10.

286 11 0
                                    

Ollin pov.

     Mun on pakko puhua Aleksille vaikka tiedän ettei tuo kerro minulle koko totuutta kuitenkaan. Ei hän luota minuun vielä niin paljon. "No kerro vaa mitä sul oli asiaa en mä pelästy" tuo sanoo. En ehkä haluaisi mutta kai se on pakko. "No sillo ku kannoin sua nii huomasin kuinka vitun kevyt oot ja sit ku olit siel vessas näin kuinka sä pakotit ittes oksentaa. Onks kaikki ok? Tai no kyl sokeeki näkee et ei oo" koitan ilmaista huoltani Aleksista. "Kaikki on ihan fine" Aleksi vastaa. "Aleksi tiiän ettet luota muhun mut voitko ees yrittää kertoo" pyydän. "O-okei" Aleksi vastaa.


Aleksin pov.

        Okei Aleksi voit vaan sanoo sil et sul on jotai pientä ongelmaa syömisen kaa. "M-mul o-on jo-jotai o-ong-elmii s-sy-syö-misen k-kaa" kerron tuolle brunelle. Tunnen paniikin kasvavan sisälläni. Ei vittu paniikkikohtaus. Voi helvetin helvetin helvetti. En mä voi lähtee enää tästäkää ei mun jalat kantais vessal asti. Pakko kai näyttä Ollille oikee minä. "Aleksi kaikki hyvin mä autan sua mut eka sun pitää rauhottuu. Hengitä syvään sisään ja ulos. Saanko mä nostaa sut mun syliin?" Olli kysyy. "J-Joo" vastaan. 

      Jollain ihmeen keinolla sain vältettyä paniikkikohtauksen. Ennen näkemättömän helposti. "Aleksi mennääks keittiöö, mun pitäis syödä mul on ihan järkyttävä nälkä" Olli kysyy. No kai mä voin mennä ei mun silti tarvii syödä. "Joo vaik" vastaan arasti.

     Menemme keittiöön ja Olli laittaa yhteen kulhoon mustikoita ja jugurttia. Sitten hän tekee yhden leivän. "Aleksi haluuks sä jotain?" Olli kysyy. Pudistan vain päätäni. "Olis hyvä jos söisit ees vähän. Haluuks jotai juotavaa vai mielummi jotai pureskeltavaa et kumpi on helpompi saada alas?" Olli huolehtii. Okei voinko luottaa Olliin? Voisin mutta en uskalla olen pelkuri. "Juotava" vastaan. "Okei haluuks jotai smuutiee vai jotai proteini pirtelöö" Olli kyselee. "En kumpaakaa" vastaan. Okei olen lapsellinen, joten jos Olli ei vieläkään luovuta rupean luotaamaan tuohon. "No jos ois ihan pakko valita nii kumpaa joisit" Olli kysyy. "Ööö varmaa ite tehtyy smuutiee" vastaan. "Okei kelpaaks jos teen sulle smuutien mihin laitan banaanii, mustikkaa, maitorahkaa, maitoo ja pähkinöit" Olli kysyy. "Joo muuten mut ilman banaanii" vastaan. Okei luotan tuohon poikaan.

       Olli saa smuutien tehtyy ja laittaa sitä lasiin ja ojentaa minulle. "Haluuks pillin?" Olli kysyy vielä. "En mä tarttee" vastaan tuolle. Vaikka se pilli olisi ehkä ollut hyvä koska mun kädet ei kanna kunnolla. Olli taitaa huomata tuon koska nousee pöydästä ja hakee pillin, jonka laittaa minun lasiini. "Onks nyt helpompi?" Olli kysyy. "Juu on kiitti" vastaan tuolle ja hymyilen ujosti.

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now