Aleksin pov.
Heräsin aamulla black metallin ääneen joka oli ihan helvetin kovalla. Voi vittu Olli ku sun unen alhajojes takii saan melkeen joka aamu jonkun saatanan sydän kohtauksen. Laitan herätyksen poispäältä ja ajattelin ottaa tuon herättämisen omiin kätösiini. Alan varoen pusutella tuon kasvoja. Tuo ei kuitenkaan herää joten menin keittiöö. Täytin siellä vesilasin täyteen kylmää vettä ja otin siitä kyllä pienen hörpyn matkalla. Menin meidän huoneeseen ja aloin pikkuhiljaa valuttamaan jääkylmää vettä tuon päälle.
Hetken kuluttua Olli alkaa näyttämään heräämisen merkkejä joten kaadoin kaikki loput vedet tuon naamalle yhtäkkiä. "Huomentaa!!" sanon tuolle vitun ylipirteän kuuloisena. "No vittu huomenta sullekki saatana!" Olli murahti. "Anteeksi nyt vain mutta et heränny ku pusuttelin enkä viittiny oikee sun kuolaseen suuhun koskee ja muutenki olisin varmaa vaa tukehduttanu sut jos oisin suudellu" vastasin ja kaaduin tuon päälle. "Anteeksi nyt vain mutta sä oot jo mun kuolaan aika usein koskenu ja muistaakseni muutaman kerran sitä liukkarina käyttnäy" tuo brune vastasi.
"Okei mut voiks nousta nii pääsisin kuselle" tuo syötävän söpö poitsu kysyi ku olimme vain suudelleet ja kudlaillut joku 10min sängyssä. "No kai se on pakko" totean ja lähden tuon päältä.
Sillä aikaa kun Olli oli vessassa aloin minä miettiä mitä tarvitsisin tänään mukaan kouluun. Tajusin samalla että meillä on se keskustelu. Samantien tajutessani tuon alkoi mua ahistaa ihan helvetisti. Aloin täristä ja haukkoa happea. Toi oli nopee tulee toi kohtaus ihan ku vaa odotti hyvää hetkee puhkee rajuimmilleen. Näin itkuisten silmieni läpi vain vähän ja toivoin Ollin tulevan mahdollisimman nopeasti. Onnekseni Olli ei tainnut kuin oikeasti käydä kusella ja tulikin yllättävän nopeasti.
"Aleksi kaikki on ihan hyvin mä oon tässä yritä hengittää mun kaa samaa tahtii" Olli puhelee samalla kun nosti mut sen syliin ja alkoi keinuttamaan ja silitteli mun kämmenselkää tietäen että tuo rauhoittaa minua.Rauhoituttuani kerroin Ollille minua ahdistavan Nikon reaktio ja seuraukset, joten päätimme jäädä kotiin koko päiväksi paitsi kävisimme kaupassa ja siellä keskustelussa. Menimme takaisin sängylle vain kudlailemaan.
time skip siihen niitten keskustelun alkuun
Olimme kävelleet tänne ja nyt odotimme luokan ulkopuolella. Vielä tässä ei ollut muita kuin minä ja Olli. Olimme käsikädessä sillä minua ahdisti. Olli tiesi että puristaisin ja lähtisin vetämään jos tulisi tosi paha olla.
Pian Lulu käveleekin jo ovelle. "Moro pojat mä luulin ettette tuu ku teitä ei oo näkyny" Lulu kertoi. "No siis Allua ahisti Niko joten päätettiin jäädä kotiin ja tulla vaan tähän keskusteluun ja meil ois pyyntö et jos Aleksi lähtee luokasta tosi yhtäkkii ja nopeesti nii koittaisitte olla vaa huomioimatta tilannetta ja jatkaisitte vaik ei oltaiskaa paikalla kun mä tosiaan lähen sit perään ku Alluu nyt ahistaa aika paljon ja sai tänään jo paniikkikohtauksen aamulla tän takii nii se sit on sellane tilanne et Allu saa taas sellasen kohtauksen joten mennää sit jonnekki vessaa rauhottuu ja tällee tuullaa kyl takas ku menny ohi" Olli pyytää. Mielestäni ehkä hieman sekava mutta kai Lullu ymmärsi. "Juu toki voitte ja sekin riittää että Olli tulee sanomaan että ette tuu jos väsyttää sen jälkeen tosi paljon" Lulu vastasi ja katsoi mua myötätuntoisena. "Jes mahtavaa" Olli totesi ja johdatti meidät luokkaan niin että olimme lähellä ovea mut myös kuitenkin opettajan paikkaa eli aika edessä. Pian muutkin saapuivat luokkaan eli ensin Joonas ja Celinda ja viimeisenä Niko.
Niko katsoi minua erittäin murhaavasti ja tiukensin hetkeksi aikaa otettani Ollista.
----------------------------------------------------------
Tosiaan päätin nytten laittaa tähän paikan kysymyksil jos on jotai kysyttävää täs vaihees tarinaa?? Vastailen niihin sit jossain kohtaa et joko laitan jonkun luvun loppuun jos tulee paljon tai sitten vastailen kommenteis
Aleksille?
Ollille?
Joonakselle?
Joelille?
Nikolle?
Tommille?
Viiville?
Celindalle?
Lululle?
En ees muista mitä muit hahmoi täs on mut jos on niille nii laittaa sen nimen toho tai jotai ja sit sen kysymyksen ja tällee?
Mulle kirjottajana?
Ja sit viel kaikista tärkein eli te
Miten teil menee?
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...