"Minho."
Minho duyduğu ses ile gözlerini denizdeki yakamozdan alıp yanında oturan arkadaşına çevirdi.
"Hım?"
"Bir karavan alacağım."dedi denize bakmaya devam ederken Hyunjin.
"Karavan alacağım, seni de alacağım. Buradan gideceğiz."diye bir anda yükseldiğinde Hyunjin, Minho kıkırdadı ve elindeki bira şişesinden bir yudum aldı.
"Bende işe gireceğim. Paramı biriktireceğim. Sonra da anneme ev alıcam, bize de bir karavan."dedi Hyunjin ve parlak gözlerini Minho'ya çevirdi. Şimdi Minho'nun üzerine daha çok düşüyordu. Minho'nun sadece Hyunjin'i kalmıştı, onu tek bırakamazdı.
"Karavanımız olursa tüm dünyayı gezeriz."dedi Minho neredeyse fısıltı gibi çıkan sesiyle.
"Evet, ilk durağımızda Finlandiya olacak."dediğinde Hyunjin, Minho tekrardan kıkırdadı.
"Neden orası?"
"Çünkü dünyanın en mutlu ülkesi. Bizde mutlu olmalıyız."dedi Hyunjin ve birasından büyük bir yudum aldı.
"Sen nereye gitmek istersin?"diye sordu gözlerini Minho'ya çevirerek. Minho dudaklarını büzüp gözlerini kıstı ve düşünmeye başladı.
"Sanırım, kimsenin olmadığı sessiz bir yere gitmek isterim. Orada kimse beni yargılayamaz."dediğinde Minho, Hyunjin genişçe gülümsedi ve arkadaşının omzunu sıktı.
"Oraya da gideriz."dedi ve bir anda aklına gelen şey ile suratını astı.
"Seungmin'i de orada isterdim."dediğinde Hyunjin, Minho gülümsedi.
"Seungmin'i kaçırırız."dediğinde Minho, Hyunjin küçük bir kahkaha attı.
"Kaçırırız değil mi?!"
"Delidir, ne yapsa yeridir. Kaçırırız!"dedi Minho'da yine çoşkuyla konuşarak.
"Minho, böyle sözleri nereden buluyorsun gerçekten?"dedi Hyunjin kıkırdayarak ve tekrardan birasından büyük bir yudum aldı. Minho ona cevap vermeden denizi izlemeye devam etti.
"Bilmiyorum, duyuyorum bir yerlerden."dedi bir süre sonra ve birasından yudumladı
o da."Chan hyungu da kaçırırız o zaman."dediğinde Hyunjin, Minho omuzlarını düşürüp gözlerini Hyunjin'e çevirdi.
"O biraz zor."
"Nedenmiş?"
"Chan'ın kız arkadaşı var. Hemde orospunun teki. Bana açık açık seks teklif etti."
"Niye kabul etmedin?"diye sorduğunda Hyunjin, Minho kaşlarını çatarak dikleşti.
"Salak mısın Hyunjin, gayim ben!"dedi sinirle ve başını eğdi.
"Ayrıca o Chan'ın sevgilisi."
"Olmasa kabul edecektin yani?"