2. Bölüm

326 30 69
                                    

3 Ay Sonra

"Bu kadar beceriksiz olamazsın! Nasıl olurda 3 şahsi gücünden 2 tanesini kullanamazsın?!" ~K

"Ama oppa şimdi şöyle-"

"Duymak istemiyorum Soya! Artık senden tek kelime bile duymak istemiyorum! Herkes seni korumak için başında duramaz!" ~K

"Oppa fazla ileri gidiyorsun. Ona bu kadar bağırmaya hakkın yok. Bir gücünü kullana-" ~Byeol

"Çıkın dışarı." ~K

"Hadi Soya." ~Byeol

Yanımdaki Byeol unnie beni çıkarınca herkesin kapıyı dinlediğini fark ettim. Dinlemelerine gerek yoktu zaten. O kadar bağırmıştı ki, herkes rahatlıkla duyabilirdi.

"Fazla abarttı, üzülme Soya. Bak, Yujin'de yeni öğrendi güçlerini kullanmayı. Sende öğreneceksin. Sadece... Yakında insanların da olduğu bir okula gideceğimiz için endişeli." ~Nicholas

"Ama bağırmaya hakkı yok. O kim oluyor da bizim kardeşimize bağırıyor?" ~Mari

"Bence biraz daha çalışmalıyım."

"Yapamıyorsan bırak kanka. İlla ki bir gün öğreneceksin. Belki de Taki'nin elini yaktığın zaman gibi tetiklemek gerekiyordur." ~Mina

Konuşulanlara pek kulak asmayıp dışarı çıktım ve depremden dolayı çöküp küçük bir uçurum oluşturan kenara oturdum. Bacaklarımı aşağı sarkıtıp düşünmeye başladım.

Benim ne eksiğim var? Neden diğerleri yapabiliyor da ben yapamıyorum?

Byeol unnie'nin şekil değiştirme gücü var. 3 şahsi gücü maddenin haline, canlılara ve cansızlara dönüşebilmesi. İsterse elini demir yapıp birine vurabilir. Gayet güçlü.

Lixie unnie dokunduğunun gücünü alabiliyor. Tabii sadece bir gücü alabiliyor. Diğer iki gücünden biri ise o gücü başka bir güçle birleştirebilmek. Bunun için fazla enerji harcıyor tabii. Üçüncü gücünü henüz o da bilmiyor.

Mari unnie iyileştirme gücüne sahip. Diğer bir gücü öldürmek ya da yaralamak. Ama bunun için iyileştirme gücünü 3 kez kullanması gerek. Üçüncü gücü ise bu güçleri geri alabilmek. Bazen güçlerimizi geri almak çok çok zor oluyor ama o rahatlıkla yapabiliyor. Tamamen güçlerinin kontrolüne sahip. Bu da onu çok güçlü kılıyor.

Soojin'in gücü ise... Akıl okuyabiliyor. Ama zihinlerini kilitleyenler olduğu için bu bazen mümkün olmuyor. Mesela ben bilmeden kilitlemişim ve açamıyorum. Benim düşüncelerimi okuyamıyor. İkinci gücü hamleleri önceden tahmin edebiliyor. Ama bunun için tek başına olmaması gerek. Çünkü bu o kişinin zihnine girmekle alakalı ve birazcık uzun sürüyor. Üçüncü gücünü o da bilmiyor.

Jaehwa maddeyi değiştirebiliyor. Bu şeyi zihninde canlandırıp onu oluşturabiliyor. Bütün maddeleri kontrol edebildiği için galiba bu üçüncü gücümü ne sayılıyormuş. Moralim bozuk olduğu için dinlememiştim.

MOON ⚜ ENHYPEN × &TEAM ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin