66. Bölüm

114 16 184
                                    

⚜1 Hafta Sonra⚜

Diğerleri çoktan elbise aldı ama biz altı kız... KOSKOCA YURTTA ALTI KIZ henüz yeni alıyoruz.

İnsanların içinde olmak çok gerici bir şey... Neyseki bir şey olmasın diye vampirler ve kurtlarda bizimle birlikte geldi.

Hepsinin gelmesine gerek yoktu tabii ama... Malum, Alfa ve lider kafalarına koymuşlar bir kere. Onların kararlarını değiştirmek mümkün değildi. Tek eksiğimiz, Nicholas. Hâlâ hasta ne yazıkki...

Bence Sunoo da bir o kadar eksik. Bir haftadır çok durgun... Neden böyle ki? Benim abimmiş gibi hissettirmiyor. Sanki başka bir Sunoo.

Soojin üç elbise arasında kaldı... Neden hepsi partiye gidiyormuşuz gibi elbise seçiyor? Ya da Gala? Balo var, balo. Prenses gibi KOCAMAN bir şey olmalı. En azından benim düşüncem bu yönde.

Ben diğer beş kızın aksine, erkeklerin yanında oturup, onlara yorum yapıyorum. Ben en son bakıp alacağım çünkü karar vermem çok zor olacak. Bu yüzden de kızların da yardım etmesi gerek.

"Soojin, ortadaki." ~Cheonsa

"Bu, beyaz olan mı?" ~Soojin

"Şey... Üçü de beyaz." ~Jake

"Ö-öyle de, biri taşlı, diğeri dar, yani... Off, sanane? Beyazsa beyaz." ~Soojin

"Bana niye kızdın şimdi?" ~Jake

"Ne bileyim, aklımı karıştırıp duruyorsun. Size yorum hakkı mı düşüyor? Ben Soya'ya sordum." ~Soojin

"Hepsi bir tripte arkadaş..." ~K

"Beğenmiyorsan git oppa." ~Soojin

"Olur, tabii. Hemen gidiyorum. Çabul alın ne alıyorsanız... Daha Soya da alacak, sizi bekliyor. Yeter ya..." ~K

"Ah... Cidden. Sende niye diğerlerini bekliyorsun? Bir tane dene de gel hadi." ~Heeseung

"Bundan ne çıkarmalıyız?" ~Niki

"Birisi Cheonsa'yı elbisenin içinde görmek istiyor!" ~Jungwon

"Sakin ol aslan parçası. Gelinlik giymeyecek." ~EJ

"Sadece bir an önce gitmek istiyorum. Nereden neyi çıkardınız..." ~Heeseung

Göz devirip, kızları izlemeye devam ettim.

"Olmuş mu? Ya ben elbise de sevmem ki." diye, söylene söylene geldi Sunjin. Jiweon elbise aldığı için diğer kuzenleri onu bırakmamıştı ama Sunjin elbise sevmediği için almamış, bu yüzden de onu da bizimle göndermişlerdi. Tabii, bizim de işimize geldi. Arkadaşımız sonuçta.

 Arkadaşımız sonuçta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MOON ⚜ ENHYPEN × &TEAM ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin