55.

116 14 0
                                    

Haluan tässä aluksi vielä teille sen verran kertoa, että tää kirja tulee jatkumaan ainakin toiseen osaan eli kirjotan toisen kirjan vielä tähän samaan. Haluan myös mainita että jos laitatte kommentteihin jotain ideoita/toiveita nii pyrin ottamaan ne parhaani mukaan huomioon juonessa ja tarinan kulussa.

Joelin pov.

Meninin Aleksin luo vessaan. Olli oli ollut niin shokissa ettei ollut pystynyt tekemään mitään, joten kaikki täytyi aloittaa alusta. Aluksi nostin Aleksin parempaan asentoon eripaikkaan vessassa ja aloin puhdistaa tuon ranteita. Laitoin niihin vielä sideharsoa ja toivon että ne tyrhtyisivät mahdollisimman pian. Nostan Aleksin olohuoneen sohvalle samalla nostaen tuon jalat tyynyjen avulla hieman koholle, jotta tuo virkoisi nopeammin. En tosiaan osaa toimia näissä tilanteissa tein vaan niin kui luulen toimivani oikein. Olin aikaisemmin kieltänyt Ollia lähtemästä ulos juoksemaan, koska seuraavaksi minun oli tarkoitus rauhoitella Ollia, muttei tuota näy täällä olohuoneessa, missä luulin tuon olevan.

Jätin Aleksin sohvalle ja lähdin etsimään Ollia. Löysin vähän ajan kuluttua Ollin tajuttomana Aleksin huoneen kaukaisimmasta nurkasta. Nyt mulla on täällä kaks tajutonta jätkää. Päätän soittaa Viiville tuo osaa auttaa. 

puhelussa:

V: Moi mitä homo

J: No siis tilannehan on nyt se et Allu makaa tajuttomana alakerran sohvalla ja Olli tajuttomana Aleksin huoneen lattialla enkä tiiä mitä helvettii on tapahtunu et tähä ollaa päästy
J: paitsi sen et Aleksi on tajuttomana, koska se oli viiltäny sen ranteet auki enkä tiiä syytä

V: No sun kannattaa ehkä ensin laittaa Olli Aleksin lattialle makaamaa jalat koholla, veikkaan et se on jostai paniikkikohtauksest tai vastaavast mut jos ei 5min sisäl herää nii soita lanssi ja tuo Allu sen sänkyy kyl se virkoo ja jos ei 5min sisäl nii soita lanssi.

J: Ööö okei venaas laitan eka Ollin

Jätin puhelun päälle ja siirsin ensin Ollin niin että tuon jalat olivat Aleksin sängyllä hieman koholla. "Meen hakee nyt Allun" ilmoitan Viiville. Menen alas, jossa näen edelleen tajuttomana olevan Aleksin. Katson tuon ranteet. Ei ole tullut läpi joten eiköhän se ole ihan hyvä merkki. Nostan Aleksin ja lähden viemään häntä ylös tuon huoneeseen.

Lasken Aleksin tuon sängylle ja samassa tuo alkaakin jo heräillä. "Moi" sanon tuolle että tuo tietää ettei ole yksin. Aleksin vain vilkaisee minua ja katsoo sitten ranteitaan. Tuon poskelle vierähätää kyynel. "Haluisiks kertoo miks sä  teit noin? Ja muuten Viivi on tos puhelun pääs et jos ei haittaa" ilmoitan kysymyksen perään. "Ku Olli ja teki ja sit mä en tienny ja sit luulin et kaikki on iha hyvin ja rupesin syyttää itteeni" Aleksi selitti todella sekavasti. "Allu ihan rauhassa"  sanon tuolle ja menen tuon viereen ja otan tuon sivuttais halaukseen. "Nii ku Oltii syömäs tai no nii yritettii ja sit siin oli vähä kaikkee nii mentii sit sohval ja aloin kattoo muumei ja Olli kävi vessas ja sit syötii ja sit Olli oli kantaas mua tai nii ja sit mä kyl huomasin aikasemminki et se on jotenki hiukan outo sen verra reissun jälkee ja sit nii lähin vessaa ja mun idea oli oksentaa ne ruuat ulos ja sit siel vessas huomasin verisen veitsen kaapin pääl ja sit mun hälytyskellot alko soimaa ku mä en ite oo koskaa oikee tykänny noitte isojen veitsien kaa leikkimisest ja sit katoin side kaappii ja sielt oli hävinny kaks rullaa ja sitte tajusin Ollin aristavan sen toista kättä aika paljo nii olihan se nyt aika selvää ja sit vaa oli pakko koska syytin itteeni siitä et oon ihan paska poika ystävä ku en tollasta huomaa vaikka mun pitäis olla erityisen tarkka noista ja muutenki ajatella enemmän Ollii et kuinka paljo se joutuu kärsii mun ongelmista ja sit en huolehdi sen ongelmista ku mietin vaa itteeni ja oon ihan vitun itsekäs paska" Aleksi selittää. Aika rankkaa settii kyl. "Allu Olli ihan varmasti haluu vaa auttaa ja se ei halunnu vaa rasittaa sua sen ongelmilla vaik mä luulen et kaikkii auttais jos vaan puhuis ja kertois asiat niin kuin ne on eikä jäis yksin olee. Mut sä ajattelet kyllä -mun mielestä ainakin- paljon enemmän muita ku ittees ja laitat aina muut sun edelle" totean tuolle samalla huomaten Ollin silmäkulmasta valuvan kyyneleen. Eli tuo taisi kuulla äskön kaiken.

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now