Salondaki büyük saatten gelen sesle, kafamı o tarafa doğru çevirdim; gece yarısı oldu...
"Cheonsa, tahta otur!" ~Heeseung
"Soya, yap şunu! Hemen!" ~EJ
"Hızlı ol! Tacı tak!!" ~K
"Soya, kalk ve yap!" ~Byeol
"Cheonsa, şuna bir son ver!!" ~Jungwon
"Kurtar bizi!" ~Niki
Yerden kalktım ve herkesin bana olan bağırışı içerisinde karşımda duran tahta doğru ilerlemeye başladım. Adımlarım yavaş yavaş hızlanıyordu ama sanki taht ile aramdaki mesafe asla kısalmıyor gibiydi.
"Hadi ama... Bu kadar kolay olmamalı, değil mi?" dedi İblis Lordu, o anda bir iblis beni çekerek yere attı ve kollarıma yeni yaralar eklerken, sırtıma bastırmaya başladı.
"Kehanetin sonu tamamlanmamalı! Biri... Birisi kurtulsun... Onun ölmesine izin veremeyiz..." ~Mina
"Bırak onu!!" ~Heeseung
Neden... Bu kadar dayanılmaz bir acı var? Daha önce bu kadar güçlü bir acı duyduğumu sanmıyorum.
Ben kimseyi kurtaramam. Birisi... Birisi beni kurtarsın.
Attığım çığlıkların arasına, diğerlerinin çığlıkları da karıştığında, gözlerim bütün salonu görmeye başladı. İblisler herkesi öldürmek üzereydi, herkesin kanı, yerde birbirine karışmıştı.
Neden benim yapabileceğimi düşündüler ki? O tahta oturunca ne olacak? Tacı takınca ne olacak? Ben yapamam... Onca zaman onlar da beceriksiz olduğumu söylediler. Öyleyse şimdi neden onları kurtarmamı bekliyorlar?
Heeseung, Sunoo, Mina, EJ, Niki... O iblisleri gerçekten yakmak istiyorum. O acıyı hissetmelerini istiyorum. Onlara zarar verdikleri için ölmelerini istiyorum.
Beni tutan ve diğerlerine göre daha büyük olan iblis saniyeler içinde kül olunca, yavaşça ayağa kalktım, sırtımdaki dayanılmaz acı ile.
"Bunu... Nasıl yaptın?" ~İblis Lordu
"Aileme zarar vermek... Bunu yanına bırakır mıyım sanıyorsun? Seni de... Seni de kül edeceğim. Hatta bana yalvaracaksın, seni bağışlamam için." diyerek, arkamda kalan tahta doğru döndüm ve ilerlemeye başladım.
Ben adım attıkça mavi ateş, iblislerin arasında yayılmış, onların iğrenç çığlıkları kulaklarıma dolmaya başlamıştı.
"Bu mümkün değil..." ~K
"Bunu yapabilmesine imkan yok..." ~Jake
Tahta iyice yaklaştığımda, yer sallanmaya başladı. Bende ayağımı yere vurduğum anda, arkamda kalan İblis Lordunun yere düştüğünü fark ettim. Bunu o yapıyor olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOON ⚜ ENHYPEN × &TEAM ✔
Fanfiction𝐾𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑖 𝑏𝑒𝑙𝑙𝑖 𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑛𝑙ı𝑘... 𝐻𝑎𝑟𝑒𝑘𝑒𝑡 𝑒𝑡𝑚𝑒𝑚𝑖 𝑒𝑛𝑔𝑒𝑙𝑙𝑒𝑦𝑒𝑛 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑖 𝑠ı𝑘ı𝑐𝑎 𝑡𝑢𝑡𝑢𝑦𝑜𝑟. 𝐴𝑔̆ı𝑟 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑜𝑘𝑢 ℎ𝑒𝑟 𝑦𝑒𝑟𝑖 𝑠𝑎𝑟𝑚ı𝑠̧, 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑛𝑙ı𝑘𝑙𝑎 𝑢𝑦𝑢𝑚 𝑖𝑐̧𝑖𝑛𝑑𝑒...