bölüm 41

869 96 37
                                    

"Şişe çevirmeceye ne dersiniz?"diye bağırdı Yuna su şişesine havaya kaldırıp heyecanla kaldırarak. Şu karantina işinden tek keyif alan oydu gerçekten.

"Çocuk muyuz Yuna?"diye sorduğunda Jeongin, Yuna ona ters bir bakış atıp saçını çekti.

"Canım sıkılıyor! Kapattılar bizi buraya, bir telefon şarjı bile vermiyorlar. Ders falanda işlemiyoruz böyle kös kös oturuyoruz hepimiz. Siz sıkılmadınız mı ya?!"diye isyan ederek konuştuğunda Yuna, Jeongin saçının dibini ovuştururken gözlerini sınıfa doğru çevirdi.

"Doğru söylüyor."dediğinde beni bir kıkırdama tutmuştu.

"Hepiniz oynarsanız, oynarım?"dediğinde Soojin, Yuna hızlıca tahtanın önüne geçip sıraları arkaya doğru ittirmeye başladı.

"Herkes oynayacak! Hiç kimse oyun dışı kalmayacak."dedi Yuna heyecanla ve tahtanın önüne gidip yere oturup eteğiyle bacaklarını örttüp bizi beklemeye başladı. Gözlerim Hyunjin'e çevirdiğimde zaten hiç sorgulamadan ayağa kalkıp Yuna'nın yanına gitmişti. Bayılırdı böyle oyunlara. Onu gülerek izledikten sonra gözlerimi Changbin ve Chan'a çevirdim. Onlarında kalktığını görünce en son Felix'e baktım. Yüzünü buruşturarak onlara bakarken ayağa kalkmıştı o da. Masadan destek alıp bende ayağa kalktım ve yanlarına ilerledim.

"Evet, gelin bebeklerim! Çok eğlenceli olacak! Hepiniz gelin! Jeongin! Buraya gel! Seni görebiliyorum küçük sürtük."

Jeongin uzandığı sıradan dikleşip kaşlarını çatarak Yuna'ya baktı.

"Bana insanların arasında niye küçük sürtük diyorsun!"diye isyan ederek yerinden kalktı ve Yuna'nın yanındaki boşluğa oturdu.

Hyunjin ve Changbin'in arasına geçip omuzlarından yardım alarak yanlarına oturduğumda gerçekten de tüm sınıf geliyordu. Herkes toplandıktan sonra Yuna şişeyi tam ortaya koyup çevirdi ve geri geri gidip yerine oturdu.

Şişe Taehyun ve Chan'ın arasında durduğunda öne doğru eğilip onlara bakmaya başladım. Chan benimle hala konuşmuyordu. Böyle davranması beni mahvediyordu.

"Doğruluk mu cesaret mi Chan?"diye sorduğunda Taehyun, Chan omuzlarını silkip ellerini yere bastırıp geriye doğru eğildi.

"Cesaret?"

"Yuri'yi öp."

Hepsi 'ooo' sesleri çıkarırken ben Taehyun'a ölümcül bakışlar atıp gözlerimi Chan'a çevirdim.

"Hey, bana fikrimi sordun mu gerizekalı?"dedi Yuri isyankar bir sesle.

"Hadi kızım hadi, bu oyunda fikir mi alınırmış? Chan, öpüyor musun?"diye sordu Yuna elleriyle Yuri'yi gösterip Chan'a bakarak.

"Yani, bir bölge belirtmedin."dedi Chan ve dizlerinin üzerine çıkıp Yuri'ye doğru ilerlediğinde ben nefesimi tutarak onu izliyordum. Yuri'yi yanağından öpüp geri çekildiğinde bakışlarımı kaçırıp okul pantolonumun paçasıyla oynamaya başladım.

"Salak Taehyun! Sen bir daha konuşma. Bir öpüşme izleyecektik içine ettin."dedi Beomgyu yumruğunu Taehyun'a doğru kaldırarak.

we are youngHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin