9.

290 8 0
                                    

Aleksin pov.

       Olimme juuri päässeet Ollille kun mulle tuli ihan hirvee olo. "Olli mua oksettaa" ehdin sanoa ennen kun oksennan ojaan. "Aleksi mä kannan sut meil vessaa" Olli ilmoittaa ja lähtee kantamaan minua. Vittu nyt se saatana huomaa kuinka vitun läski paska mä oon eikä enää sit hengaa mun kaa. Pääsin vessaan ja Olli lähti hakemaan kai jotain juotavaa. En kyllä halua juoda mitään muuta kuin vettä, koska vittu kaikki maholliset kalorit pitää välttää. (Ite lopetin joskus syksyl maidon juonnin sen takii koska muta "turhii" kalorei enkä vielkää juo maitoo vaik muute syönki jo normisti) Nyt kun Olli on poissa ja oon täällä vessassa voin oksettaa itteeni. Työnnän sormet kurkkuuni niin syvälle kunnes tunnen ensin kyyneleet silmissä ja sitten oksennuksen kurkussa. Tämä on liian vapauttava tunne. "Aleksi" kuulen Ollin sanovan ovelta. Voi vittu eihän tuo huomannut. "jooh" vastaan. En halua että Olli tietää tästä en luota tuohon. "Onks mahollist et oisit saanu jonkun auringon pistoksen tai jotai ooks juonu tarpeeks tänää?" tuo kyselee. Eli tuo ei tainnut huomata. "Joo kai on" vastaan. Olen hiton helpottunut ettei tuo huomannut kun pakotin itseni oksentamaan.

       Menimme Ollin huoneeseen lepäilemään ja Olli laittoi tuon huoneesta valoja hieman himmeemmälle että minua ei alkaisi särkeä päätä. On tuo ihana tuo brune poika. "Aleksi" Olli keskeyttää meidän hiljaisen makoiluhetken tuon sohvalla. "Olli" ilmoitan että kuuntelen mitä tuolla on asiaa. "Mä en haluis pelästyttää sua pois mun luota tai et liityt siihen kiusaaja porukkaan joka just hylkäs mut sinä päivänä ku tulin tutustuu suhun, mut oon homo" tuo ilmoittaa hieman harkiten. "Mul se on täysin fine ja jos mietit nii en ite vielä tiedä mikä oon enkä oikee haluu lokeroida, mut en ainakaa mikää 100% heterokaan oo" vastaan tuolle. "Oli mul yks toinenki asia mikä mietityttää mua mut must tuntuu et jos kerrot mul jotai siit nii et kerro ainakaa kaikkee" tuo kertoo. Voi helvetin helvetti tuo niin huomasi. Voi vitun vitun vittu.


_---------------------------------------------_

Mitäköhän Olli on Aleksilta kysymässä?

Nyt ois aika kertoo jos on ideoita mitä täs vois tapahtuu koska rupeen nyt varmaa kirjottaa yhtä tosi pitkää lukuu tai ainaki valmistelemaan tapahtumii siihen koska haluaisin yhen luvun joho kirjotan 6969 sanoi koska miks ei ja sit se ois niiku se luku johon se jäis niiku tauol et sit ois kesän tauko ja sit kesän jälkee alottaisin jatkaa siitä luvusta koska en oo saamas tätä kirjaa päätöksee enne kesälomaa. Mul ei oo ideat loppu koska ideoita voin kysyy mun ihanilta frendeilt tai vaan kehitellä omassa tyhmässä päässä jossa ei oikeest liiku yhtää mitää järkevää.

    Ja toine asia oli se et sain mun bc hupparin jonka tein koulus nii vittu viimein kotii. En odottanu sitä ku vaan vittu viikon ja sitä enne jouduin tekee sen ja odottaa et se vittu tulee valmiiks saatana. Mut viimein kotoo ja oon hiton ylpee tuli hieno vaikka ite sanonki.

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now