Joelin pov.
Availen hiljalleen silmiä. Kirkas valo osuu silmiini, joka hankaloittaa silmien avaamista. "Nonni Joel nyt tulee vähän valoa silmiin nii älä säikähdä" joku sanoo lähelläni. Sitten tulee lisää valoa silmiini. Niinkun vittu aikooko noi sokasta mut. Onneksi se oli pian ohi ja näin ympärilleni. Lähelläni oli vain lääkäreitä ja hoitajia. Olisin odottanut että jotain olisi edes kiinnostanut että olin saanut kaksi syvää viiltoa selkääni ellen enemmänki. "Joo tosiaan sulla oli kaksi syvää viiltoa sun selässä jotka vuoti tosi paljon, joten sä pyörryit verenhukan takia ja nyt sitten oot täällä ainakin yön yli seurannassa että saadan sulle tarpeeks verta taas kehoon ja tällee" ilmeisesti lääkäri selitti. Aika nuorekas sanon minä. Tai no voihan tuo olla joku kandikin ku tuossa sen vieressä on joku vanha kääkkä tutkimassa että mitä se tekee ja sit on joku kans aika vanha hoitsu tekee jotain en ees tiiä jotain säätää ton veri pussin ja tipan kaa.
(Ja tässä välissä muistutan että en tiiä vittuukaa mitä noitte pitäis tehä tai jotai joo en harrasta sairaalas tai yleisesti lääkäris käymistä vaikka oonki aika tapaturma altis lapsi ollu ja tuun varmaa aina oleemanki ku oon hiuka outo yksilö)
Huoneeni ovi aukeaa ja näen sieltä ensimmäisenä tulevan Tommin, sitten Celinda ja mikäköhän tuo möykky on. Aaa se onkin vaan Olli jonka sylissä roikkuu Aleksi. "Moro sä ootkin jo hereillä luultii et menee viel hetki et tuut tajuihis nii en oltu tultu aikasemmin ja muutenki toi Allu on hieman hankala kun ei tosiaan suostu tuosta Ollin sylistä lähtemään pois" Tommi naurahtaa. "Juu ei se mitään. Ilmeisesti ei kovin kaukana Ollin huone oo kun kanto Allun tänne saakka" vastaan. "No eipä ollu paljoo vaihtoehtoi ku Allu ja mä haluttiin tulla mut tuo ei suostunut päästämään irti mut ei se oo ku tossa käytävän toisella puolella" Olli vastaa.
Juttelimme vähän aikaa kunne huoneen ovi avautui uudelleen. Siellä oli poliisit. "Nonni täällähän ne kaikki oli kiitos avusta" toinen poliiseista sanoo hoitajalle. "Olli ei sitten saa kovin kauaa olla täällä kun hänen pitäisi levätä ja tuo poika irti Ollista niinkun on ollut ohje" hoitaja pätee. "Anteeksi nyt vain mutta en edes ymmärrä miksi en ole kotona, mutta sen voin sanoa että Allu on tässä enkä päästä siitä irti" Olli toteaa hoitajalle vastaan, joka pyöräyttää silmiiään ja mulkaisee Aleksia ennen kuin lähtee huoneesta ja poliisit saapuvat kunnolla sisälle.
"Aloitetaanpas ihan heti että sinä voisit lähteä ulos kun et kuitenkaan ole osallinen asiaan" toinen poliisesta toteaa ja osoittaa Tommia. "Kerrotaan Tommille kaikki jokatapauksessa ja se varmaan helpottais aika paljon Celindan oloa että poikaystävä on siinä vieressä tukena" Olli selittää. "Wait a minute onks Celinda ja Tommi yhessä?!!" melkein huudahdan ja katson kaksikkoa. "Joo ollaan mut voisko Tommi okeesti jäädä ku se helpottais mun oloo aika paljo" Celinda kysyy. "no kaipa se käy" toinen poliiseista sanoo ja katson tuon nimen tuon jostain rinnassa olevasta lapusta ja nimeksi paljastuu Tomi ja toinen on näköjään Kalle.
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...