yine de onunla iş birliği yaparken kötü hissetmedim. Çünkü ona hak verdim. Bir insan ailesinden biri için, özellikle de bu çocuğuysa her şeyi yapar dedim. Onu anladım, gerçekten anladım ama Taner çok farklı. O para uğruna hepimizin hayatını mahvetti. Eğer şimdi bu hâldeysek, bunları yaşıyorsak bunun hâlâ hayatta olan en büyük sorumlularından biri o ve onunla anlaşma yapmak zorunda kalmayı gururuma yediremiyorum." Bunları derken bile o pisliğin daha bir saat kadar önce Gamze hakkında söylediklerini düşünüyor, yüzündeki o pis sırıtışı hatırlıyordum. Bu da sinirlerimi biraz daha bozuyordu.
"Hepimiz aynı şeyi düşünüyor ve hissediyoruz," dedi Cansu, bakışlarım onu buldu. "Buradaki hiç kimsenin Taner'le isteyerek ve zevkle anlaşma yaptığını hiç sanmıyorum ama hepimiz de başka şansımızız olmadığını çok iyi biliyoruz," dedi, arkasına yaslandı ve ellerini göğsünün altında birleştirken sıkıntıyla ofladı.
"Farkındayım," dedim, farkında olduğum en sinir bozucu şeydi zaten bu.
"Uzatmaya gerek yok, gidecek ve kabul edeceğiz," dedi Erdem, o an aklıma çok başka bir şey takıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇ ORTAĞIM
Roman pour AdolescentsBir nefes kadar yakındı. Korku tüm bedenimi kaplarken karanlıkta bile fark edebildiğim kehribar rengi gözlerini bir saniye bile olsun çekmedi gözlerimden. Bakışları oldukça keskindi, korkudan kalbimi yaralayacak kadar keskin. "Sen..." deyip sustum...