16.

227 8 0
                                    

Joelin pov.

       En taida päästä koskaan tuohon brunen ja pitkän porukkaan jossa oli tänään se seiska jota ne ysit kiusaa. Se brune torjui mut heti kun tunnisti kuka olen ja ilmeisesti se seiska pelkää mua. Olen ansainnut tämän. Olen paska ihminen ja olen tehnyt valintani porukkanisuhteen väärin. En voi sille mitään mitä pikkuhokka ajatteli 6lk kun muu porukka alkoi kokeilemaan. Tänään oneeksi pääsen kai pois täältä Viivistä ei ole kuulunut kai pitäisi kysyä. Ymmärrän hyvin jos hän on unohtanut tälläisen ihmispaskan. Laitan Viiville viestiä jossa kysyn tietääkö hän sopiiko hänen serkulleen että tulen. Nuo ovat ilmeisesti aika läheisiä. En halua pialata noiden välejä.

     Pian viestin lähettettyäni joku soittaa minulle ja se joku on Viivi<3<3 Rakasvesi. vastaan puheluun. 

                                                 Puhelu

minä: Moi rakas

Viivi: Moi nii sori oon pahoilla unohin ilmottaa ku tuli kiire kuvauksiin nii pääset ja saat tulla mut siihe on pari ehtoo

minä: Ihan mitä vaan sun vuokses

Viivi: No alotetaan tärkeimmäst eli mun serkku Aleksi on tosi arka ja ujo uusien ihmisten kaa joten anna sil tilaa jos haluut et se haluu nähä sua uudestaanki viel joskus ja jos meinaat olla viikonlopun kokonaa täällä nii meidän ja etenkin sun pitää käyttäytyä ja olla asiallisesti. Eikä tramatisoida mun serkkuu se on vast 14. Okei?

minä: Juu sopii niiku sanoin mitä vaan sun vuokses rakas

Viivi: Oot rakas

minä: Oot rakkain

Viivi: Moikka puspus

minä: Moikka puspus

      Olisin ehkä halunnut vähän enemmän viikonlopulta Viivin kanssa mutta kyllä sen ehtii myöhemminkin. Nyt vain hoidetaan tämä päivä alta pois jotta ehdin iltajunalla Viiville. En halunnut mennä heti koulun jälkeen koska pitäisi vielä pakata ja muutenkin annan Viivin serkun mennä ensin ja olla siellä ennen kun menen pelöstyttämään hänet. Joo ei oo tarkotus mut veikkaan että jos tuo on ujo jo muutenkin niin kun tälläinen kuin minä olen pitäisi tutustuttaa siihen on se jos valmiiksi ujon fiilis varmasti hyvin tuskainen.

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now