Ollin pov.
Autan Aleksin tuon sängylle niin että tuo nojaa seinään jotta pystyy istuma-asennossa. "Aleksi mä tiedän et sun on vaikeeta syödä, mut mä en haluu menettää sua jollekkin syömishäiriölle" katson Aleksia joka näprää sormiaan stressaan tuneena. "Allu mä en haluu painostaa tai pakottaa sua yhtään mihinkään, mutta sä itekkin sisimmässäs tiiät ettei ihminen selvii hengissä ilma ruokaa" selitän tuolle tuon edelleen väännellessään sormiaan katse sylissä. "Allu rakas ku mulle sillä ei oo mitään väliä miltä sä näytät olisin suhun rakastunu jokatapauksessa olisit sä ollu sitten kirjaimellisesti ruohon korsi tai vaikka kotka" saan vertauksellani Allunkin suulle pienen hymyn. Tuo nostaa katseensa muhun. "Saanko mä sitten paljon haleja ja pusuja jos syön" Allu kysyy. "Tottakai ja vaikka joka kerta, toki joudun siinä aikamoisee velkakierteeseen mutta ei se haittaa voidaa sit söpöstelle koko aika" ilahdun tuon kysymyksestä. "Jeeeiiii" Aleksi innostuu. "Käviskö jos käyn tekee meille leivät ja sit ottaisin jonkun hedelmän molemmille ku nyt ois niikö tiiäks välipalan aika" totean tuolle. Haluaisin ehkä pääruuaksi jotain muuta, mutta Allu on nii heikossa hapessa että katotaa vähä myöhemmin sitte sitä.
Palaan leipien ja omenalohkojen kanssa takaisin Allun huoneeseen jossa tuo on selaamassa tiktokkia. Toki otin vesipullon meille koska aina täytyy olla vettä huoneessa, ei tiedä millon sitä täytyy kaataa Aleksin päälle.
Aloimme syömään ja Aleksi sai syötyä kokonaan leivän minkä tein tuolle. Omena lohkojen kohdalla alkoi tökkiä. Keksin keinon saada Allu syömään nekin. Laitoin omenalohkon puoliksi suuhuni ja siitä Aleksi ymmärsi vihjeeni. Hän otti puolikkaan omenan palan suuhunsa ja sai samalla pusun.
Saimme suht nopeasti syötyä. "Ja nyt mä haluun mun halit ja pusut" Aleksi ilmoitti. "Tämä selvä herraseni" vastasin tuolle ja vedin tuon osittain päälleni makaamaan. Siinä hetken halisimme ja pussailimme, kunnes pusut muuttuivat suudelmiksi. Suudelmat pikkuhiljaa kiihkeemmiksi ja sitä rataa kielareiksi. Taisin tajuta mitä Aleksi halusi takaa, mutten ollut ihan varma joten menin tuon ehdoilla ja tuon määräämässä tahdissa. (a/n ja tähän väliin ihan btw kello on tässä kirjoitus hetkellä 3.37) Aleksin kädet alkoivat liikkua pikkuhiljaa kyljilläni. "Alluhh.... Ootsä varma et jaksat?" varmistin. "Juu kyl mä jaksan sanon jos rupee heikottaa" Allu vastaa. "Rakastan sua" vastaan vielä tuolle ennen kun hyökkään taas tuon huulien kimppuun. Aleksin kädet löysivät paitani alle ja pian paitani lentääkin jo hienossa kaaressa Aleksin huoneen lattialle. "Mä en voi sallia tälläistä" murahdan tuon korvaan ja Aleksi vain kikattaa. Itseni mielestä tässä ei ole mitään hauskaa kun tuolla on tai ainakin oli vielä sekunteja sitten huppari päällään nimittäin nyt tuo kyseinen huppari on mytyssä minun paitani kanssa.
Lähden kuljettamaan käsiäni lähemmäs Aleksin kriittistä aluetta ja alan samalla suudella tuon kaulaa. Herkän kohdan löytyessä alan imemään tuohon fritsua. Enhän mä nyt voi tätä jättää merkkaamattakaan. Aleksi huokaisee korvaani minun hyväillessäni tuon kohoumaa housujen päältä, joka saa minut vain enemmän kiihottuneemmaksi. Yhtäkkiä Aleksi kääntää meidät toisinpäin. Olen niin häkeltynyt tuotsta liikkeestä että havahdun vasta kun tunnen Aleksin käden boksereideni sisällä tuon huulet kaulani herkässä kohdassa. "Alekshiihh" huokaisen tuon hyväillessä stondaavaa kaluani.
Alan riisumaan Aleksin housuja boksereineen koska mielestäni nyt on liian hidas vauhti miehellä. "Mä haluun sua just nyt enkä kohta" kuiskaan tuon korvaan. Aleksi ilmeisesti ymmärtää vihjeeni ja alkaa riisumaan minunkin housuja boksereita myöten. Toki tuo on hieman vaikeaa koska kumpikin yrittää riisua toisen housuja,mutta loppujen lopuksi onnistumme siinä ja nyt kaikki vaatteemme on lattialla mytyssä.
Aleksi alkaa kaivella yöpöytänsä laatikosta kortsuja ja liukkaria, mutta tuo menee pojan osalta hankalaksi koska alkan yhtäkkiä vedellä vetoja tuon täydessä mitassa seisovalla kalullaan ja tuo alkaa huokailla. Aleksin huokailut saavat minut vielä kovemmaksi jos se edes on mahdollista enää. "Aleksi vauhtia haluun panna sua nyt heti" hoputan poikaa. "Anteeksi nyt vain muttaahhhh noi shun vhedothhh vaan hidashthaa" Aleksi saa sanottua, jolloin lopetan ne kuin seinään.
Aleksi saa kaivettua liukkarin ja kortsun ja alkaa asettaa sitä minun kaluni päälle samalla vedellen kevyitä vetoja. "Ahh ALEKSIIHHH" Aleksi istuu päälleni niin että menen tuon sisään. "AAAHHH" kuuluu molempien suuhta. "Shä thunnuth vhitun hyvältäh" Aleksi saa sanotuksi totutellessaan kokooni, kun ei edes valmistelua halunnut. Aleksi alkaa pikkuhiljaa liikkumaan jolloin nostan tuon pois päältäni ja lasken hänet vatsalleen sängylle viereeni ja nousen itse Aleksin yläpuolelle. Työnnyn hieman rajummin sisään jolloin molemmat huokaisemme. Alan pikkuhiljaa liikkua ja nopeutan tahtiani suht tasaisesti. "AHH" "AAAAAHHHHH" kuuluu Aleksin suusta. Alan runkata tuota kun tunnen ite kihelmöivää tunnetta. "AAAHHH oonHH Lhähelhää" Aleksi saa soperrettua samalla kun alkaa täristä. Tuon selkä kaartuu. "AAAAAHHHMMMMMM!!!" kuulen kun Aleksi laukeaa lakanoille ja kädelleni. Työnnyn vielä muutaman kerran kunnes tulen huutaen Aleksin nimeä.
Vetäydyn ulos Aleksista ja kellahdan tuon viereen makoilemaan. "Mä rakastan sua" Allu aloittaa. "Nii mäki sua" kerron tuolle ja suutelemme. Suudelma oli rauhallinen ja rakastavainen.
_________________________________
Noni jees kello on 4 aamuyöllä en oo nukkunu vittuakaa, mulla on enkun koe päivällä, en osaa vittuakaa, enkä ole koko yönä lukenu enkä jaksa koska haluun nukkuu ees 3h enkä jaksa lunttaa joten 6 tulee. Mutta saitte nyt smuttii sen kunniaks et ollan tarinan puolessa välissä tai pidemmälläki kukaan ei tiiä.
puspusnusnus<3<3
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...