29.

209 14 1
                                    

Ollin pov.

      Okei Olli hengitä. Et hengitäkkää sä keskity nyt siihen Aleksin suuteluun ja piste. Kuulen oven avautuvan jossain kaukana. En ole enää tän maan päällä, olen taivaassa. En reagoi vaikka joku tuleekin huoneeseen. Ilmeisesti Aleksikaan ei huomannut mitään. Irtautuessamma suudelmasta huomaan Tommin tulleen huoneesee. "Nonii vihdoin tapahtuu jotain, joko ootte yhessä" Tommi kyselee. "Ollaan joo" Aleksi vastaa, itse olen lähinnä vain todella hämmästynyt tilanteesta. Heräsin juuri ja nyt olen jo Aleksin kanssa yhdessä ja suudellut. "Et tiedäkkään kuinka paljon toi yks on mulle susta avautunu ja kertonu kuinka hänellä ei ole mahdollisuuksia suhun" Tommi kertoo Aleksille. "Heii ei kaikkee tarvii kertoo ja muutenki lupasit ettet kerro koskaan ikinä milloinkaan kenellekkään tästä" sanoin Tommille kun palasin takaisin maanpinnalle. "En kertonu tietoja mitä oot mulle kertonu, Kerroin vaa Aleksille, joka on asiaan osallinen, niin kuinka paljon oot puhunu siitä mulle ennen ku uskalsit tehä liikettäkää asian edistämisee" Tommi toteaa. "Vittu Tommi älä oo noin järkevä koko aikaa nyt jäin sun varjoo eikä Aleksi enää tykkää musta" kiukuttelen Tommille, eli leikin pikkulasta. "Voi kuule Olluska..." "Lempinimenki oot jo keksiny" Tommi keskyttää Aleksin. "Jos joku saa mut olemaan ihastumatta suhun nii se oot sä ihan ite saat mut rakastumaa suhun" Aleksi sanoo ja minulla menee hetki tiedostaa mitä äsken juuri Aleksi sanoi.

     Koitan nousta paremmin istumaan, mutta huomaan sen olevan hieman hankalaa kipsin kanssa. Niin taisi myös Aleksikin. "Haluuks apuu?" tuo kysyy. "Joo no mul on aika huono asento täs et jos viitit auttaa istuu paremmi nii ois kiva" vastaan tuolle. "No auttaisko kenties jos nostaisit sitä sänkyä pystyynpäi" Aleksi hieman naurahtaa. "No voishan sitä kokeilla" vastaan ja nostan sänkyä pystyynpäin. Tai no oikeastaan se menee aluksi alaspäin, mutta saan sen loppujen lopuksi hyvään asentoon. "Noi nyt on hyvä" sanon Aleksille. "No hyvä" Aleksi sanoo ja istahtaa sängylle viereeni. Pussaan tuota poskelle. "Nii kummalla olikaa se sihti hieman hukassa" Aleksi sanoo ja painaa huulensa omilleni.

      Kuulen oven avautuvan ja nyt tajuan ettei se ole Tommi joten vetäydyn suudelmasta välittömästi, niinkuin Aleksikin. Tuo höpsö punastuu heti nähdessään lääkärin tulleen huoneeseen. "Anteeksi, jos keskeytin jotain, mutta Ollilta pitäis ottaa testejä nii teijän pitäis olla sen aikaa käytävässä odottamassa" lääkäri sanoo. "Joo" Tommi sanoo. Itse katson Aleksia haikeasti. Tuo taitaa tajuta mitä haluan sillä painaa huulensa nopeasti huulilleni. Sitten tuokin menee.

    "Okei elikkäs meijän pitäis ottaa sulta verikokeet ja sit katotaa tota sun jalkaa" lääkäri selittää. "Okei" vastaan tuolle. Hän ottaa jotain välineitä esille. "Sulla ja miksi se nyt esiteltiinkään sun toisella kaverilla oliko se Tommi nii taitaa olla vähä enemmänki juttuu ku vaa kaveruutta" lääkäri aloittaa keskustelun. Tuo vaikuttaa ihan kivalta. "Nii Tommi on se pitkä, rauhallinen ja se fiksu ja mun paras kaveri ja Aleksi on se kenen kaa me pussattiin sillo enne ku se lähti ja joo alettiin seurustelee ku heräsin" kerron tuolle. "On tuokin aika jolloin voi alkaa seurustelemaan" lääkäri naurahtaa. "Ei meille yhtään parempaa" vastaan tuolle. "Itse tuon ikäisenä aloin seurustelemaan yhden pojan kanssa joka loppujen lopuksi päätyi tappamaan itsensä, mutta meidän suhteemme sai alkunsa koulun katolta" lääkäri hieman naurahtaa. "Otan osaa, mut miten ihmeessä te päädyitte sinne katolle?" Kysyn. "No mä menin sinne sen pojan perässä ja tuo vain vietti välillä välkät siellä" lääkäri kertoi. "Nyt voisit laittaa ton jalan koukkuun ja suoristaa ja sit heilutella varpaita" lääkäri kertoo. Teen tuon kylläkin hieman kömpelösti, mutta se on ilmeisesti normaalia. "Okei kaikki kunnossa ja onnea nuorelle parille" lääkäri sanoo ja poistuu huoneesta hymy huulilla. Taisi tuonkin päivää parantaa tuo. 


-------------------------------------

Okei avaudun nyt tänne ku tuntuu ettei muita kiinnosta, nii joo tutustuin yhel leiril yhtee poikaa joka asuu Oulun lähel ja ite asun Turun lähel, joten pitkä matka ja tällee. Ollaa viestitelty ja sain silt tänää sydämmen ku eka laitoin sil ku ekaks olin kertonu mun pahast olost sil ja se oli tsempannu. En haluis kaukosuhdetta koska vaikee luottaa ihmisii. Ja sit mul on samas koulus yks poika jonka kaa en oo samal luokal enkä tunne sen pojan luokalt ketää ja nii se on iha ok näköne mut pyörii niis porukois jossa on tupakkaa ja tälläst ja nii. En oo sillee kiinnostunu muuta ku siit ketä asuu kaukaa mut ei siit tulis mitää ja oon koittanu unohtaa sen mut ei siitä vaa tuu mitää ja se et yritän unohtaa sen nii sen takii kattelen muita jätkii mut ei meijän koulus vaa oo ketää. Enkä tiiä mitä vittuu pitäis tehä?

Alone Against All (BC fan fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin