Ollin pov.
Aleksi oli aivan paniikissa Nikon toiminnan vuoksi. Yritin rauhoitella tuota mutta Nikon uhkailun takia en voinut olla tuon lähellä. Aleksilla oli muutenkin todella vaikea päivä ollut tämän takia. Irrottauduin Aleksista ja ei mennyt kauaakaan kun tuo pyörtyi. "Niko nyt se veitsi pois" Lulu sanoi todella tiukkana. "Mitä jos sä vaan pitäisit sen suus visusti kiinni tai mä tapan jonkun täällä olevista" Niko sanoo tuolle ja lähestyy tuota uhkaavasti. Pian ovelta kuuluu hakkaamista.
Niko menee ovelle ja katsoo silmäreijästä kuka siellä on. "Noni ja kaikki sanoo et kaikki on ok siel on reksi" Niko sanoo tiukasti. Kaikki ottivat itselleen penkin ja istuivat sille kuten mitään ei olisi tapahtunut.
"Moikka mä kuulin että täällä olis joku riehutut veitsen kanssa" rehtori sanoo. Näen Tommin ja Joelin hänen takanaan. Sitten katson Joonasta, joka on yhtä hämmentynyt kuin minäkin, mutta sitten tajuan katsoa Celindaa, joka hymyilee hennosti. "Ei täällä ole mitään hätää oltiin keskustelemassa yhdestä vähän vakavammasta kiusaamistilanteesta" Lulu sanoo. "Ja muuten vaan Aleksi on pyörtyneenä tuolla nurkassa" Joel toteaa ihan pokkana. "No se sai jonkun kohtauksen ja Olli sano et se virkoo kohta" Niko selittää. Katson Tommia niin että tuo ymmärtäisi tuon olevan valetta ja että Niko heiluu veitsen kanssa. No Tommi nyt sen olisi varmaan tajunnut ilman mun ilveilyjäkin. Tommi kuiskaa jotain rehtorille ja lähtee paikalta. "No mä voinkin varmaan tulla seuraamaan tätä tiedän vakava mielistä keskustelua" Joel sanoo ja astuu sisään. Tuota virhettä en tekisi. "No jos se on vain Lululle okei niin mä tästä lähden ja Joel tulee sinne jota en ihan ymmärrä mutta hän on Aleksin hyvä ystävä ilmeisesti niin miksi ei" rehtori sanoo ja poistuu paikalta.
Joel jotain räplää puhelimellaan, mutta laittaan sen nopeasti pois kun huomaa Nikon lähestyvän tuota. "Nonii hylkiö annas se kapula tänne" Niko sanoo. "Nii millasta kapulaa haluat että kyrsää, kaukosäädintä vai sellasta rumpukapulaa" Joel vittuilee. "Ihan sun puhelimen haluun vitun homo ja muutenki olisin aika hiljaa ja tottelisin nimittäin tää puukko on just terotettu" Niko sanoo. "Aa no mä voin laskea tän tähän tasolle mutta en haluu et SINÄ kosket siihen sun limasilla sormillas" Joel kertoo tuolla ja laskee puhelimen näyttö alaspäin opettajan pöydälle. Joel ei pidä näyttöään koskaan alaspäin koska 'näyttö naarmuuntuu', joten nyt sillä on jotain siellä mitä Niko ei saa nähdä.
Heti kun Joel on laskenut puhelimen tuo syöksyy Aleksin luokse ja laittaa tuon parempaan asentoon. "Ja nyt irti siitä läskistä tai se kuolee" Niko sanoo ja heiluttelee veistään. "No jaahas mutta tää kuolee vaan mun kuolleen ruumiini yli" Joel sanoo. Nyt päässäni välähtää.
Kaivan puhelimeni salaman nopeasti esille ja menin spotifyn hakuun ja ennätys ajassa olin löytänyt ne biisit mitä halusinkin joten laitoin yhden soimaan ja muut jonoon. Samalla menin kuiskaamaan Joonakselle "Jos meinaat pelata aikaa nyt ja mahollisesti pelastaa jonkun hengen nii nyt sä oot mukana tässä homoilussa ja vähän kyseen alaisessa toiminnassa". Ja kun Joonas oli nyökännyt ja olimme saaneet Nikon huomion aloin suudella Joonasta. Tuo tuntui väärältä, mutta pakko se oli. Aleksi tapetaan vaan kuolleen ruumiini yli -ja kai Joelinkin-. "Nyt loppu tollanen ja jokaikinen irti toisistaan" Niko huutaa raivoissaan. "Mitä jos ei" Joonas sanoo ja tarrautuu tiukemmin minuun. "No sit toi läski taitaa menettää henkensä" Niko sanoo ja lähestyy juuri virkoamaisillaan olevaa Aleksi ja Joelia, joka yritti suojata Aleksia.
Ehkä hieman uhkarohkeaa, mutta tarrasin Nikon kädestä kiinni. Tuo viilsi käteeni syvän viillon, joten jouduin päästämään irti ja peräätymään. Kuitenkin kun Niko oli kääntäny selkänsä potkaisi Celinda tuota selkään niin että tuo kaatui ja puukko lensi vähän matkan pääähän tuosta. Joonas oli nopea ja nappasi puukon lattailta. Niko oli kuitenkin aika nopeasti taas jaloillaan, joten hyökkäsi Joonaksen kimppuun ja löi tuota nyrkillä naamaan. Joonas horjahti ja Niko sai tuolta puukon takaisin.
"Noni hintti nyt ois aika väistää tai tapan läskin kirjaimellisesti kun kuolleen ruumiis yli" Niko sanoo. Kuitenkaan Joel ei hievahtanut. Niko viilsi pitkän viillon Joelin hartiohin, jolloin tuo huusi kivusta, muttei siirtynyt. Tajutessaan tilanteen Aleksi yritti siirtää Joelia, muttei kyennyt. "Noni nyt ois aika olla fiksu ja väistää" Niko sanoo, mutta kun liikettä ei tapahtunut Niko viilsi vielä toisen pitkän viillon Joelin selkään.
Samalla ovesta tuli sisään poliisit ja näin heidän takanaan ensihoitajia. "Poliisi! Laske veitsi alas" Nuo sanoivat. Niko pudotti puukon alas ja nosti kädet esille. Poliisit veivät Nikon pois ja ensihoitajat kiidättivät Joelin pois ja minut hieman perässä, kun Aleksi oli saanut rauhoittavia samoin Celinda, joka oli kuitenkin jäänyt kai koululle Tompan turvalliseen haliin kun Aleksi tuli mukaani sairaalaan. Mitä Tommin halit on turvallisia ja ei oo mitenkää homoo halailla ystävien kaa.
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...