48.

138 12 0
                                    

Joonaksen pov.

       Olen miettinyt pitäisikö mun mennä snitsaamaan Niko opettajil, koska tiiän kokemuksesta sen että ketä kiinnostaa tämä tasoiset jutut. Nimittäin meidän ihanaa kielten opettajaamme Lulua. Yleensä tuo ei ole oppilaiden suosiossa, koska tuo on tiukka säännöistä, mutta tuo on ihan järkyttävän hyvä opettamaan ja puuttuu jokaiseen kiusaamistilanteeseen. Sain kerran häneltä kunnon puhuttelun, koska olin heittänyt yhtä luokan tyttöä kumilla päähän ja tuo tyttö kun oli kunnon snits oli sit menny kertoo tuolle. 

(A/N mul on iha helvetin kova ikävä mun ruotsin ja enkun opee, koska se ei ehkä oo ihan maailman mukavin kaikkien mielestä, mut se osaa opettaa sillee et ne tärkeet asiat oppii suunnillee pelkästää sil et kuuntelee tunnilla. Ja uskokaa tai älkää mulla on viel vaikeuksii kielten kaa ja silti saatan oppii jotai pelkästää puoliks kuuntelemal sitä opee tunneil, mut nyt se on pois ja mun numero tulee laskee iha vitust vaik haluisin nostaa molemmat kielet yhdellä)

     Menen koputtamaan Lulun luokan oveen ja kun kuulen huudon "Joo?" avaan oven varoen. "Moikka Joonas mikä sut tänne tuo?" Lulu kysyy hieman naurahtaen koska olen varovainen tullessani ovesta, joka on aivan toista mitä yleensä, koska silloin rymistelen sisään. "No siis ku mun kahta kaverii kiusataa tosi rankastikkin ja nyt ne joutuu esittää niittekiusaajal et ne ois yhessä, ettei se raiskaa niitä ja kuse toine on yhessä yhen toisen kaa"selitän tuolle ilman nimiä. "Ja ketäs nää on?" Lulu kysyy katsoen minua silmälasiensa ylitse ja kumartuessaan eteenpäin niin että tuon rukeat hiukset sotkunutturalla keikahtaa eteenpäin. "No sä sit et kuullu tätä multa" sanon tuolle. "Nii ne varikset sellaista tarinaa kertoo" Lulu sanoo ja tuo on hänen kielellään että ei ole kertomassa mistä lähteistä tietoa on saanut. 
     "No siis Niko ja mä kiusattiin Aleksia vähän aikaa yhdessä kunnes mun päähän tuli sen verran järkee et tajusin lopettaa ja pyysin kans Nikoo lopettaa, noh eihän se lopettanu vaa jatko mun selän takaa. Aleksi on yhessä Ollin kanssa ja Niko on raiskannu Aleksin jo aikasemmin ja sit Niko on raiskannu Celindanki aikasemmin ja nyt se on keksiny et Aleksin pitää eroo Ollista ja Aleksin ja Celindan pitäis alkaa seurustelee." Kerron tuolle. "Hui kamala!" Lulu sanoo. "No Aleksi ja Celinda on sitä mieltä et ne selvii kunhan vaa esittää Nikon edes, mut musta tuntuu et se kävis niitten omalta kannalta tosi raskaaks etenki Aleksille, koska se ei sais olla Ollin kanssa. Nii päätin sit tulla kertoo sulle ku tunnut olevan ainoo ketä täällä kiinnostaa" jatkan juttuni loppuun. "Joo no kyllä muitakin kiinnostaa, mutta ne ei tartu niin pieniin asioihin kuin minä" Lulu kertoo. Lulu on aivan ihana opettaja. Hän on noin 30 vuotias vaikka saattaa vaikuttaakkin välillä hieman vanhanaikaiselta, johtuen siitä että hänen opettajansa oli jo lähes eläke ikäinen ja hän on ottanut hänestä mallia.
       "No jos tehdään niin että mä pyydän teidät kaikki tänne huomenna vaikka ruoka välkällä, eikä tarvii pelkää mä en kerro et sä kerroit tästä ja huolehdin että Aleksi ja Celinda on turvassa tämän jälkeen" Lulu sanoo. "Ihanaa sä oot kyl iha best" sanon tuolle. "No tää on mun työtäni ja oikeesti hyvä ku tulit kertomaa" Lulu vielä sanoo ennen kun poistun huoneesta.


_________________________________

Jees kirja lähestyy puolta välii enkä ois ikinä uskonu et saan tätä ees koskaa tähän pisteesee. Toki mulla on vähän moti sillee lopus et en oikee saa itteeni alottaa kirjottamista ainakaa jos ei oo hyvää ideaa, mut sit se on aina tosi kivaa ku saa loppuun ja tosi palkitsevaa ne kaikki votet ja tälläset

Ootte best<3<3

Alone Against All (BC fan fiction)Место, где живут истории. Откройте их для себя