26

222 14 2
                                    

time skip melkee 2vko eteenpäin

Aleksin pov. 

Olen alkanut syömään kerran päivässä tai joinain päivinä Olli saa minut syömään kahdesti, kuulemma tuo on jo hyvä, koska vielä enne kun Olli tuli kuvioihin en syönyt kuin ehkä 2kertaa viikossa. Ollin avulla olen myös päässyt viiltelystä, tai no onhan se myös omaa päätöstäni. Soitan aina Ollille kun ahdistaa ja haluaisin viillellä. Tänään olisi ensimmäinen päivä ilman Ollia, tuo oli luvannut mennä hänen serkun syntymäpäiville, onneksi ne eivät olleet niin kaukana ettei Olli olisi voinut olla koko viikonloppuna vaan se olisi vain tämä lauantai. Kello on nyt jotain 17 ja olen vain koko päivän katsonut puhelinta, en ole edes mennyt syömään. Pitäisi jotta saisin Ollin hymyilemään. Teen sen hymyn eteen mitä vain. 

    Olen juuri aikeissa  mennä syömään, kun puhelimeni soi, menen siis oveltani takaisin sängylle, jonne sen kapistuksen jätin. Tommi soittaa. Okei erikoista ei se yleensä mulle soita.

puhelussa......

Tommi: -Moi Aleksi

Aleksi(minä): -Moi?

Tommi: -Tuuks sairaalal Olli joutu auto onnettomuutee

Aleksi(minä): -Joo todellaki tuun!

Tommi: -Joo nähää

Aleksi(minä): -JOo mä tuun moro

     

     Lähdin vainsuoraan. Okei en pakkasin nopeasti vesipullo, laturin, varavirtalähteen ja puhelimeni reppuun ja lähdin sitten niin nopeasti sairaalalle kun vain voin.


--------------------------------------

Joo sori tosi lyhyt luku mut oon miettinyt et haluutteks tätä kirjaa mielummi 100 lukuu vai 50? En sano et saisin just sen tasan mut vähän jotain suuntaa antavaa.

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now