36

163 14 0
                                    

time skip maanantai iltaan

Aleksin pov.

Tänään oli kyllä rankka päivä kello on jo paljon, joten voitaisiin kyllä junan päästessä perille vain jäädä Viiville, mutta kun junaliput oltiin jo ostettu niin meidän pitäisin vielä jaksaa Joelin kanssa Ouluun saakka. Jäämme kuitenkin Joelille, koska sinne on hieman lyhyempi matka kuin minun kotiini ja huomenna kouluunkin olisi lyhyempi matka. Meinaan jo nyt nukahtaa pystyyn kun onhan tänään jo tapahtunut aika paljon kaikkea enkä ole syönyt mitään koko viikonloppuna. En vain ole pystynyt. Haluan olla Ollille paras mitä voin vain olla ja silloin ei olla läskejä paskoja. En mä voi syödä jos meinaan et Ollille kelpaisin. En edes ansaitse Ollia kun olen itse tälläinen kasa paksaa ja Olli on kuin kultaa. 

     "Aleksi jos pysyisit tohon seuraavaan junaan saakka hereillä nii sit voit nukkua Ouluuun saakka" Joel pyytää. "Yritän...(haukotus) mut en lupaa mitää" vastaan tuolle. Ja kun joku miettii et miks ei menty suoraa Ouluun nii syy oli yksinkertainen. Oltiin Viivin henkivartiat, koska tuo oli juuri voittanut sm-kultaa. Kotiin asti ei kyllä tuota saateta et hän joutuu selviimään sen matkan yksin mut junamatka me tehtiin hänen kanssaan vain turvallisuus syistä. Ja koska haluttiin juhlistaa hänen voittoaan.

    Pääsimme onneksi nopeasti Oulun junaan. Pääsimme istumaan ja annoin itseni nukahtaa. "Aleksi. Aleksiii! " kuulen Joelin äänen. "Ollaan ihan just Oulussa" Joel sanoo kun saan silmäni auki. "Jooh.." vastaan tuolle väsyneenä. Kello on jotain lähemmän kahta yöllä kun pääsemme Joelille. Olen todella väsynyt ja menen vain Joelin huoneen sohvalle ja nukahdan välittömästi.

time skip aamuun

      Herään aivan liian lyhyiltä yö uniltani. Kello on jo puoli kahdeksan ja meidän koulu alkaisi tunnin päästä. "Nonii ylös nyt tai nukahdat uusiks" Joel sanoo. "Miten vitussa sä saatana jaksat vittu nousta ylös näin helvetin aikasin ja noin vitun pirteenä" vastaan Joelille. "Oho nyt tuli aika monta kirosanaa pienen pojan suusta, mut joo oon täs ollu jo vähä aikaa hereil koska piti ottaa ADHD-lääke et se ehtii vaikuttaa enne  kouluu" Joel vastaa ja repii peiton päältäni. "Vittu se peitto takasi ja iha vitu nopee" Älähdän tuolle. "Sori nyt vaa mut et saa sä nouset nyt" Joel vaatii. "No vittu noustaan sitte saatana" sanon tuolle ärtyneenä ja nousen vittuuntuneena sohvalta ja menen vessaan tekemään tarpeeni.

time skip koulupäivän loppuun

     Olli vältteli mua kokopäivän en tiiä taaskaa et mikä sillä on. Luulin et ollaa ihan fine, mut ei sitte. En tiiä mikä sillä on se vaikutti ihan normaalilta sillo ku oltii siel em-kisoissa. Oon tällä hetkellä odottamassa Ollia koska meidän piti puhua tänään. Nään Ollin tulevan koulun ovista. Meillä siis oli ollut eritunnit kun oli valinnaista, minulla oli kuvista ja Ollilla kai kotitaloutta. Ollilla on musta huppari, mustat kollarit ja mustat sukat. Nyt on jotain pahasti pielessä ei tuo noin mustia vaatteita koskaan enne ole pitänyt. "Olli" sanon tuolle kun tuo on tarpeeksi lähellä. Ei vastausta. "Olli?" Ei vieläkään "OLLI!!" Ei vieläkään. Menen tuon luokse ja heilutan kättäni tuon naaman edessä ja huudan "OLLI!!!" Tuo vain kääntää katseensa minuun ja mumisee jotain että tiedän tuon kuuntelevan mitä minulla olisi tuolle asiaa. "Meijän piti jutella?" sanon tuolle. "Nii piti joo..."


-------------------------------------------

sori ku kestää mut motivaatio vähä hukas eikä oikee oo aikaa kun tänäänkin meen pelaamaan harjoitus pelin ja nyt sit alkaa mun kausi parin viikon päästä nii tulee vielä vähän harvemmin

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now