21.

219 14 0
                                    

Joelin pov.

Tunsin kuinka joku puristi kättäni ja ajattelin sen olevan Viivi, mutta kun tajusin Viivin leikkaavan vesimeloonia ei se voinut olla hän. Katsoin kun Aleksi melkein juoksi vieras huoneeseen. "Viivi, Aleksi puristi mun kättä äsken ja nyt se meni tonne vieras huoneeseen" kerroin Viiville. Minulla ei ole harmainta aavistusta mitä täällä tapahtuu mutta sen tiedän ettei Aleksilla ole kaikki okei. Ite oon täällä t-paidan kanssa ja tuskailen sitä etten ottanut shortseja mukaan ja Aleksi menee hupparin ja kollareitten kanssa, jotka näyttävät sille hieman isoilta molemmat. 

    Viivi lähti Aleksin perään. Olisin itsekkin halunnut mutta koin ettei se olisi ollut järkevää tössö tilanteessa. Haluaisin tietää mitä tapahtuu ja onko vika minussa. Voisin kyllä hyvin lähteä jos se on minusta kiinni että Aleksi juoksee vähän väliä takaisin vierashuoneeseen ja Viivi hänen perässään. Menen makuu huoneeseen ja pakkaan reppuni valmiiksi, jos syy on minussa.

    Repun pakattuani menen varovasti ovelle ja koputan siihen. "Joo tuu vaa" kuuluu hetken päästä Viivin huuto. Näen sängyllä ilmeisesti pyörtyneen Aleksin Viivi hänen vierellään ja ilmeisesti Aleksin puhelimessa on facetime käynnissä. "Mitä tääl tapahtuu ja jos tää on musta kiinni nii voin kyl hyvin lähtee ku mähän tänne tulin viimeisenä" totean. En saa selvää kun Viivi ja joku puhelussa puhuu päällekkäin ilmeisesti minulle. "Yks kerrallaan" sanon. "Ei todellakaan johdu susta jää vaa enkä saa kertoo ilman Aleksin lupaa" Viivi aloittaa. "Joel mitä helvettiä sä siellä teet! Et vitussa tuu yhtää lähemmäs Aleksia ja jos Viivi ei anna sun lähtee kokonaa pois nii meet ainaki pois tästä huoneesta kun Aleksin pitäis herää aika pian eikä se haluu et täs on koko suomi kattomas sillo" puhelusta huudetaan. Minulla menee hetki prosessoida ääntä mutta sitten tunnistan sen Olliksi. Siksi bruneksi joka koulussa oli Aleksin kanssa ja se on se sama jota minun porukkani kiusasi. "Okei mä meen" vastaan. En halua että Olli pelkää minun tekevän jotain Aleksille joten pysyn vain kaukana ja pois tilanteesta.


-------------------------------------------

Siinä vähän Joelin näkökulmaa ja nyt mä riennän kouluun ku en oo taaskaan aamulla saanu mitää aikaseks ja kaikki on tekemät ja mulla alkaa koulu 8.15 joten mun paikalle saapuminen tapahtuu viimeistään 8.00 mieluiten ennen bussia koska sit pääsisin ehkä hyväl tuuril pelaa yht pelii mikä tuli koulul vast kesäl joten joo 

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now