Ollin pov.
Kuulin puhetta ympäriltäni. En avannut vielä silmiäni enkä liikkunut sillä se tuntui liian raskaalta. "Allu ihan rauhassa" kuulin Joelin rauhoittelevan äänen ja se oli ensimmäinen mistä sain selvää. "Nii ku Oltii syömäs tai no nii yritettii ja sit siin oli vähä kaikkee nii mentii sit sohval ja aloin kattoo muumei ja Olli kävi vessas ja sit syötii ja sit Olli oli kantaas mua tai nii ja sit mä kyl huomasin aikasemminki et se on jotenki hiukan outo sen verra reissun jälkee ja sit nii lähin vessaa ja mun idea oli oksentaa ne ruuat ulos ja sit siel vessas huomasin verisen veitsen kaapin pääl ja sit mun hälytyskellot alko soimaa ku mä en ite oo koskaa oikee tykänny noitte isojen veitsien kaa leikkimisest ja sit katoin side kaappii ja sielt oli hävinny kaks rullaa ja sitte tajusin Ollin aristavan sen toista kättä aika paljo nii olihan se nyt aika selvää ja sit vaa oli pakko koska syytin itteeni siitä et oon ihan paska poika ystävä ku en tollasta huomaa vaikka mun pitäis olla erityisen tarkka noista ja muutenki ajatella enemmän Ollii et kuinka paljo se joutuu kärsii mun ongelmista ja sit en huolehdi sen ongelmista ku mietin vaa itteeni ja oon ihan vitun itsekäs paska" Aleksin selittää. Miks en osaa ajatella sitä miltä Aleksista tuntuu. Silmästäni valuu tahtomattani kyynel. "Oota Allu hetki" kuulen Joelin sanovan. Sitten tunsin käden pitävän mun kädestä kiinni. "Olli kaikki on ihan hyvin Allu on sun sängylläs ja se on ihan kunnossa" Joel puheli mulle. En pysty tälläiseen. Avaan kuitenkin silmäni ja katselen ympärilleni.
Näen Aleksin tunteettomat kasvot. Ennen pystyin lukemaan tuota poikaa, mutta nyt tuolla ei ole mitään mitä lukea tuon kasvoilta. Aleksin kasvot ovat täysin tunteettomat. "Anteeks" kuiskaan niin hiljaa että en usko että edes Joel joka on vieressäni olisi kuullut tuota. "Ei se mitää mut nyt mä tiiän mut olisin kyllä halunnu et oisit kertonu. Se vähän niiku kuuluu suhteesee, mut ymmärrän mikset kertonut" Aleksi vastaa. Tokikaan tuon äänessä ei ollut minkään näköisiä tunteita. "Onks kaikki ok, et näytä siltä?"
------------------------------------------------------
sanoja 337
Oli pakko jättää tohon koitan kirjottaa nopee viel sellasen mun norm mittasen
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...