"Neden 4 tane erkek ile aynı yataktayım öğrenebilir miyim?!"diye bağırma sesiyle Seungmin gözlerini açtı ve kaşlarını çatarak sarıldığı Jeongin'in kendisini ittirmesiyle arkasında yatan Hyunjin'e yapıştı.
"Ne bağırıyorsun ya sabah sabah?!"diye söylenirken Jisung, Jeongin hepsini rahatsız ederek yataktan kalkmaya çalışmıştı.
"Ya bir de ortaya almışsınız beni! Kalkamıyorum da anasını satayım!"diye bağırırken, Seungmin ona arkasına döndü ve uyku sersemliği ile Hyunjin'in koynuna girdi. Hyunjin ise aynı uyku sersemliği ile kollarını onun çevresine dolayıp kendisine çekmişti Seungmin'i.
Jeongin dehşet dolu bakışlarını onlardan alıp diğer yanındaki çifte çevirdi. Felix gözleri kapalı dururken Jisung'da gözleri kapalı bir şekilde kollarının arasındaki sarışının yüzünün her yerine yumuşak öpücükler bırakıyordu.
"Çok güzelsin, çok güzelsin Lix."diye fısıldarken, Felix yanaklarının yandığını hissediyordu. Jisung ise onu öpmeye devam ediyordu. Kollarını Felix'in beline doladı ve Felix'i daha çok kendisine yapıştırdı.
"Bebek gibisin Lixxie!"dedi ve Felix'i daha çok kendisine çekmeye çalışırken en uçta yattığı için dengesini kaybedip yataktan yere düştü. Tabii beraberinde Felix'i de çekmişti.
"Ben ittirmeden yanımdan defolup gittiğiniz için sağ olun. Saat kaç?"dedi Jeongin ve komidine doğru yaklaşıp telefonunu alarak saate baktı. Gördüğü sayılar ile kan beynine sıçramıştı.
"Anneni-! Geç kaldık orospular! Kalkın çabuk kalkın!"diye bağırdı ve yataktan aşağı atlayıp yerde tişörtünü aramaya başladı.
"Ne demek geç kaldık?"dedi Felix yerden destek alıp dikleşerek.
"Saat 7 buçuk! Ders çoktan başladı!"
"Gitmeyelim bugün."diye mırıldandı Seungmin gözlerini açarak. Hyunjin'in dibinde olduğunu farkedince bir süre olayı idrak etmeye çalıştı ve ardından Hyunjin'i ittirip yattığı yerde dikleşti.
"Höst!"diye bağırdı Seungmin, Hyunjin yataktan yere düşerken. Hyunjin ise gözlerini kocaman açarak yerden destek alıp dikleşti ve odadaki çocuklara baktı tek tek.
"Benim burda ne işim var?!"diye bağırarak yataktan destek alıp ayağa kalktı.
"Gece geldin ayyaş!"diye bağırdı Seungmin'de ona.
"Bende onu merak ediyordum, ben uyurken mi geldi?"diye sordu Jeongin ve aynanın karşısına geçip saçlarına şekil vermeye başladı.
"Evet, sokakta kendisini yakmaya çalıştı hatta."dediğinde Felix, Jeongin gözlerini kocaman açarak Hyunjin'e baktı.
"Dostum, nasıl bu kadar uçuk olabiliyorsun?"diye merakla sorduğunda Jeongin, Hyunjin hafifçe omuzlarını silkti.
Bir anda odanın kapısının açılmasıyla hepsi gözlerini kocaman açıp bu sefer kapıya bakmaya başladılar.
"Seungmin!"diye cırladı orta boylu kadın.
"Biz yokken parti mi veriyorsun evde sen?!"diye tekrar bağırdı kadın ve işaret parmağını kaldırıp onlara doğru salladı.