Görseller betimlemeyi azaltıp sizleri sıkmamak ve hayal etmenizi kolaylaştırmak için konmuştur. Bu bölüm de dahil, sonraki bir kaç bölüm sıkıcı geçecektir.
***
"Burası çok büyük!" dedim, sırıtarak etrafa hayran hayran bakarken.
Heeseung da bu halime gülüp, "Dikkat et de kaybolma o zaman." dedi. Kaybolacağım kadar büyük mü?!
"Saçmalama. Sadece... " duraksayınca ona döndüm. Kafası karışmış bir şekilde bir şey düşünüyor gibiydi. Gözlerini bana dikti ve devam etti; "Ne yazık ki ben bile kaybolabilirim."
"Burası çok tozlu... Kaç senedir kullanılmıyor?" ~Cheonsa
"İki buçuk sene sanırım. Belki de ondan önce de kullanılmıyordu. Biz burada iki gün kalmıştık abimle." ~Heeseung
Abisini sorsam mı, sormasam mı? Merak ediyorum ama yeniden kızmasından korkuyorum.
O sırada elime korkunç görünen ama bir bakıma da güzel olan porselen bebeği alıp incelemeye başladım.
Burası kesinlikle çok eskiydi. İçindeki eşyalar bile. Kim bilir Heeseung ve abisi ne için burada kalmışlardı?
"Abim güçsüzdü. Çünkü kendini kontrol edemiyordu. Kolye buna yardımcı oluyordu. Kolyeyi attı. Bir işe yaramaz dedi. Ve öldü. Kendini öldürdü." ~Heeseung
Elime aldığım porselen bebeğe boş boş bakmaya başladım. Bir an elim boşaldı ve yere düştü. Sessiz malikanede büyük bir gürültü kopmuştu.
"Dikkat et. Bu tarafa gel." bileğimden tutarak beni kırık parçaların yanından uzaklaştırdı. Bu bana zarar verebilir mi ki?
"Özür dilerim... Bunu düşünmem bile bir hataydı. Gerçekten özür dilerim. Bunu hatırlamak bile istemiyordun büyük ihtimalle. Çok özür dilerim. Bebek içinde. Toplayabilirim!" ~Cheonsa
Tekrar kırık parçalara doğru eğildiğimde, o da tekrar bileğimden tutarak bu sefer beni hızlıca itmişti.
"Çekil dedim! Git ve kendine uyayacak bir yer bul." ~Heeseung
Özür dilerim... Çok özür dilerim... Her şeyi elime yüzüme bulaştırdığım için, bu kadar beceriksiz olduğum için özür dilerim.
Yavaş adımlarla, kocaman merdivenleri çıkmaya başladım. Merdivenlerde bile koybolabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOON ⚜ ENHYPEN × &TEAM ✔
Fanfiction𝐾𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑖 𝑏𝑒𝑙𝑙𝑖 𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑛𝑙ı𝑘... 𝐻𝑎𝑟𝑒𝑘𝑒𝑡 𝑒𝑡𝑚𝑒𝑚𝑖 𝑒𝑛𝑔𝑒𝑙𝑙𝑒𝑦𝑒𝑛 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑖 𝑠ı𝑘ı𝑐𝑎 𝑡𝑢𝑡𝑢𝑦𝑜𝑟. 𝐴𝑔̆ı𝑟 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑜𝑘𝑢 ℎ𝑒𝑟 𝑦𝑒𝑟𝑖 𝑠𝑎𝑟𝑚ı𝑠̧, 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑛𝑙ı𝑘𝑙𝑎 𝑢𝑦𝑢𝑚 𝑖𝑐̧𝑖𝑛𝑑𝑒...