13.

272 7 0
                                    

Ennen ku päästän teitä lukee nii kerron et toi video on se mikä pelasti mut just paripäivää sitte. Olisin varmaa menny parvekkeel tutkii sitä pudotust ja välil pelkään itteeni ja toi on just sitä millo pelkän itteeni. Pelkään et olisin voinu hyppää. Mut siis Linkin Parkin musa on hyvää ja kun ottaa sielt yhen ihan parhaist ja sit siihe laittaa Nikon ja Joelin äänet nii mä sulan. Ihan best. Ja nyt siihe lukuu.

Ollin pov.

"Aleksi lupaatko ettet mee oksentaa?" kysyn. Tiedän tuo on tuolle vaikeaa. "En lupaa etten mee mut lupaan yrittää etten mee" tuo vastaa. Ymmärrän täysin kaiken mitä Aleksi pn mulle kertonu. "Aleksi mä tiiän mitä sun pääs voi mahdollisesti liikkuu" kerron tuolle, tuo vain katsoo mua sellaisella et vitussa tiiä ilmeellä. "Mä oon kokenu ton saman mut vaa livempänä seiskan keväällä" kerron tulle jolloin tuon ilme muuttuu. En osaa tulkita tuota vielä ollanhan me vasta ekaa kertaa vapaa-ajalla ja sitä ennen ollaan nähty tasan kerran koulun pihalla nopeasti. Katseessa oli jotain surua, ehkä pelkoa ja hyväksyntää. "Olli enne ihmettelin mite osasit auttaa nii hyvin mut sillo vaa ajattelin et ehkä vaan oot poikkeuksellisen fiksu, mut toi selittää" Tuo sanoo. "Jos haluut kertoo nii oon aina valmis kuuntelee" tuo jatkaa pian. "Kiitti Aleksi mut nyt ei oo sen aika" vastaan tuolle. En halua antaa tuolle söpölle haavoittuvaiselle pörröpäälle yhtään laihdutus vinkkiä tai syitä laihduttaa vahingossakaan yhtään enempää kuin nyt jo hänellä on.

        "Haluuks jäädä yöks ku kello on jo aika paljon" kysyn kun tajuan katsoa kelloa. "Voinhan mä jäädäkki jos vaa haluut" Aleksi vastaa. "Tottakai haluan" vastaan tuolle. Tuo on kyllä aika söpö. Tiedän olevani homo ja myös helposti pelattavissa, mutta luotan Aleksiin, ei hän minulla pelaisi. En kuitenkaan lähde koittamaan. Aijon tutustua tuohon kunnolla ja sitten vastan miettiä. Okei on tässä jo jotain muutakin kuin kaveriin tutustumista taustalla ainakin mulla, koska oon niin vitun epäsosiaalinen yksilö että en ikinä pyytäisi tuostanoin vaa tyyppejä yöks. Okei Tommi on eriasia sen kaa ei tarvii puhuu jos ei haluu ja se antaa omaa tilaa. Sen kaa voin olla oma itteni. Nyt vain tuntuu että Aleksin kanssa olemiseen en väsy millään. Ja kyllä mulla on joitain sosiaalisten tilanteiden pelkoa tai ahdistusta tai jotain mutta sosiaaliset tilanteet eivät vain ole mun juttu.

---------------------------------------------

sanoja 369

----------------------------------------------

Mites tää nyt näin eskaloitui taitaa Ollilla tulla tunteita tuota arkaa poikaa kohtaan? Voikohan niistä tulla jotain?

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now