bölüm 52

776 76 28
                                    

"Kamp günü yaklaştı."dedi Minho, elindeki meyveli yoğurdu arkadaşına yedirirken.

"Bir sürü hayalim vardı."dediğinde Hyunjin, Minho boş bakışlarla ona baktı.

"Neden hayallerin yıkılmış gibi konuştun?"

"Yıkıldı çünkü. Kesin gelemeyeceğim."

Minho kaşıktaki yoğurdu Hyunjin'e yedirdikten sonra ellerini kucağına indirip başını hafifçe yana eğdi.

"Geleceksin tabii ki de! Sanki bu yatağa hapis oldun. Böyle düşüneceğine hemen ayaklanmaya bak sen."diye azarladı onu ve tekrardan kaşığı yoğurda daldırıp doldurdu. Kaşığı Hyunjin'e uzattığında, Hyunjin yüzündeki iğrenti ifadesiyle arkadaşına bakıyordu. Minho gözleriyle kaşığı işaret ettiğinde aynı ifadeyle kaşıktaki yoğurdu yedi.

"2 gündür takviye yiyorum. Artık midem kalkıyor."dediğinde Hyunjin, onun sözü üzerine Minho aniden hapşırmıştı.

"İyi yaşa."

Minho tekrar hapşırdı.

"İyi yaşa dedik ya."

Ve bir daha...

"Amacın ölümsüzlüğü bulmak mı?"

Minho ona gözü devirerek bakarken kendini durduramadı ve tekrardan hapşırarak ayağa kalktı. Hasta odasındaki televizyonun altında duran dolabın üstünden bir peçete alıp burnunu sildi ve yaşaran gözlerini kırpıştırdı.

"Geberiyorsun. Git acile görün. Benim naçiz bağışıklığımı da zedeleyeceksin."dediğinde Hyunjin, Minho ona ters bir bakış atıp omuzlarını silkti.

"Olmaz, seni yalnız bırakamam."

"Niye, aniden ölmeye mi karar vericem sanki? İyiyim işte! Utanmasam ayağa kalkıcam."

"Sus Hyunjin! Gitmiyorum bir yere."

"Ne bokumu yersen ye Minho."

Minho gözlerini devirip tekrar yatağa yaklaştı ve çöpleri eline topladı. Kapının tıklanıp ardından açılmasıyla ikisi de bakışlarını oraya çevirmişti. Changbin başını kapının arasından uzattı.

"Gelebilir miyim?"

"Bir de sormaz mı? Sanki her gün yapışmıyor gibi."diye söylendi Hyunjin gözlerini devirerek. Changbin'de gözlerini devirip içeri girdi ve peşinden kapıyı kapattı.

"Ben Minho'nun yanına geliyorum. Üstüne alınma."

"Çok sever ya Minho'sunu."

"Hyunjin!"diye uyaran bir ses tonuyla konuştu Minho ateş saçan gözlerini ona çevirerek. Hyunjin suratını ekşitti ve gözlerini kaçırıp kollarını göğüsünde bağladı.

"Bugün keyfi yerinde değil."dedi Minho gözlerini tekrar Changbin'e çevirip gülümseyerek.

"Tüh, bende ona yemek getirmiştim."dedi Changbin elindeki burger poşetini havaya kaldırarak.

we are youngHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin