51. Bölüm

117 17 55
                                    

Flashback

Heeseung'ın Bakış Açısından

"Bunlar kaçmayı başaran denekler. Yaşları bizden büyük. Yaklaşık üç aydır bu köyde saklanıyorlar." dedi abim, hepimiz birbirimize bakıyorduk. Ne yapacaktık yani?

"Kralın emri var, farklı türler birlikte olamaz, onları öldüreceğiz. Burada kızlar vampir, erkekler kurt. En azından çoğunluğu. Ve kızlar hamile. Asla ışınlanamazlar. Hızlı hareket de edemezler. İnsanlardan farksızlar. Bir an önce başlayın." abimin arkadaşının söylediği şeylerle donakalmıştım. Bizden masumları öldürmemizi istiyordu. Üstelik bebekler varken. Henüz doğmamış bebekler!

Uzaktan köye bakıyorduk. Bense korkudan titreyen gözlerimi abimin arkadaşının yüzüne çıkarmıştım. Nasıl bu kadar soğuk kanlı olabilir?

"Hayır. Ben yapmam." ~Heeseung

"Kralın emirlerine karşı mı geliyorsun?" diye sordu.

"Ben masumları öldürmem. Sadece birbirlerini seviyorlar ve bebekleri olacak diye onları öldüremeyiz!" ~Heeseung

"O zaman kral seni itaatsizlikten öldürür."

Diğerlerinin sesi çıkmıyordu. Onlar da bana güveniyordu. Bende abime ama abim de itiraz etmiyordu.

Abim ve arkadaşı köye doğru inerken, bizde mecburen onların peşinden indik.

"Kapıları kilitle Heeseung." dedi abim. Ne demek kilitle?

"Güçlerinizi kullanabildiğinizi sanıyordum. Yoksa sizi saraya gönderip, bu işi kendim mi halletmeliyim?" dedi, abimin arkadaşı.

Abim korkmuş şekilde tekrarladı; "kapıları kilitle Heeseung."

Gücümü kullanarak köydeki bütün evlerin kapısını kilitledim. Zaten çok yoktu. Nereden baksan iki elin parmağını geçmiyordu.

İçerideki kurtların varlıklarını hissediyordum. Ama onlar bizi fark edemezdi. Verdikleri ilaç bizim kokumuzu, varlığımızı, her şeyimizi gizliyordu.

"Jake, evleri yak."

Jake'e döndüm, onu kurtarmam için bana bakıyordu. Adeta yalvarıyordu bana gözleri ile.

"Jake, hadi." dedi abim.

Jake'in bunu yapamayacağını bildiğim için, yeniden gücümü kullanarak Jake'i kontrol etmeye çalıştım.

Şu an kesinlikle iradem çok zayıftı çünkü bende bunu yapmak istemiyordum. Bu yüzden Jake'i zor kontrolüm altına almıştım.

"Hayır! Heeseung hyung! Hayır, lütfen!" ~Jake

Evlerden birine bakarak elimi uzattım ve bu sayede Jake'de uzattı. Ev yanmaya başladığında Jake'in yalvarışları daha da artmaya başlamıştı.

***

"O kurtlara güvenemeyiz! Sana o kolyeyi çıkarma demiştim! Gümüş yarasının ne kadar zor iyileştiğini biliyorsun!" ~Heeseung

MOON ⚜ ENHYPEN × &TEAM ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin