Genelde girişlere böyle açıklamalar yazmayı sevmem ama yazmam gerektiğini düşünüyorum. Bu bölümde Hyunjin'in ne kadar vurdumduymaz ve deli biri olduğunu, Minho'yu da nasıl peşinden sürüklediğini yazmaya çalıştım. Umarım başarabilmişimdir.
Ve şuna açıklık getirmek istiyorum, Changbin ve Minho'nun arasında ne geçtiğini merak ediyorsunuz. Bunu öğrenmemize çok az kaldı. Ama aslında zaten her bölümde biraz ipucu bıraktım. Belki aranızda yakalayabileniniz vardır, bilemiyorum. Tahmininiz varsa buraya yazarsanız mutlu olurum.
Son olarak şunu da söyleyeyim, bu ficim diğeri gibi sadece bir shipin üzerinden gitmeyecek yani anlamışsınızdır diye düşünüyorum zaten. Yine ana ship Banginho ama diğer shipleri de ön planda tutacağım. Yan shipler ise Jilix ve Hyunmin. Hep bu iki shipe bir şeyler yazmak istiyordum ve neden böyle olmasın dedim. Umarım sizde beğenirsiniz. Üşenmeyip okuyanlara teşekkür ederim, iyi okumalar..
♡♡♡♡♡
"Sikik orospu çocuğu!"diye söylendi Hyunjin bacaklarını kenardan aşağı sarkıtırken.
"Neden hemen beni aramadın?"dedi tekrardan ve kendisinden ufak olan arkadaşına doğru eğildi.
"Ne yapacaktın ki?"
"Bizde kalırdın."
"Annen benden nefret ediyor."
"Hayır etmiyor, sadece gıcık oluyor."
Minho burnundaki pamuğu çıkarırken ters ters uzun boylu arkadaşına baktı.
"Minik burnuna ne oldu peki?"diye sordu Hyunjin, parmağını hafifçe Minho'nun burnunun ucuna dokundurarak. Minho derin bir nefes aldı ve dudaklarını birbirine bastırdı.
"Shiwoo sataştı yine bana."dediğinde, Hyunjin bir süre ona baktıktan sonra hızlıca ayağa kalkınca Minho geriye doğru dönüp Hyunjin'i elinden yakaladı.
"Yeter artık, daha fazla buna izin vermeyeceğim."
"Hyunjin, lütfen-"
"Ne lütfeni Minho?! Sana zarar vermiş!"
"Bir daha yapmayacak."dedi Minho ve Hyunjin'i çekip tekrardan yanına oturmasını sağladı.
"Lütfen bulaşma ona. Sen bulaşırsan her şey daha kötü olur."dediğinde Hyunjin gözlerini devirdi.
"Seni tehdit mi ediyor? Hiçbir şey yapamaz sana. Korkma ondan."
"Ben ondan korkmuyorum zaten, ben rezil olmak istemiyorum."dediğinde Minho, Hyunjin derin bir nefes alıp küçük olanı kendisine çekti ve kolunu omuzuna atarak sarıldı.
"Her şey çok güzeldi, nasıl böyle bir anda tepe takla oldu?"diye sorguladı Hyunjin, Minho kollarını onun beline sararken.
"Nerde kalacaksın peki şimdi? Bize gelmelisin Min."
"Chan hyungun evinde kalacağım bir süre. Bir ev bulana kadar."