15.

251 9 0
                                    

time skip seuraava päivä aamu

Aleksin pov.

      Olen menossa mun serkulle Viiville viikonloppuna koska en halua olla kotona ja muutenkin Viivillä on kivaa. Olen siellä melkein aina kun hän ei ole joko hänen poikaystävänsä kanssa tai sitten ei ole kilpailemassa tai jotain muuta. Nyt kuitenkin on mun vuoro päästä hänen luokseen heräsin vasta. Kello on vasta kuusi, mutta sain kerranki unta puolenyön aikaan johtuen ehkä yhdestä hyvin nukutusta yöstä Ollilla. Nukuin oikeasti hyvin joku melkee 12h. Tais olla aikapaljon univelkoi. Noh nyt kuitenki alan jo pakkaamaan koska lähden jo heti koulun jälkeen. Tänää on siis perjantai ja tulen kotiin vasta sunnuntai illalla. Viivi on siis 17v ja asuu omillaan, koska ensinnäkin hänen vanhempansa erosivat eikä hän jaksanut sitä viikko ja viikko vaihtelua ja muutenkin opiskelee Helsingissä ja äiti asuu täällä Oulussa ja isä asuu Martinhovissa. Olemme kuitenkin pitänyt yhteyttä.

     Avaan puhelimeni ja huomaan Viiviltä tulleen viestin.

                                                            Viivi Kaunisvesi<3

Viivi: Onks ok jos mun poikaystävä tulee kans? Ku se kysy mut ku oon luvannu jo sul nii miettisin jos haluisitte tutustuu. Ei oo pakko mut jos haluut

minä: Juu on okei kunhan ette pane siel en haluu saada traumoi ja kunhan se jätkä antaa mun rauhas olla sellane ku oon eikä mun tarvii olla sen kaa kahestaa

Viivi: Kiva oot ihan paras serkku ja ei tarvii huolehtii se on ihan fiksu jätkä

minä: Okei


     Minulle uudet ihmiset eivät ole se mun vahvuus oon tosi ujo enkä luota ihmisiin. Toivon että Viivi nukkuu hänen poikaystävänsä kanssa Viivin huoneessa ja että minä saan Viivin kaksiosta toisen huoneen eli vierashuoneen itselleni. 

     Pakkaan kassin loppuun ja pakkasin myös koulurepun tulen kotiin koulun jälkeen vain vaihtamaan repun ja lähden heti junaan. Lähden kouluun.

Time skip ruokailuun

    Menen Ollin ja Tommin kanssa ruokalaan mua ahistaa koska on ruokaa enkä pysty syömään. Nappaan Ollin käden käteeni ja puristan sitä merkiksi että minua ahdistaa. Irrotan nopeasti käteni Ollin kädestä. Tuo katsoo minuun ja sitten kertoo Tommille että menemme hetkeksi sivuun ja tulemme myöhmmin takaisin ja että tuo voisi mennä pöytään. 

     Olli vetää mut sivummalle ja laskee kädet olkapäilleni. "Aleksi sovitaan sillee et sun ei tarvis syödä nyt jos mennää meil tai teil koulun jälkee ja syödää jos sua ahistaa kouluruoka" Olli ehdottaa. "Ihana ehdotus ja muute suostuisinki mut mä lähen heti koulun jälkee junalla Viiville" vastaan haikeana. "Aleksi onks tuol jotain mitä saisit alas" Olli kysyy. "No salaatti on paskaa nudetiti liia rasvasii, perunat paskaa" Luettelen. "vettä voin kyl juoda se on hyvää" vastaan tuolle vielä lopuksi. "Aleksi voiks syödä vaik jotai näkkärii tai jotai, ei oo pakko ottaa voita jos et haluu ja onhan siel sitä siemennäkkäriiki mut ajattelin et näkkäris ois vähemmä kalorei ku tiiän et mietit jokasen asian kalorit jotka laitat suuhus" Olli ehdottaa. "Voin koittaa mut sä sit syöt sen loppuu jos en pysty" suostun Ollin ehdotukseen. Halaan tuota pitkään.

     Irtaudun Ollista kun kuulen jonkun puhuvan meille. "Anteeks mut voinks tulla teijän kaa syömää" tuo ääni kysyy. Katson vain tuota poikaa. Ei vittu ajattelen kun tajuan että tuo on yksi niistä lukiolaisista. Menen hieman Ollin taakse ja ilmoitan taas ahdistukseni puristamalla tuon kättä nopeasti. Tämä taitaa tajuta samalla hetkellä kuin minäkin kuka tuo on ja ottaa kädestäni aluksi hennosti kiinni sitten hieman rohkeammin kun en vedä kättäni pois. "Et voi Joel vaikka ootki yksin nii et voi" Olli sanoo aika tylysti. En tiedä huomaako Olli mutta näen tämän oliko se Joel niin hänen silmissän sen katseen joka peittää kyyneleet. Hän ei näytä heikkouttaan meille. Enkä minä näytä hänelle. "Katotaa joskus toiste" sanon tuolle ja vedän Ollin mukaani.

     "Miks sä sanoit noin sille" Olli kyseenalaistaa. "No koska olen liian empaattinen yksilö, näin tuon silmissä katumuksen eikä tuo ole koskaan sanonut tai tehnyt oikein mitään kiusaamistilanteissa on vain ollut hiljaa ja koska hän oli yksin ja näin hänen lävitseen ei se niin paska taida olla hengaa vaan väärässä porukassa" vastaan Ollille. Joskus minulle tulee näitä kun tunnen ihmisen jo pelkästään hänen olemuksestaan. Se ei ole koskaan pettänyt. En kyllä tuohon ole luottanut sen nopeammin kuin muihinkaan mutta siitä olen tiennyt paljon enemmän kun olen uskaltanut olla tuon kanssa. 

    Pääsemme Ollin kanssa pöytään. Tommi kattoo hetken mun annosta ja on sanomassa jotain. "Tommi älä sano mitään Aleksin ruokaa liittyvää homma ihan hallussa ja Aleksi kertoo sul jos haluu nii ite joskus" Olli sanoo tuo on ihana. Painan pääni nopeasti Ollin olkapäälle ja rupeen sitten syömään hitaasti näkkäriäni.


--------------------------------------

713 sanaa

-------------------------------------

oho oho vähä tuli sanoi lisää tuplaantu ei johdu mistää muusta ku et nyt on motii kirjottaa

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now