33.

183 15 5
                                    

Ei vittu oon kirjottanu tätä paskaa jo yli 30 lukuu ja tyyppei näköjää oikeest kiinnostaa. Ja oon pahoillani etten oo nyt julkassu vähää aikaa mut mul meni yhes vaihees tosi paskasti, sit tutustuin yhtee 09 ja aloin luottaa siihe ja tänää mun luotto meni siihe täysin joten joo ja oon nyt sit ihastunu yhtee tyyppii joka saattaa olla A luokalla ja ite on C ja no meil on vaa 2 samaa valinnaista enkä osaa puhuu kellekkää enkä oo koskaa puhunu sil ja nii en vaa tiiä mitä sanoo ku haluisin tutustuu siihe paremmi ja nii vinkkei saa antaa jos on ja snäppii mul ei oo eikä oo mahollisuutta lataa

     seuraava päivä koulussa

Ollin pov.

       Olisi ehkä kuitenkin kannattanut kuunnella Aleksia, noh meni jo olen niin kyllästynyt tähän koko paskaan elämääni. Olen juuri saanut rakkauden elämääni ja nyt se sitten viedään pois. Voisinkohan vain mennä hyppäämään sillalta? "Tommi oisko mun sittenki kannattanu kuunnella Aleksii ku nyt Joelki näyttää hävinnee" kysyn Tommilta. "No mun mielestä olis kyllä ollu järkevää toisen antaa selittää mut sun elämä sun valinnat" Tommi antaa mielipiteensä. Nii nyt mä oon hajottanu jo kaks porukkaa tai no eihän tätä oikeen voi porukaks sanoo. Voisin laittaa Aleksille viestin tai soittaa tai mennä hänen ovelleen. Joo meen sen ovelle. Heti vain kun tää saakelin fysiikka loppuis ja pääsis välkälle, tai no eihän tää oikee välkkä oo vaan joku 10min siirtymä paska, mut kuitenkin tarpeeks mulle. 

    Kellot soi ja pakkaan reppuni, menen kaapilleni otan tarvittavat tavarat ja lähden kohti Aleksin kotia, joka ei ole kovin kaukana. Hyvä ettei ollut paljon liikennettä ajoin aivan omissa ajatuksissani. Soitan Aleksin kotiovea, enkä kuule vastausta odotan ja soitan uudestaan. Ei vieläkään vastausta. Menen kiertämään talon ja katson olisiko ikkunoissa eloa tai valoa ta ihyvällä tuurilla ja jopa auki. No mitä veikkaatte eipä täällä ketään oo. No mä meen sit kotii en mä täälläkää oikee voi olla. (Ja nyt tulee tietoja taas kun en oo varm mitä oon kertonu Ollin perheest nii nyt se perhe tulee sit tähä tarinaa mukaa sillee kunnol joten toivon etten oo kirjottanu mitää Ollin kodist tai perheest) Päätänä kotona soittaa Joelille, jos se vastais. Aleksi ei ollu ainakaa kotona tai jotain. EIKU EI HELVETIN PERSEEN VITTTU SAAATANAN VITTU PERKELEEN VITTU OON PILANNU KAIKEN EI SAATANA MIKS EN TAJUNNU AIKSEMMIN OON IHAN PASKA VITTU SAATANAN VITTUUUUU!!!!!!!!! Aleksi on voinu tehä vaikka mitä itelleen, se on itsetuhonen. Ei vittu. Okei Olli hengitä sä ajat nyt kotii ja soitat sit Joelille ja sen jälkee soitat Aleksille. Ei ku laitat ensi Aleksille viestii ja sit soitat Joelille ja sit Aleksille. Viiville olisin soittanut jos olis numero, mut eipä oo. 

      Pääsen kotiin ja hyppään suoraa sängylleni, onneksi kukaan ei ole kotona. Laitan Aleksille viestiä.

                                        Aleksi<3<3

O: Moi Aleksi tiiän et tein paskasti, mut oon pahoillani en miettiny. Ooks kunnos? Voin tehä mitä vaa kunhan annat anteeks tai jotai

                                                                 toimitettu 13.57

Sitten soitan Joelille.

                   puhelu

J: Moro tarvii sit oikeest olla tärkeet asiaa nyt on tilanne pääl

O: Okei no soita sit ku rauhottuu ei tää nii tärkee oo

     Okei no Joelilla on jokin täkee asia kesken tai sit se ei vaa halunnu puhuu mun kaa. Onhan tää nyt mulle tärkee mut ei se oo muille ku mä tän asian mokasin, en mä nyt voi muilta mitää vaatii. Soitan sitten Aleksille jos se suostuis vastaamaan, kun viestiä ei oo ainkaa luettu.

            Eipä Aleksikaa vastaa koitin soittaa sille varmaan 5 kertaa mut ei kukaa vastaa se vaan tuuttaa. Jos se on tehny itelleen jotai nii mä tapan itteni se on mun syytä enkä voi elää sen kaa et Aleksi ois tappanu ittensä sen takii et mä oli sille paska. No eipä siinä oonhan mä aika paska ihminen. Mitä jos mä koilisin sitä kuuluisaa viiltelyy? Auttaisko se? Oisko se se apu mitä mä haluun ja tarviin? En oo koskaan enne ollu itsetuhosten ajatusten kaa mut nyt näköjään oon. "Mut ei se haittais jos sä kokeilisit" ääni sanoo. Ihan kuin itsestään menen alakertaan ja haen keittiöstä terävimmän veitsen tai puukon kummaksi sitä haluaakaan sanoa. Ja menen yläkertaan vessaan ja lukitsen oven. Vain varmuuden vuoksi...

Alone Against All (BC fan fiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang