bölüm 66

920 86 62
                                    

Bu kitapta ki Felix karakterine Cem Karaca'nın Mavi Liman şarkısını ithaf ediyorum. Her dinlediğim aklıma onu getiriyor bu şarkı. Belki dinlemek istersiniz diye yazdım. Belki Güncel Gürsel Artıktay'ın Ölmezdim şarkısıda olabilir. Felix'e bir sürü şarkı ithaf edebilirim sanırım. Canım Felix'im

♡♡♡♡♡

Her şeyin başında, güzel bir arkadaş grubumuz vardı. Ben, Jisung, Jeongin ve Seungmin. Her gencin yaşaması gereken bir arkadaşlığımız vardı, her gencin hakettiği bir arkadaşlık. Bence böyleydi.

Sürekli buluşurduk, dışarıda takılırdık. Cebimizde paramız olmasa bile gezip dolaşırdık bir yerleri. Onlara minnettarım, onlar sayesinde tüm Seul'u gezdim ben. Onlar olmasa herhalde kendi sokağımı bırak evimden bile çıkmazdım sanırım. Evden okula, okuldan eve gider dururdum.

Boş bir gençlik geçirmedim, gerçekten dolu doluydu. Partilerden çıkmadım, denemem gereken her şeyi denedim. İçki içtim, ot kullandım, kızlarla öpüştüm, erkeklerle de öpüştüm. Aşık oldum, aşk acısı çektim. En yakınına aşık olmak gerçekten bok gibi bir his, şanlı değilsen tabii. Ben şanslıydım, hemde çok şanslıydım. Onu elde ettim ve onunla güzel şeyler yaşadım. Babamla yapamadığım şeyleri onunla yaptım, babamın boşluğunu doldurdu. Bu benim için önemli bir şey. Tabii ki baba şefkatini hiçbir zaman hissedemedim ama en azından hissetmeye çalıştım onunla. Jisung'umla.

Ah Jisung'um, benim güzel aşkım. Seni ne kadar sevdiğimi kelimelerle anlatamam ki. Ama sen anladın, seni çok sevdiğimi anladın. Anladığını biliyorum. Keşke seni şüpheye düşürmeseydim. O zaman her şey daha iyi olabilirdi, burada oturmuş intihar notu yazmazdım mesela. Seninle olurdum, arkadaşlarımla olurdum. Seungmin ve Jeongin ile olurdum, belki Hyunjin'de bizimle olurdu. Her zaman ki gibi Jeongin'in sabrını sınardık ya da tanımadığımız insanların partisine girip her yeri dağıttıktan sonra polise yakalanmadan kaçardık. Eskiden olduğu gibi. Ölmezdim, kim bilir?

Jeongin, sana diyeceğim pek bir şey yok aslında. Senin de aklını karıştırdım ve ilişkini mahvettim. Bu yüzden bana çok sinirli olduğunu biliyorum, gözlerime her baktığında bunu görebiliyorum. En azından kızgınsın, kırgın olmak daha kötü asla geçmez kırgınlık. Sen beni affedersin Jeongin, kardeş sayılırız biz. Göbek bağımız birlikte kesildi bizim ya hani. Sen beni affedersin. Yani, umarım.

Ve Seungmin, en büyük destekçimdin her zaman. Hep orta yolu bulmaya çalıştığını biliyorum, bana bu aralar çok uzaksın ama ben biliyorum senin içinde ne yaşadığını. Bunun olmasını istemezdin, kimse istemezdi. Ama üzülme, ben yerimin farkındayım. Yalnız kalması gereken kişi bendim biliyorum. Çünkü suçlu olan bendim ve kötüler yalnız kalmalı. Yalnız kalınca akıllanırlar. Bende akıllandım.

Ben kararımı verdim, beni yakalarsanız durdurmaya çalışacağınızı biliyorum. Ama belki de yapmazsınız, çünkü beni eskisi kadar sevmiyorsunuz artık biliyorum. Ben sizi çok üzdüm, özür dilerim. Gerçekten özür dilerim bunların olmasının sebebi benim. Aptal bir uyuşturucuya bağlanmasaydım eğer bu kadar sorun yaşamazdım bırakmaya çalışırken ve bunlar olmazdı. Temele bakıldığında, tüm suç bana ait. Bunu kabul ediyorum ve sizden beni affetmenizi diliyorum. Umarım affedersiniz.

Az önce saçlarımı kırmızıya boyadım. Buranın hademesi çok tatlı biri, bana yardımcı oldu. Arada ne bu renk diye söylenmedi de değil. Jisung'um istedi o rengi dedim ona. Beni kırmızı saçla görmek istedi dedim. Güldü bana. Ama saçlarım güzel oldu bence, ben kendime yakıştırdım. Daha uzun süre kullanmak isterdim bu saçı. Keşke önceden aklıma gelseydi.

we are youngHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin