44.

143 8 0
                                    

Celindan pov.

         Onko Niko raiskannut Aleksinkin. Noin ihanan ihmisen, jonka mä oon pakottanu nyt mun kaa yhtee. Nään kuina sitä ahistaa tää meijän juttu niin paljon. En vaa tiiä mitä voin sanoo etten satuta tuota. Laitan elokuvan pauselle, koska haluan puhua Aleksin kanssa.

Aleksin pov.

Celinda laittaa elokuvan pauselle ja kääntää katseensa minuun. Nyt alkoi ahdistaa hän ihan 100% varmasti raiskaa minut. "Aleksi..." Celinda ehtii aloittaa enne kuin huudan hönen päälleen "ÄLÄ!" "Aleksi hei en haluu sullemitää pahaa" Celinda aloittaa ja ottaa hieman väli matkaa minuun. Nyt pystyn hengittämään rauhassa. "En oikeesti haluu tätä, Niko uhkailee mua et se raiskaa mut uudestaa jos en oo sun kaa" Celinda selittää. "Ja munko pitäis sua uskoo" sanon tuolle vastaan. "Ei sun oo pakko mut se ois helpompaa, mut ymmärrän ettet pysty luottaa" Celinda selittää. "No okei mä uskon. Eli mitä meijän siis pitää tehä ettei meit raiskata?" kysyn tuolta. "Meijän pitää koulus esittää et tehää niiku Niko on käskeny, mut sit vapaa-ajal voidaa olla ihan niiku ennenki, toki meidän pitää aina välin eli ainaki kerra viikos hengaa et tulee uskottavuut" Celinda selittää. "Mut entä Olli?" kysyn koska tuon olisi vaikeaa varmasti hyväksyä se että olen tuon kanssa 'yhdessä'. "No mä en tiiä teijä jutustä oikee mitää, mut tää tarkottais sitä ettet oikee voi olla Ollin kaa koulus nii lähekkäi et se näyttäis et olisitte yhes, mut kannattaa silti puhuu sille Ollille" Celinda selittää. "Okei mut miks me ei voida vaa mennä kertoo opettajil" kysyn. "Koska ensinnäki niit ei puoliikaa kiinnosta ja toiseks Niko saadessaan tietää raiskaa meijät molemmat nii ettei pystytä minee viikkoo kävellä kunnol ja hakkaa meijät siihe kuntoo et ees meijä äitit ei tunnistais meitä vaikka kattoin monta tuntii tosi tarkkaa" Celinda sanoo "Okei, mut voinks kertoo täst mun isäl?" kysyn koska en ole ihan varma miten tässä tilnteessa pitäis toimia, Ilmeisesti Celindalla on kokemusta vaikkei saisi olla. "No jos se ei aiheuta ongelmii nii joo" Celinda vastaa.

     "Oo nii pahoillani et oot joutunu kokee ton mitä Niko on tehny sul" sanon tuolle hetken hiljaisuuden jälkeen. "Ei kannata olla koita pitää ittes kunnossa ensisijaisesti kyl mä pärjään, mul on tarvittaessa oma tukiverkko ja kun sitä penkoo vähä syvemmälle on siellä tyyppejä valmiina hakkaamaan Nikon hetkenä minä hyvänsä, mutten halua mitään ongelmia, niin en ole ottanut riskiä" Celinda selittää. "Mikset muute käytä, koskaa noit vaatteit koulus mitä on tosa rekillä, ne on tosi hienoi ja sopis ihan varmasti sun päälle" kyselen. "En uskalla pelkään et niistki aletaa kiusaa ja haukkuu nii käytän sit näit" Celinda vastaa. "Sori ku kyselen, mut oon vaa utelias ja sanot sit vaa ni kyl mä voin lopettaa" pahoittelen. "Ei se mitää, on iha mukavaa ku ollaa kiinnostuneit mun asioist, mut katotaaks tää leffa loppuu mun mielest tää on aika mielenkiitoine entä sun" Celinda kysyy. "Joo katotaa vaa ja on kyl aikasta hyvä leffa" vastaan tuolle ja Celinda laittaa leffan taas pyörimään.

     Leffan jälkeen päätin vain mennä kotiin ja voin vaikka soittaa Ollille facetimen tai vain viestitellä, mutta nyt haluan vain kotiin...

----------------------------------------

saitte nyt toisenki ku on motii ja oon siis aatellu et kirjottaisin tälle 2 tai jopa 3 jatko osaa jos vaa riittä ideoit ja nyt mulla on ekaan kirjan vaihtoon idea ja sit 3 kirjan alkuun idea mitkä liittyy toisiinsa, mut saa nähdä toteutuuko ja jos muistan sen siin vaihees viel sillo

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now