31.

183 19 5
                                    

time skip seuraava päivä enkä tiiä misä viikonpäiväs mennää joten sovitaas et vaikka torstaissa.

Ollin pov

Olin menossa kouluun, ei vain olisi motivaatiota mennä sinne. Aleksi kuitenki roikkuisi kokoajan minussa ja Tommissa kiinni ja koittaisi selittää jotain miksi on mennyt minua pettämään. En jaksa sitä koko jätkää enää. Jos kerran haluaa pelata minulla nii ihan siitä vaan, mutta turha edes miettiä että alkaisin tuon kanssa enää uudestaan tuon tempun jälkeen. Tuskin tuolla mitään ongelmia oikeesti on se vaan halus huomioo. 

  Menen Tommin luo ja siellä Joel jo onkin. "Mihis oot sun rakkaas jättäny" Joel vittuilee. Nuo kaksi siis tietävät meistä. "Ei oo mitää rakasta" vastaan tuolle kiukkuisena edelleen siitä että olin Aleksin kanssa. Pitäisihän minun tietää että rakkaus on vain huonosta. "Hä? Mitä on käyny" Tommi kyseen alaistaa. "Se petti mua" sanon. Tommille se ainakin meni läpi eikä tuo alkanut jauhaa siitä kuinka antaisin Aleksin selittää. Sen verran kuitenkin tunnen tuota jo. Hän vain ottaa minut halaukseen. Tän takii meil huudellaa et ollaa homoi, koska halataa toisiamme avoimesti kun lohdutetaan toista. Toisin kuin Joel tuo näyttää enemmän mietiskelevältä.

      "Ooks sä ihan varma et Aleksi petti sua, ettei täs oo mitää muuta taustalla" Joel kyseenalaistaa pienen hiljaisuuden jälkeen. "Oon täysin varma" vastaan tuolle. "Vooi onko Olli homo löytäny uusia kavereitaki poikaystävän lisäks" Julius ilkkuu takanamme. (En siis muista onko toi nimi oikein mut joo on vähä vaikee lähtee ettii niist 30 luvust jotai nimii nii mennää nyt sit tällä) Käännymme kaikki katsomaan tuota. "Joo on se mut mitäs se pikku hintille kuuluu" Joel töksäyttää josta Julius menee hiljaiseksi ja muu porukka ottaa askeleen taakseppäin. Ilmeisesti Joelin maineen takia. "Aijaa tollasen läskin oot saanu kaverikses" Julius päästää suustaan. "Jaa vai sitä mieltä oot, haluutko kattoo kumpi se läski meistä on vai läheks iha suosiol vaa vetää" Joel sanoo jolloin Julius porukkansa kanssa lähtee pois. "Kiitti" sanon. "Eipä mitää se vaan on näissä tilanteissa hyvä et mulla on pahiksen maine" Joel toteaa. 

      "Nii annoitko Aleksin selittää" Joel kysyy. "En koska ei siinä oikee ollu mitää selitettävää ku tuolla oli kaula täynnä fritsuja" sanoin tuolle. "Jaha no mä hoidan sit tän asian ku Matelan poika ei ite haluu" Joel sanoo ja lähtee pois.


Joelin pov.

     Laitan viestiä Aleksille. Tiedän ettei tuolla ole kaikki hyvin. En ole 100% varma mutta saatoin nähdä Aleksin hupparin alla siteen ranteessa kun oltiin Viivillä. Aleksi oli todella tarkka että hihat olivat alhaalla kokoajan, mutta kun hän otti itselleen, mukia nousi tuon hiha hieman liikaa ja näin jotain valkoista tuon kädessä, Aleksi kuitenkin oli todella nopea ja ehti vetää hihan takaisin alas enne kuin ehdin nähdä kunnolla.

                                    Aleksi Kaunisvesi

J: Moii Allu ooks kunnos Olli ei antanu sun selittää nii ajattelin et haluuks kertoo mul mitä tapahtu?

                                 luettu 9.37

J: Ooks kunnos oon oikeest huolissani et oo ees koulus

                              luettu 12.49

J: Soitanko Viiville vai tuunko teille?

                                   luettu 13.09

J: Okei eli molemmat tuun teille 14.15

                                luettu 13.59

Lähden siis Aleksille ja kysyn jos Viivi pääsisi facetimeen samaan aikaan kun olen Aleksilla. En tunne Aleksia enkä hänen vanhempiaan, joten tästä tulee joko mukava, ikävä tai todella akvard kyläily. Lähden tunnilta sen loputtua ja lähden mopolla Aleksille. Olen siellä hieman ennen 15 yli mutta menen silti. Soitan ovikelloa. Ketään ei kuulu. Soitan uudestaan. Ei vieläkään vastausta. Katson puhelintani. Siellä on Aleksilta viesti. Joka oli lähetetty 14.09 eli silloin kun olin matkalla.

                       Aleksi Kaunisvesi

A: Älä tuu en tarvii apuu ja kaikki on aivan hyvinn

J: Tuut vaa avaa oven tai tuun ite sisään

       Aleksilta ei tullut vastausta joten kiersin talon taakse ja huomasin auki olevan ikkunan. Ilmeisesti Aleksin vanhempien huone. Kiertelen talossa kunnes huomaan vessassa olevan valon avaan oven ja nään jotain mitä en halunnut nähdä...


----------------------------

Muahhhahahahhaahhhahhaaaaaa sori mut mun on pakko

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now