1.

752 17 8
                                    

Toivon että luitte sen alku jutun mis kuvailin tätä tekstii ja jos et oo viel lukenu nii hopi hopi koska en aijo selittää sitä nyt täs mut kuitenki tälläne pika kertaius TW eli viiltelyy, paniikkihäiriö, alkoholii, kännei, oksenteluu, verta, väkivaltaa, bulimia, anoreksia, kiusaamista, ahdistuneisuutta, tupakointii, nuuskaamista ja muita huumeita ja niiden käyttöö ainaki. OLEN VITUN LAISKA ENKÄ MERKKAA VAROITUKSIA LUKUJEN ALKUUN ENKÄ MUUTENKAAN LUKUUN!! Oikeestihan mä vaan unohtaisin sen jostai ja koen sen mulle vähemmän stressaavana et jos en merkkaa mihinkää. ja sit vaa lukuu koska en jaksa selittää enää mitää paskaa koska tulin just partioleiriltä. Ja bc jätkät on liian söpöi. Ja vielä tällänen hauska asia et jos tää jostain syystä päätyy jonkun niiden jätkien luettavaks nii olen pahoillani mitä tulette lukemaan älkääkä tuomitko kaikkia tai oikeestaan ketään tän perusteella. Mulla vaan on vilkas mielikuvitus eikä se aina oo ihan hyvä juttu. Mut nyt siihe tarinaan....



Aleksin pov.

        Olin autossa matkalla kotiin. Istuin takapelkillä ja kuuntelin linkin parkia. Äitini istuu etupenkillä ja ilmeisesti kuuntelee radiosta jotain paskaa. Olin koko viikonlopun soittamassa kavereideni kanssa, mutta nyt pitää palata takaisin koska tänään on sunnuntai ja huomenna pitäisi mennä kouluun. En vain jaksaisi sitä paskaa enää olen niin loppu. Minua kiusataan siellä päivittäin ja joka viiko minut tullaan hakkaamaan tai jos ei niin olen aika itse tai kiusaajani poissa koulusta. Yleensä se olen minä koska en vain jaksa mennä sinne tai mun jalat ei kanna. Vanhempiani ei oikein kiinnosta tai oikeastaan minähän peitän tämän kaiken heiltä. Ei niitä kuitenkaan kiinnosta muu kuin isosiskoni, joka on muuttanut omilleen, mutta vanhempani vähintään soittavat kaksi kertaa päivässä ja käyvät yleensä kylässäkin ja sit on kans mun pikkusisko, jota kiusataan kans koulussa, mutta se johtuu vain siitä että hän pukeutuu eritavalla kuin muut ja on muutenkin paljon kypsempi mitä muut viideluokkalaiset. Mun mielikuva 5lk on se et joko ne leikkii hiekkalaatikolla tai yrittää olla muka cool ja huutelee ohikulkioille.

      Pääsimme kotiin ja menin vain heti omaan huoneeseeni ja lukittauduin sinne. En aijo syödä tällä viikolla enää mitään. Söin viikonlopun aikana ihan liikaa. Olin siis yöt mummon luona ja hän syötti aina ihan liikaa kaikkea eli aamupala oli pakko syödä ja iltapala myös mutta muut ruuat meni läpi että sanoin että söin jo. Aina aamupalan jälkeen menin oksentamaan, koska 1. en koskaan saa pidettyä aamupalaa sisälläni ja 2. syön tasan kerran päivässä jotain pientä ja senkin vasta illalla. Syy miksi en syö on yksinkertainen olen läski.

     Tiedän huomenna olevan koulu aamu joten rupean menemään nukkumaan vaikka kello onkin vasta 10 illalla enkä tule saamaan unta kuin vasta ehkä 3 tai 4 aikaa ja 7 pitää jo herätä. Ja jos käy niin hyvä tuuri että nukahdan ennen 3 niin en nuku kuin max 5h ja sitten herään. En vain koe tarpeelliseksi nukkua enempää enkä edes pysty nukkumaan enempää. Menen sänkyyn hupparilla ja kollareilla, koska täällä on ihan vitun kylmä, koska oveni on aina kiinni eikä lämpö pääse huoneeseeni sen takia niin hyvin kuin silloin jos se olisi auki. Noh kuitenkin huomenna pitäisi nousta taas viikkoon kamalaan.



---------------------------

--------------------------

Joo tällänen täst nyt tuli toivon et tykkäät. Hyvää vuorokauden jatkoa koska en tiedä millo sä luet tätä mut kuitenki kello on just nyt 16.54 et juu. Kannattaa käydä lukee mun toistaki kirjaa joka on nyt tauolla mut kuitenki koitan kirjotella tätä nyt ja joo haluisin kirjottaa sellasen tosi hienon kirja sarjan mahdollisesti jopa trilogian mut katotaa sitä sit joskus, koska mulla on liikaa muutaki tehtävää mut kuitenki halusin sellasen kirjottaa. 

Olet hyvä juuri noin!

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now