40.

167 17 0
                                    

Ei saatana vittu tää on jo vitun 40 luku mä vittu en tajuu kuinka kaua mä oon jaksanu kirjottaa tätä. Mut kaikki tietää et mitä tapahtuu luvus 69 ;) pikku pervoille (tai vähä isommillekki pervoille) smuttia. Ei vaa mennää nyt siihe lukuu et kukaa ei ala vihaa mua tän jälkee.

    Ollin pov.

Aleksi kuitenkin painoi luuria. Tai sitten se oli joku muu. Mitä jos joku tekee sille jotain. Ehkä mä käyn siellä. Ja jos siellä on vain Aleksin kuollut ruumis niin olen ansainnut sen, että rakastamani henkilö vain kuolee ja minä jään taas vain yksin. Päätän lähteä Aleksille.

Kun vihdoin pääsen Aleksille, näen jonkun auton pihassa jota en tunnista. Eikä tuo voisi olla Aleksin äiti koska se on aivan eri paikassa. Se on nimittäin tien viereen parkkeerattu niin että se näyttää siltä kuin tuo olisi vain nopeasti käymässä. Mitä jos onkin? Ja vain satuttamassa Aleksia? Kävelen kuitenkin hieman raolleen jätetystä ovesta sisään ja suuntaan ensimmäisenä keittiöön ja katson onko veitsi laatikko auki. Noh mitä veikkaatte? Jatkan matkaani vessaan vaikken ehkä haluaisi, jokin kuitenkin pakottaa minut siihen. Ei mitään. Seuraavaksi menen Aleksin huoneeseen. Ovi on raollaan. Aleksi pistää aina oven kiinni oli hän kotona tai ei hän jättää sen aina kiinni. Lähestyessäni kuulen puhetta. Tunnistan heikomman äänen kuuluvan Aleksille, mutta toista en tunnista. Kävelen ovelle ja koputan siihen. "Sisään" saan tuon ei Aleksille kuuluvan äänen vastaukseksi. 

"Ja kukas sää oot ja mitä teet Aleksin sängyssä" kysyn tuolta. "Aleksin isä Jaakko ja oon tässä koska jooh tiedät jos tiedät jos et nii ei tarvii tietää. Ja kukas sää oot ja mitä asiaa sulla on Aleksille meillä on tässä keskustelu kesken" tuo Jaakko vastaa. Vähän niiku sarvijaakko. Noni Olli nyt pysyt asiallisena ja esittelet ittes Olliks ja sanot et oot vaa Aleksin kaveri. "Oon Olli aleksin kaveri ja tulin tänne sillä asialla et huolestuin siitä et meijä puhelus Aleksi kuulosti siltä et se ihan just pyörtyy ja sit kuulu pari kolahdusta ja hetken pääst puhelu katkes, ja must tuntuu et sinä Jaakko voisit mennä hetkeks jonnekki muualle koska jos et sattumoisin huomaa Aleksia ahdistaa ihan vitusti just nyt ja sitä pelottaa joten voisitko Jaakko olla ystävällinen ja poistua vaikka olohuoneeseen ja olla tunkematta tänne" vastaan tuolle. "Okei" Jaakko vastaa ja poistuu huoneesta. Toivon ettei tuo kaiva esille mitään puukkoa tai asetta ja tule tappamaan minua, tai eihän se mua haittais, mut haluisin mielummin kuolla niin ettei Aleksi nää.

"Aleksi ooks iha okei näytät ahdistuneet" kysyn tuolta. "Jooh" Aleksi vastaa. "Hei mä oon oikeest pahoillani siit mitä tein ja koen sen takii etten riittäis sulle ja oon ihan paska ihminen" sanon tuolle. "Hei et oo sä oot just täydellinen ja rakastan sua just sellasena ku sä oot" Aleksi vastaa. "Sovinto?" ehdotan ja ojennan pikkurilliäni. "Sovinto" Aleksi sanoo ja ojentaa pikkurilliään tärisevällä kädellään. Kävelen tuota lähemmäs jotta meidän kädet yltävät yhteen ja tuon heikon söpöyden ei tarvitsisi käyttää vähäisiä voimiaan tälläiseen. "Saanko tulla sun vieree?" kysyn tuolta. "Joo saat" tuo vastaa ja kömmin tuon viereen sängylle. 

"Olli..." Aleksi aloittaa hetken hiljaisuuden jälkeen. "Aleksi" vastaan tuolle. "Haluuks olla mun poikaystävä, vaikka oon tälläne heikko iljettävä läski paska" Aleksi haukkuu itseään.  "Et oo mitään noista oot just täydellinen ja ihana" vastaan tuolle. En kuitenkaan osaisi olla tuon kanssa suhteessa rikottamatta tuota enää. Ei mun kannata ja muutenkaan en antaitse tuota. "Et vastannu mun kysymykseen" Aleksi muistuttaa ja huomaan tuon ottavan jo etäisyyttä minuun. "En..." näen tuon nielevän kyyneleitä. Nousen istumaan. "Koska en ansaitse sun kaltaista täydellisyyttä ja rikottaisin sut vaa uudestaa" sanon tuolle ja nousen sängystä. "Olli odota" Aleksi sanoo. "Tiiäks ku musta tuntuu ihan samalta etten ansaitsis sua ja oot liian täydellinen mulle. Ollaan tasoissa" Aleksi sanoo ja kääntää sitten kylkensä vaivalloisesti niin etten näe tuon kasvoja. Näen tuon kuitenkin hytkyvän itkun voimasta. "Aleksi mä voin olla sun poikaystävä jos sä vaan haluut mut ja mä rakastan sua maailman loppuun asti" sanon tuolle. "Oot ihan paras ja mä rakastan sua tän koko universumin loppuun saakka" tuo vastaa. Menen tuon vireen ja suutelen tuota.

Alone Against All (BC fan fiction)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz