14.

248 7 0
                                    

Joelin pov.

       Pakko myöntää et mulla on alkanu kasvaa ajatus mun pääs joka on sellane et mun pitäis ettii parempi kaveriporukka. Siis kun ei täst oikee tunnu tulevan mitää ku en haluu samaa kohtaloo kun mun vanhemmil. Voisin ettii jonkun ysiltä tai kasilta joka hyväksyis mut. Ei sellast kyl tuu löytyy ja seki pitää tehä mun porukalta salassa koska sit ku ne hylkään tiedän olevani se jota kiusataan. Olen jo pitkään ollut poissa kiusaamisesta olen vain ollut se hilainen hyväksyjä siinä sivussa. Olen kans katellu yhtä hiton kuumaa blondii jätkää rinnakkaisluokalt. Mut voin vannoo teil et ei siinä mielessä ihan kaveriks ajattelin, mut ei ne mua ottais ne kiusaa jotai kai seiskaa joten nii ei hyvä. Tai sit se porukka jossa on se pitkä ja brune jota kyllä mun porukka joskus kiusas ei enää nykyää kuulemma he ei saanu haluamaansa tulosta. He ovat ainakin vahvoja sisältä päin. Ja se kun silloin olimme kiusaamassa sitä seiskaa niin kyllä hän katsoi sitä tyttöystäväni tanssivideota. Se vain että tuo taisi tuntea tuon koska häntä ei näyttänyt hetkauttavan että olen tuon tytön kanssa yhdessä.

       Voisin mennä puhumaan noille kaseille, he vaikuttavat avoimilta ihmisiltä. Siis se brune ja pitkä. Ennenhän heillä oli vielä kolme lisää no kai he kasvoivat erilleen tai jotain. Voisin aloittaa noihin tutustumisen ensi viikolla koska silloin meillä vaihtuu lukiolaisilla ja yläkoululaisilla jakso joten kaikkin on aivan sekaisin missä pitäisi olla eikä meillä enää ole lukiolaisten kanssa samoja välkkiä. Eivätkä nuo tiedä milloin mulla on välkkä. Toivon ettei muuta porukkaani kiinnosta. Tänään on siis.... hetkonen mitäs se kello onkaan taas. Voi perkels se on jotai kolme yöllä. Noh tänää alkaa koulu onneks vast 10 ja on easy day. Vaan ensi tuplatunti liikkaa sit ruokailu sit enkuu ja viel joku vitun fysiikka. No eipä siinä 4h päivä ja ainoo hieman ei niin mieluisa tunti on fysiikka kyl mä siitä selviin. Viikonloppuna feikkaan et oon kipee mun frendeil ja kysyn jos pääsisin mun rakkaalle tyttöystävälle Viiville yöks. Voisin laittaa sil viestii vaik nytte. 

     Ja enne ku kiusaatte mua siitä nimestä nii ollaa seurusteltu jo 5kk ja keksittii se joskus yöllä yhessä.

              Viivi<3<3 Rakasvesi

minä: Voinks tulla viiikonloppun yöks vai onks sul jotai menoi?

Viivi<3<3: Ei mul muuta ku et mun serkku tulee kans voin kysyy jos se on okei et tuut

minä: Juu oot paras puspus

Viivi<3<3: Ja sinä rakas

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now