Celindan pov.
Sain rauhoittavia ensihoitajilta, koska olin aivan paniikissa. Kuitenkin paras mikä auttoi oli Tommin lämmin hali. Minulla oli tunteita Tommia kohtaan ollut jo pitkään. Nyt tämän tapahtuman jälkeen päätin vain sanoa ne ääneen, ja jos Tommi mut hylkäis nii voisin mennä vaan Nikon luo niin tuo tappaisi minut. "Tommi mä tykkään susta silleen silleen" selitin epäselvästi. "Nii mäki susta mut en vaa uskaltanu tehä alotetta" Tommi kertoo ja halaa minua tiukemmin.
Lähdimme koululta Tommin kanssa Tommille. Kuitenkin ehdimme siellä olemaan vain hetken ennen kuin Olli jo soittaakin Tommille. "Moro mites siel" "Nii mikä oli" "Koita eka saada Allu rauhalliseks ja puhu sitte mulle" tuli pieni tauko "Okei joo me tullaa sinne koita saada se yks nyt vaa olee rauhassa" moro" tuo oli kaikki mitä puhelusta kuulin. "Joel on kuulemma aika heikossa hapessa et on menettäny paljon verta ja ne joutuu tietty tikkaa haavat" Tommi kertoo. "Voi ei kai se selvii" kysyn tuolta ja nojaan tuon brunen olkapäähän "kyl mä luulen nii ei se kuitenkaa ollu mihinkää leikkauksee ainakaa viel joutunu mut mennää nyt sinne ku Allu on ihan paniikissa ja Ollin käsi on tikattu ja Olli ei oikee selvii Allun kaa eikä lääkärit osaa auttaa kuulemma oikein" Tommi selittää, joten lähdimme sairaalaan
Sairaalassa menimme Ollin huoneeseen sillä tuo oli päässyt sinne lepäämään ja täksi päiväksi ainakin vielä seurantaan. Kun kävelimme ovesta sisään näin ehkä maailman söpöimmän näyn. Siis Aleksi käpertyneenä aivan Olliin kiinni niin että tuon kasvot olivat hautautuneet Ollin rintakehälle ja Ollin kädet olivat tuon ympärillä niin kuin halissa mutta silittelivät musta hiuksisen selkää. "Moro mites täällä?" Tommi kysyy meidän päästyä sisään. "No sain Allun rauhotettuu ku hoitsut lähti pois eikä ollu tääl kyttäämäs et Allu ei tuu mun sänkyy kai luovutti ku Allu ei suostunu lähtee tai no siis mä en suostunu päästää Alluu" Olli selitti. Istuin Tommin syliin, koska enhän mä nyt omaa penkkiä kaipaa ku on Tommin syli. Tommi kiersi kätensä ympärilleni ja painoi pusun niskaani. "Onks teil jotai juttuu?" Aleksi kysyi oli ilmeisesti nähnyt äsköisen. Katsoin Tommia kysyvästi emme olleet sopineet mitään. (sanoja 337...) Tommi katsoi minua ihan yhtä kysyvästi.
"Ei olla puhuttu" vastaan. "No okei mä voin puhuu teijän puolesta ja nyt Tommi kysyy Celindalta että seurusteltaisko me ja sit Celinda vastaa että tottakai kultapuppeli beibs" Aleksi selittää ja kaikki aloimme nauraa. "No olisko se nii paha jos oltai yhessä" Tommi kysyy. "Ei ois kultapuppeli beibs" vastasin lopussa nauraen. "Eiku ihan vakavasti" Tommi kysyy. "Joo ihan vakavasti haluan olla suun gf" vastaan tuolle ja käännyn sivuttain tuon sylissä. "No ollaaks me sit yhessä" tuo söpö ja komea ja kuuma ja kaikin puolin ihana brune kysyy. "Joo ofc kultapuppeli beibs" vastaan tuolle ja pussaamme. "Aleksi oliks pakko keksii tota kultapuppeli beibs juttua siis tää yks käyttää sitä varmaan maailman tappiin saakka ja se yhdistelmä tulee kohta varmaan mun uniinki vainoomaan mua" Tommi vinkuu Aleksille. "No oli ihan pakko ja anna mun nyt nauttii Ollin lämpimästä kropasta ihan rauhassa" allu vastaa. "Uuuuu" sanomme Tommin kanssa samaan aikaan. "Menkää niitte likasten ajatustenne kanssa vaikka vessaan ja muistakaa ehkäsy mutta ei täällä" Aleksi sanoo ja kääntää päänsä takaisin Ollin rintaa vasten.
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...