bölüm 34

1K 106 58
                                    

Jisung zil sesinin kulaklarına dolmasıyla kalemini sırasına bıraktı ve hızlıca ayağa kalkıp ön sırada oturan Seungmin'in yanına ilerledi. 

"Ne yapıyorsun?"diye sorarken Seungmin'in yanından kalkan Chae'nin yerine oturdu.

"Liste ayarlıyorum. Kütüphaneye yeni kitaplar gelecekmiş."dedi Seungmin telefonundan baktığı karışık yazıları kağıda geçirirken.

"Sıkıcıymış."dedi Jisung ve ellerini sıranın üzerine koyup parmaklarını izlemeye başladı. Başı çok ağrıyordu. Felix'le konuştuğundan beri kendisini kötü hissediyordu. Felix'e çok sinirliydi ve o an bir anlık sinirle söylediği şeyler yüzünden kendisini bok gibi hissediyordu. Felix'i de çok kızdırmıştı, ne yapacağını kestiremiyordu. Felix uyuşturucu kullandığında çok farklı birine dönüşüyordu, bunu en iyi bilenlerden biriydi Jisung.

"Sorun ne?"diye duyduğu yumuşak ses ile gözlerini tekrardan Seungmin'e çevirdi.

"Ne?"

"Var bir sıkıntın, söyle hadi."dediğinde Seungmin, Jisung dudaklarını büzüp omuzlarını silkti.

"Felix ile tartıştık. Onu engelledim. Ve sanırım ondan ayrıldım."dediğinde Jisung, Seungmin elindeki kalemi defterin üzerine bırakıp başını Jisung'a çevirdi ve bir süre ona düz bir şekilde baktı.

"Neden?"diye sorarak ona doğru eğildiğinde, Jisung hafifçe kendisini geri çekti ve derin bir nefes aldı.

"Babası öldüğünden beri, bana çok uzaklaştı."

"Jisun-"

"Biliyorum! Babası öldü, anlaşıylı olmam gerekiyordu. Ama ben yokmuşum gibi davranmaya başladı. Onun yanında olmak istedim ama beni ittikçe itti."dedi Jisung sinirle ve gözlerini Seungmin'e çevirip derin bir nefes aldı.

"Tekrardan uyuşturucu kullanmaya başladı. Okula doğru dürüst gelmiyor. Bütün sorularımı geçiştirdi. Tamam, anlayışlı olmam gerekiyor ama bir yere kadar. Kendisine zarar vermesine karşı sessiz kalamazdım."dediğinde, Seungmin kaşlarını çattı.

"Ne demek tekrardan uyuşturucuya başladı?"diye sinirle konuşup elini Jisung'a uzattı.

"Ne konuştunuz bakayım."dediğinde, Jisung cebinden telefonunu çıkarıp Seungmin'e verdi. Seungmin şifreyi girip ekranı açtı ve Felix ile olan mesajlara girip okumaya başladı. Bir süre sonra tekrardan sinirli bakışlarını Jisung'a çevirdi.

"Ne?"

"Ona, onu sevmediğini söylemişsin."

"Onu sevmediğimi söylemedim, onu o anlamda sevmediğimi söyledim."

"Ne değişti gerizaklı?"

"Çok şey, onu hala arkadaşım olarak seviyorum demek istedim."

"Onu hala arkadaşın olarak mı seviyorsun?"

"Hayır."dediğinde Jisung, Seungmin sinirle ona yumruk atmak istedi ama elini geri indirdi.

"Dua et arkadaşımsın, yoksa seni çoktan öldürmüştüm."

we are youngHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin