Aleksin pov.
Makoilimme Ollin kanssa vain sängyssä ja tasasimme hengistystä tuon aktin jäljiltä. "Pitäiskö mennä suihkuu" kysyn tuolta brunelta komealta ja syötävän söpöltä pojalta vieressäni. "Pitäis mut maataan tässä vielä hetki" Olli toteaa ottaessaan parempaa asentoa.
Ja minähän en vittu ole odottamassa. Alan vieritellä sormiani Ollin rinnalta kyljille ja sieltä reisille. Suutelen Ollin kaulaa ja samalla vedän muutaman kiduttavan hitaan vedon Ollin stondaavalla kalulla. "Mä meen jo ainaki edeltä et mee millo meet" sanon keskeyttäen kaiken sellainen ei päivänvaloa kestävän touhun. Lähden kävelemään suihkua kohti.
Heti ensimmäisellä askeleella huomaan kuinka perseeseeni sattuu ja askeleet ovat hieman huteria. Olli taisi huomata saman kun oli jo kirinyt minut kiinni ennen huoneen ovelle pääsyä. Olli otti minut reppariin ja näin pääsimme suihkuun ehjin nahoin ja onnellisesti, okei en kyllä tuosta onnellisesta tiedä Ollilla stondasi ja tuo oli hieman sen oloinen että kohta tulee rankku kierros kun lähdin leikkimään tulella. Noh ei siinä kyllä mulle kelpaa toinen kierros suihkussa.
Kun pääsimme suihkulle Olli lukitsi oven ja työnsi minut kylmää seinää vasten. Olli piti toisella kädellään käsiäni ylhäällä ja toisella piti leuastani kiinni. Tuo kurottautui niin että huulemme melkein hipoivat toisiaan tuo ei kuitenkaa suudellut joka harmitti minua. "Nyt sä Kaunisvesi kärsit julmien tekojesi seuraukset" Olli murisi ja sitten painoi huulensa erittäin rajusti huulilleni, hyvä jos tahdossa pysyi mukana.
Kieleni ollessa tuon brunen kurkussa tuo päättää alkaa vedellä kalullani erittäin nopeita vetoja. "AAAAAAAHHHHHMMMMHH" pääsee suustani tuon suuhun. Hyvä etten tukehduttanut tuota kielelläni. Yhtäkkiä Olli lopetta kätensä liikkeen. "Nyt vittu matela nussit mua nii kovaa perseesee etten enää kävele ja käsky oli niiku nyt" sanon tuolle seksikkäälle basistille. "Ja mitäs sä teet jos mä en pane sua perseeseen" Olli kysyy viettelevällä äänellä. "Mietin tässä selibaattia tai sun perseeseen panemista nii päädyin tulokseen että panen sua nyt perseeseen ja sit oot selibaatissa kunnes toisin sanotaa." kerron Ollille säännöt. Olli hivuttautuu ihan kiinni minuun ja kuiskaa korvaani "Toi kuulostaa hyvältä ilman sitä selibaattia"
Aloin hinkkaamaan kaluani Ollin vastaavaa vasten. "Mmmhh" Olli äännähtää. "No nii Matela haluutko valmisteluu, kortsuu tai liukkarii" kysyn tuolta "Enh nussia mua vaa nyt heti" Olli sanoo seksikkäästi. Menen oikeeseen kohtaan ja työnnyn tuon sisälle. Annan Ollin tottua kokooni enne kun alan liikua tuon sisällä.
------
Suihku sessiomme hieman pitkittyi ja nyt molemmilla on mällit perseessä eikun mitä ei me mitää sellasta. Noh anyways vaihetaa nytte lakanat ja lössähdämme takaisin sängylle vain söpöstelemään.
"Allu mennää syömää tai ainaki juomaa" Olli ehdottaa. "Syötiin just" totean ja käännän itseni pois päin tuosta. "Joo tuokin on totta mutta me vedettiin just aika pitkän kaavan mukaa tuo toisenlainen ruoka nii nyt pitäis sit syödä ja juoda jotai muutaki" Olli sanoo ja pusuttelee niskaani. "Okei sitte mut ei paljoo ja haluun sit takas tänne cudlailee" kerron tuolle ehtoni. "Tottahan toki prinsessa" "No siinä tapauksessa prinssi on hyvä ja kantaa prinsessan ruokapöytään ja tarjoilee ruuan pöytään" molemmat naurahdamme ja lähdemme kohti keittiötä minä tietenkin Ollin sylissä.
DU LIEST GERADE
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...