Aleksin pov.
Olimme sopineet että Celinda alkaisi hengata meidän kanssa välkkisin. Tänään Joonaskin tulisi meidän kanssamme. Olen matkalla paikkaan jossa sovimme tapaavamme Celindan kanssa. Olen menossa Ollille koulu jälkeen selittämään tämän jutun ettei tuo saa sydäriä tai jotain muuta kun huomaa mun käyttäytyvän kuin olisin jonkun Ollille random muijan kanssa yhessä. Tapaamme Celindan kanssa sovitussa paikassa. Joudun hieman kiertämään, muttei tuo minua paljoakaan haittaa. Celinda vaikuttaa ihan mukavalta kun siihen vain tutustuu ensin.
Pääsemme koulun pihaan ja Joel ja Tommi katsovat minua hieman oudoksuvasti. "Moro jätkät täs on Celinda mun tyttöystävä" esittelen Celindan noille. "Aleksi nyt jumalauta mitä sä hommaat tajuuks mitä sä teet" Tommi aloittaa. "Hei haluutteks te nähä yhen meemin" Celinda kysyy. Oikestihan hän näyttää tekstin missä on selitettynä mitä tämä on. "Aahaa onhan toi nyt aika hauska" Joel sanoo. Joel ilmeisesti ymmärsi tilanteen. Tommi katsoo meitä hieman oudosti ensin ja ilmeisestimiettii erillaisis mahdollisia vaihtoehtoa selvitä tilanteest amuuten. "Aaa joo en aluks tajunnu, mut onhan tuo ihan kiva" Tommi sanoo. "Hei mullaki on yks meemi jonka voisin näyttää teille" Joel kaivaa puhelimastaan jotakin viedota. Hän näyttää sen meille ja me kaikki repeämme nauruun.
---
Koulu päivän loputtua olen tutustunu sekä Joonakseen että Celindaan vielä paremmin. Tiedän nyt tuon olevan tyttöihin päin joten molemmille tämä meidän juttu on vain kaverillista ja tapa pelastautua kiusaamiselta. Kohta meillä on jo niin iso porukka ympärillä ettei ne uskalla enää tulla meidän luo. Toi olis mun unelma. Lähden Ollille päin ja Celinda lähtee omaan suuntaansa. Onneksi Olli ei asu akaukana Celindasta. Niko asuu hieman erisuunnassa, joten uskon selviäväni Ollille saakka ilman häiriöitä.
Olen juuri päässyt Ollin tielle kun isäni kävelee minua vastaan. "Moi Aleksi kävin just kattoo tääl lähel yhtä taloo mitä sä tääl teet?" isäni aloittaa keskustelun. "Oon menos Ollille ku se oli eile kipee ja tänää ei saanu viel tulla kouluun" vastaan tuolle. "Sä oikeesti taidat rakastaa sitä jätkää" isäni toteaa. "No niin taidan" vastaan tuolle hieman punastuen. Isäni on ihana. "No mites koulussa?" isäni kysyy. "no en oikee tiiä Niko pakottaa mut ja Celindan esittää et ollaa yhessä ja oon nyt menossa nyt selittää tätä Ollille" sanon isälleni. "No eikö teil oo mitää muuta vaihtoehtoi ku vaa totella sitä Nikoa?" isäni kysyy. "No ei oikee oo ainakaa vielä niin meidän on vaa vähä pakoo, mut Celinda on tyttöihin päin ja mä varmaa poikiin päin joten meillä ei oo tässä ku kaverillisia tunteita pelissä. "no se on hyvä. Meeppäs nyt kattomaan sitä rakastas ja mä meen jatkamaan mun matkaa ja miettimään oisko se talo hyvä mitä kävin kattoo" isäni hoputtaa minua Ollin luo. "Joo moikka ja toivottavasti sä saisit sen talon" vastaan tuolle ja halaan tuotaja ajtkan matkaa. "Moikka" isäni sanoo ja jatkaa matkaansa.
Pääsin pian Ollin ovelle ja soitin ovikelloa. Minua jännittää tämä mutta pakko on Ollille kertoa...
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...