bölüm 31

1.1K 108 88
                                    

"Hey! Beni dinliyor musun?"

Hyunjin'in bağırışı ile Minho gözlerini karşısındaki aynadan aldı ve gözlerini yanında duran uzun boylu arkadaşına çevirdi.

"Neyin var Minho? Bu aralar fazla uzaklaştık."dedi Hyunjin yüzünü asıp arkadaşına bakmayı sürdürerek.

"Doğru diyorsun, benim işim hep engel oluyor bir şeylere. Ne zamandır kulübe bile kalmamıştım."dedi Minho tekrardan bakışlarını karşısındaki aynaya çevirerek. Arkalarında kulübe yeni katılan öğrenciler dizilmiş bazıları beklerken, bazıları kendi hallerinde takılıyorlardı.

"Min, bir sorunun varsa bana anlatabilirsin. Ben hala senin arkadaşınım."dedi Hyunjin elini Minho'nun omuzuna koyup hafifçe sıkarak.

"Bilmiyorum Hyunjin, kafam çok karışık. Chan bir öyle, bir böyle davranıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum."dedi sesini kısık tutarak ve sıkıntıyla gözlerini yeni üyelerde gezdirdi. Daha sonra Hyunjin'e bir adım attı.

"Aramızda tuhaf bir şeyler var. Birbirimize çok yakınız ama sevgili değiliz. Ben flört diye adlandırıyorum kendimce ama aslında o da olamadığımızı farkettim. Ne olduğunu anlamıyorum, bir tür çekim-"

"Cinsel çekim mi?"diye sorduğunda Hyunjin, Minho cümlesini yarıda kesip Hyunjin'in gözlerine baktı bir süre.

"Evet, içinde o da var. Ama sadece o değil."

"Birbirinizi arzuluyor musunuz?"diye tekrar sorduğunda Hyunjin, Minho tekrardan büyük aynaya döndü.

"Evet."

"Peki o sana nasıl yaklaşıyor? Sanki sen bir peçete gibiymişsin gibi mi yoksa, değerli bir elmas gibiymişsin gibi mi?"

Minho bir süre düşündü ve ellerini dizlerine koyup öne eğilerek esnemeye başladı. Bunun cevabını bilemiyordu, Chan'ın ona elmas gibiymiş gibi yaklaştığını düşünüyordu, ama belki de yanılıyordu. Gözünü karartan aşkı belki de onu kandırıyordu.

"Günaydın gençler! Oo Minho, sen buraya gelir miydin?"diye duyduğu ses ile dikleşti Minho ve sınıfa giren Hoseok'a baktı.

"Bir uğrayım dedim hocam ya."diye alayla konuştuğunda Minho, Bay Jung elini uzatıp Minho'nun saçlarını karıştırdı.

"Kaç kere diyeceğim bana hocam deme diye, ben öğretmen değilim çocuğum."dedi Hoseok ve gözlerini yeni üyelere çevirdi.

"Güzel, güzel. Sayımız artmış. Bu beni mutlu etti. 5 kişi ile nasıl yıl sonu yarışmasına hazırlanacağız diye kafa patlatıyordum bende."

"Hyung, yine geçen senekiler gibi bir şey mi yapacağız?"diye sordu Hyunjin ellerini arkasına bağlayıp Hoseok'a bakarak.

"Hayır, bu sefer daha büyük bir şey düşünüyorum. Sınırlarımızı aşacağız!"dedi Hoseok ellerini havaya kaldırıp kocaman bir daire yaparak.

"Hepinizde o ışığı görüyorum, bu sefer 3. olmayacağız. Artık 1. sıraya yerleşeceğiz!"diyerek günlük motivasyonunu verdikten sonra kenardaki masaya yaklaşıp bilgisayarını koyup kablolara bağlamaya başladı.

we are youngHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin