Tommin pov.
Tiedän vain että Olli on juuri nyt leikkauksessa ja tuo oli tajuissaan kun hän tuli sairaalalle, koska oli sanonut noille tyypeille että soittaa mulle. Tottakai tuo olisi voinut sanoa Aleksinkin, mutta taisi herralla olla sen verran järkeä päässä vielä silloin että tajusi että Aleksi ei olisi varmaankaan tajunnut soittaa minulle, kun taas min tajusin soittaa Aleksille.
Näen tuon blondin pojan juokevan minua kohti. Kiinnitän ensimmäisenä huomioni tuon itkuisiin kasvoihin. "Selviihän Olli!!??! En kestä jos se kuolee!" Tuo sanoo heti kun pääsee tarpeeksi lähelle. "Kyl Olli selvii se on vahva ja se oli tajuissaan ku se tuli tänne" selitän Aleksille. Istumme alas odottamaan ja otan tuon blondin sivuttain halaukseen.
Odotamme hetken tai no Aleksi nukahti ja tässä on mennyt nyt jo 2h kunnes lääkäri tulee luoksemme. "Oletteko Olli Matelan läheisiä?" tuo kysyy. "Juu kyllä ollaan, mä oon Tommi se kenelle käskettiin soittaa ja täs on Aleksi Ollin toinen paras ystävä" selitän lääkärille. "Okei siis Ollilla oli pientä sisäistä veren vuotoa joka saatiin hallintaan ja jalka murtunut joka jouduttiin leikkaamaan samalla" lääkäri selittää. "Selviskö Olli" juuri herännyt Aleksi kysyy. "Juu kyllä selvisi" lääkäri hieman naurahtaa. Tunnen Aleksin hieman rentoutuvan. "Saako sitä mennä kattomaa?" Aleksi kysyy. "Juu kyllä saa, pidämme kuitenkin Ollin unessa vielä huomiseen saakka että hän saa toipua rauhassa" lääkäri vastaa. "Mikä se huoneen numero on?" tajuan kysyä kun Aleksi on jo lähdössä mutta katsoo minua ihmetelleen mihin suuntaan. "Ai joo huone on 101" lääkäri vastaa. "Kiitos" Aleksi sanoo ja lähtee eteenpäin. Se vaan että tuo saattaa olla väärä suunta. "Aleksi! Toinen suunta!" huudahdan enne kun tuo ehtii mennä kovin kauas. Aleksi vaihtaa suuntaa ja lähtee etsimään Ollin huonetta. "Aleksi odota" sanon tuolle kun huomaan tuo löytäneen oikean oven. "Nii?" tuo katsoo minua kysyvästi. "Tykkääks sä Ollista enemmän ku kaverina" kysyn rohkeasti, tiedän tosi rohkeeta oli. "J-Joo" tuo vastaa arasti. "Puhu sille, Olli ei uskalla alotetta tehä se pelkää teijän ystävyyden puolesta" kerron tuolle. Ja menen sisään Ollin huoneeseen. Aleksi tulee perässäni ja istuu toiselle puolelle sänkyä ja ottaa Ollin käden varovasti käteensä ja alkaa silittää sitä.
----------------------------------------------
Kiva ku tääl meil on 30 asteen helle, mun koulussa ei oo jäähdytystä, siellä ei oo kunnolla toimivaa ilmastointia koska remontti on vähä keske ja siel on vitusti ilmassa sitä remontti pölyy. No vikalla tunnilla meinasin pyörtyy ku en saanu kunnol happee, siel oli vitun kuuma, huono ilma, en ollu juonu tarpeeks ja mun nenä oli tukos koska remontti pöly. No ehkä selviin pitäis vaa muistaa juoda, koska en haluu samanlaist nestehukkaa kun Kajolla (iso partioleiri) koska olin oikeest huonos kunnos joten joo muistakaa lapset (ja aikuiset) juoda.
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...