Ραɾƚ 12,13

2K 63 0
                                    


سفيان بنرفزه: هو أيه اللِ كويس يا زفت أسمعنى بعد ما تخلص مش عايز نفر معدى فالدور.
معتز: تمام يا سفيان هدى نفسك شويه.
سفيان بضيق: أخرس خالص كلامك منرفزنى.
كانت الدماء تتدفق من رأسها ويدها بغزاره كان سفيان يرتدى قميص؛ وهى محجبه لا يعلم كيفية التصرف؟
ينزع حجابها ويربط رأسها مكان تدفق الدم ويظل عارى الصدر أم يتركها تسند عليه فقط؟!
فكر سفيان كثيراً إلى أن سندها بذراعه وقام بفك أزرار قميصه بيده اليمنى قام بخلعه وهو يسندها الي ذراعه اليسرى وهكذا فعل مع ذراعه الثانيه المثل إلى أن قٌلع قميصه بالكامل.
فك حجابها ببطئ وخلع بندانتها بضيق فكان يبحث عن مكان الدماء.
سفيان بضيق ساخر: يا ربى أنا ناقص أفك أزاى شعرها دلوقت هى خفياها فين دى يقصد «البنسه» وكأنها هتتسرق...
رماها سفيان علي صدره حتى يربط يدها بشاله وقام بلف طرحتها على رقبتها ظل يدور علي رابطة شعرها فوجدها بإنزعاج.
سفيان بتفكير منزعج: فكتها و شعرها زى ما هو ليه؟ أتفك بقا يا أخى فوجد بخصلاتها أكثر من 10 قطعة حديديه ما تسمى بال«بنس»...
سفيان بإنبهار: مشاءالله أكيد بروكه وحدث نفسه بغضب ما تغض بصرك يا سفيان أستغفر الله العظيم فغض بصره سريعاً و قام بتطبيق قميصه ووضعه فوق جرحها بحنان....
معتز: ربع ساعه بالظبط والأسانسير يقف..
سفيان بغضب:أنجزوا بقا يا أخى قدامك 5دقايق ويكون خلصان فاهم!
معتز بتوتر: حاضر م/سفيان...
_________________

: طيب رنى عليها كدا.
ريا: مابتردش نهائي..
زمرد: جربى تانى يمكن ترد.
أتت يسر عليهم بإستغراب: يا بنات برن على چوچو أطمئن عليها ما بتردش على مكالماتى.
زمرد بتوتر: لأحسن يكونوا رفضوها.
ريا بقلق: ما بتردش علينا برضو.
زمرد بتوتر : طيب نرن على سنسون ولا هنقلقها عالفاضى.
يسر بضيق: هى قالت هخلصه 12ونص، ودلوقت 1وتلت وبعدين كريم ساب معايا دفتر محاضراته علشان هى محضرتش النهارده نهائى.
ريا بقلق: نروح بيتها؟
زمرد بخنقه: طيب نروح نجيب مارو من الحضانة الأول، أنا حاسه إنه حصلت حاجة مش حلوه...
يسر بإرهاق: خير يا بنات أن شاء الله يلا نتحرك..
ذهبن يأخذن مراد الأول وبعدها سيزورن هاجر.
_______________________

الجارد عبر الآسلكى: باشا فى أشخاص بيقوله تبع دار أزياء المدام طلبتهم أدخلهم يا باشا.
يونس: يسيبوا بطايقهم ويدخلوا..
الجارد: تمام حضرتك..، ياريت كل شخص منكوا يسيب بطاقته.
تركوا بطايقهم بالفعل..
سارة بتكبر: مدام خلود أنا عايزه dress محدش يكون عمل زيه من قبل الناس كلها تتكلم عن جماله...
مدام خلود: تحبى اللون يكون أيه؟
سارة يعد سماعها أن يونس سيرتدى بذله رمادية اللون : عايزه لونه رمادى.
مدام خلود: بس اللون هيكتم قصة الفستان أوى..
سارة بتكبر: أنا ما بحبش المناقشة وبث بأمر متطلبتش رأيك ممكن تاخدى المقاس.
مدام خلود بإحراج: تحت أمرك يا مدام سارة وبدأت تاخذ قياسها..
سارة بغرور: طبعاً أطلبى اللى تتمنيه بس الفستان يكون Different...
مدام خلود: توقيت الحفله أمتى يا مدام سارة؟
سارة بعجرفه: هبعتهولك فمسج..
ذهبت مصممة الازياء وهى تلعن ساره بسرها بغضب....
_______________________

زمردة القاضي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن