-time skip 2vko-
Aleksin pov.
Olen nyt ollut Ollin luona viimeiset kaksi viikkoa, sillä vanhemapi lähtivät jonnekkin reissuun. Ei oikein kiinnosta, sillä ei mun ollu hyvä olla kotona ja kyllä Ollikin sen tiesi, joten ollaan mietitty et pyydettäis meijän vanhemmilta lupaa et olisin täällä pää asiassa ja kävisin ainakin jokatoinen viikko kotona käymässä. Tosiaan mun on vaikee olla enää huoneissa jossa ovi on lukossa tai kiinni tai jos oven edessä seisoo tyyppejä, mutta ollaan Ollin kanssa harjoteltu sitä että pystyisin menemään kouluun kuitenkin. Koska heti poliisi laitokselta päästyäni en pystyny olemaan edes Ollin huoneessa kunnolla tai muutenkaan kunnolla sisätiloissa, mutta kyllä nyt pystyn ja Olli saa laittaa jopa oven kiinni huoneestaan. Pystyn myös lukitsemaan nykyään yhä useammin vessan oven kun käyn vessassa, sillä aluksi se oli mahdottomuus.
"Olli mä voisin tulla kokeilee tänään kouluun päiväks" ilmoitan Ollille. "No jos susta tuntuu siltä nii tervetuloa, mut muista sit sanoo jos joku ahistaa tai silleen" Olli sanoo. Tosiaan en puhu paljoa muille kuin Ollille ja aluksi en edes Ollille, mutta nyt se jo luonnistuu ja vähän muillekkin. Käytiin tosiaan Ollin kanssa Joonaksella ja Joelilla viimeviikolla ja no Tommin luona eilen kun Celindakin oli siellä. "No tuuks sä sieltä sängystä haaveilemasta nii päästäis sinne kouluu" Olli naurahtaa ja heittää minua jollain hupparilla. "No joo joo enkä mä mitää haaveillu" totesin tuolle. "No mitäs sitte teit" "Noh kattelin herran täydellisen lättänää persettä" totean Ollille nauraen. "No se on hyvä mut meijän pitäis oikeesti keretä kouluun viel tänään"
---
Pääsimme juuri koululle ja vielä 15min ajoissa. "Olli olis mulla ollu vielä 10min aikaa katella sun täydellisen lättänää persettä ja oltais silti oltu ajoissa" totean tuolle naulakoilla kun olimme jättämässä takkejamme siihen. "No silti, onhan se ihan kiva nähä jätkiäki enne tunteja ja pitäis varmaa mennä kertoo reksil et olla tänään molemmat koulussa" Olli toteaa, joka on kyllä aivan totta. "Noh mennääks??" kysyn tuolta ja alan vetämään tuota portaita kohti, sillä opettajan huone ja reksin kanslia on yläkerrassa. "No tullaan tullaan" Olli naurahtaa.
"Moi onks reksi jo täällä" Olli kysyy joltain opettajalta ketä en tunnista. "Joo menkä vaan tonne kansliaan koputtamaan. Opettaja ohjeistaa. Olli koputti oveen. "Joo tuu sisään vaan" Reksi huutaa oven läpi jolloin kävelimme sisään. "Ai kato Olli... ja Aleksi mikä yllätys" Reksi toteaa iloisena. "Me oltais molemmat tulossa tänään" Olli toteaa. "Onkos näin noh tarviitteko jotain erityis järjestelyi vai mennäänkö normilla?" Reksi kysyy. "No ois ihan kiva jos luokkien ovet jätettäis edes vähän raolleen tai kokonaan auki" esitän toiveeni. "Tottakai se onnistuu" reksi sanoo ja alkaa ilmeisesti kirjoittaa jotain viestiä asiaan liityen. "No jos ei ollut muuta niin voitte mennä mä inffoon opettajia ennen teijä tunteja" reksi sanoo hymyillen. Lähdemme kohti sohvia, jossa jätkät varmaankin jo ovat.
"Ollii!!" "Hei Alluki tuli" "Alluuu" "Oleksi saapu" olivat huudahdukset kun saavuimme penkkien lähelle ja jätkät huomasivat meidät.
--
Päivä meni hyvin. Toki Niko hieman meitä mulkkasi mutta ei se voinut tehdä mitää sillä oli tämän lukuvuoden loppuun tehovalvonnassa ja oli ilmeisesti erotettu kahdeksi viikoksi, mutta oli jo koulussa. Nyt olen aivan uupunut, mutta onnellinen. Aloitamme Ollin kanssa pikkuhiljaa käymään koulua koululla. Mutta saan aina lähteä pois jos rupeaa ahdistamaan eikä mun tarvitse asiasta erikseen ilmoittaa että laitan reksille vain viestin sinä päivänä niin hän kuittaa poissaoloni luvallisiksi.
Teemme Ollin kanssa vielä iltatoimet ja sitten käperryn Ollin kanssa lämpimän peitonalle lusikkaan, jossa on turvallinen ja rakastettu olo. "Olli mä rakastan sua" sanon ja sitten nukahdan.
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...