3. Bölüm

295 33 51
                                    

Rüyamda ruh emicileri görüp uyanmıştım. Belki de kafaya çok taktığım içindir.

Ruh emicilerin adını en sonunda hatırlayınca kendi kendime "aferin, çok lazımdı." Dedim.

Dementor. Harry Potter'da ki gibi değil tabii ki. Expecto Patronum diyince gitmiyorlar başınızdan. Nasıl gittikleri hakkında benim de bir fikrim yok. K oppa ve Byeol unnieden başka kimse bilmiyor galiba. Belki Mari unnie ve Lixie unnie ile Nicholas oppa biliyor olabilir.

"Uyusana." ~EJ

"Korkuyorum..."

"Korkak." ~EJ

"Dementorları gördüm..."

"Ne?!" ~EJ

"Herkesi başımıza toplayacaksın? Mina uyanacak..."

"Onları gerçekten mi gördün? Yani şekilleri nasıldı? Nasıl görünüyorlardı?" ~EJ

"Siyahlardı... Bir sürü vardı. Ormandaydım. Bir yere doğru gidiyor gibiydiler. Sonra içlerinden bir tanesi beni gördü. Ama... Biri vardı. Önce elimi tuttu. Sonra bana sarıldı. Sonra garip bir şey oldu. Hepsi gitmişti. Daha aydınlık bir yerdeydik. Sonra... Uyandım. Çok korkunçlardı. Üstlerine siyah uzun yosunlardan bir çarşaf geçirmiş gibiydiler."

"Yanında kimin olduğunu hatırlıyor musun? Tanıdığın biri olmalı." ~EJ

"Erkekti."

"Erkek mi? Bizden biri mi?" ~EJ

"Hatırlamıyorum ama pek benzemiyordu..."

"Kabus olduğu içindir. Hem... Daha önce görmediğin kişileri rüyanda göremezsin. Ruh emicileri de hiç görmedin, etkilenmiş olmalısın. Hadi biraz uyu. Her şey yarın başlayacak." ~EJ

"Sen neden uyumuyorsun? Gece yarısını çoktan geçti. Saat 4."

"Bilmiyorum... Uyku tutmuyor. Uyuduğum 5 saat, onda da uyku tutmuyor. Benim şansım işte." ~EJ

"Gözlerini kapa ve hiç açma. İlla ki uyursun. Bunu da sana ben mi öğreteceğim oppa?"

"Sus, cüce." ~EJ

☯️

"Yeni öğrenciler... 12 tane. Tamam. Listeyi getireyim. Hangi sınıfta olduğunuza bakalım."

Mina'nın elini tutmuş, ondan ayrılmamak için içimden dua ediyordum.

Çok geçmeden öğretmen tekrar gelmiş, elinde ki listeyi okumaya başlamıştı.

"Mina, 3. Kat 4. sınıf. Soojin, 3. Kat 4. Sınıf. Byeol 2. Kat 1. Sınıf. Mari 2. Kat 3. Sınıf. Lixie, 2. Kat 3. Sınıf. Yujin, 3. Kat 1. Sınıf. Jaehwa, 3. Kat 1. Sınıf. Soya, 4. Kat 2. Sınıf."

MOON ⚜ ENHYPEN × &TEAM ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin