"Hyunjin ile bir daha görüşmeyeceksin."
"Pardon?"
"Gayet açık konuştum Seungmin, Hyunjin ile bir daha görüşmeyeceksin."
"Neden?!"diye bağırdığında Seungmin, annesi ona kaşlarını çatarak baktı.
"Hayatını tehkileye attı! Öyle biriyle nasıl arkadaş kalmayı düşünüyorsun sen?!"
"İsteyerek yapmadı."
"Beni ilgilendirmez. Hyunjin konusu kapandı."
"Ne diyorsun anne sen ya?"dedi Seungmin alayla ve isterik bir gülüşle başını kaldığı odanın camına çevirdi.
"Hyunjin lafı duymak istemiyorum artık Seungmin!"diye sesini yükelttiğinde annesi, Seungmin kısık bakışlarını ona çevirdi.
"Bende kısaca hayır diyorum."
"Delinin teki ile arkadaş olmanı istemiyorum Seungmin!"
"Deli deme! Senden benden akıllı o!"diye bağırdığında Seungmin, annesi çıldırmanın eşiğindeydi.
"Ah! Sus Seungmin! Dediğimi yapacaksın o kadar! Seokjin! Oğluna bir şey söyle!"diye bağırdığında kadın, ağzına koca bir şekeri tıkmaya çalışan Seokjin gözlerini eşine çevirmişti.
Seungmin'de gözlerini annesinden alıp babasına çevirdi. Seokjin büyük şekeri ağzından çıkardı ve dudaklarını yaladıktan sonra dikleşip ciddi bir ifade ile hasta yatağında oturan oğluna baktı.
"Seungmin, annen haklı oğlum."dedi sesini sert tutmaya çalışarak. Karısını tabii ki haklı bulmuyordu, ama şu anda onu savunuyor gibi görünmesi gerekiyordu. Seungmin'de farkındaydı. Annesi bu ilişkide baskın olan kişiydi.
Seungmin boş bakışlarını babasından alıp annesine çevirdi. Babasının bu huyundan nefret ediyordu. Bir kere de kendisini savunduğunu şu kadının yüzüne söyleseydi şaşardı.
"Sadece bu mu Seokjin? Başka bir şey söylemeyecek misin?"diye sorduğunda kadın, Seokjin gözlerini oğlundan alıp karısına çevirdi ve kısa bir nefes verdi.
"Ne diyeyim eşek kadar çocuğa Yeona?"
"Hyunjin ile görüşmemesi gerektiğini?"
"Seungmin'in arkadaşlarına ne zamandan beri karışıyoruz? O zaman Felix ile de görüşmesin(!)"diye alayla konuştu Seokjin ve gözlerini devirdi.
"Jin, şaka mı yapıyorsun sen?"
"Hayır, çocuğu sık boğaz etmeyi kesmelisin."dedi Seokjin ve yerinden kalkıp karısının gözünün içine bakaral elindeki büyük yumuşak şekeri ağzına tıktı. Seungmin gülmemeye çalışırken alt dudağını ısırmıştı. Aynı zamanda babasının söylediklerine hayret ediyordu. Normalde olsa kendisine bağırması gerekiyordu.
Yeona ellerini kaldırıp Seokjin'e doğru uzattı ve sanki onu boğazlıyormuş gibi yapmaya ve çığlık atmaya başlamıştı.