-time skip 3kk-
Tommin pov.
Olemme Celindan kanssa matkalla leffaan ja sit syömään ja siitä sitten mennään Celindan luokse yöksi. Tosiaan mennään leffaan kattomaan jotain ällösöpöö romantiikka leffaa meidän 2kk päivän kunniaks ja kuulemma mä saan päättää sit seuraavan 3kk päivän leffan ku Celinda päätti nyt tän. Ja voitte olla varmoja että otan jonkun kauhu leffan tai sitten toiminta jutun misä ammutaan ja on kaikkee hauskaa raakaa toimintaa.
(Minkälaisist leffoist sä tykkäät? Ite ehk toiminta/draama ja sit jotai kauhun ja fiktion piirteit)
Pian pääsemmekin jo saliin sillä otimme vain jotkut juotavat ja popparit. Pelasimme jotain leffapeliä ja nauroimme kun vastasimme väärin joihinkin "yksinkertaisiin" kysymyksiin. Pian leffa jo alkoikin.
Leffan loputtua päätimme että menemme vain kotipitsaan syömään, koska kumpikaan ei halunnut mennä mihinkään hienoon ravintolaan, koska ne nimet on ensinnäkin aivan liian vaikeita ja sitten niissä annoksissa on jotain aivan outoja juttuja, joten kotipitsa on vain paras keksintö.
Itse tilasin jonkun pekoni, punsipuli jutun en ees muista mut yleensä otan sen ja Celinda otti jonkun ananas aurajuusto kana jutun. (Nää on ne perus mitä yleensä otan kotipitsast. Kuuluuks ananas teijän pitsaan?) Ja vain odottelimme pitsojamme.
"Mitenköhän Allul ja Ollil menee ku ei olla paljoo nähty niit sen poliisi keissin jälkee ja sillonki jos ollaa nähty nii vaa Ollii" Celinda kysyy. Tuo on ihan totta ei olla nähty niitä vähään aikaan oikeen missään. Ollia näämme vähintään kerran viikossa koululla, mutta yleensä sekin jää siihen yhteen päivään milloin hän tulee kouluun harvoin on tullut jopa kaksi kertaa. Ja Allua ollaan nähty vielä vähemmän ehkä kerran kahessa viikossa ja vain vilaukselta kun tuo on käynyt jonkun opettajan luona. "Niimä vois kyl kysyy" vastaan Celindalle ja kaivan puhelimen esille. "Et taidakkaa tarvita tota nimittäi Oleksi käveli just sisälle ja on tos tiskillä tilaamassa" Celinda sanoo ja käännyn salaman nopeesti ympäri ja siinähän he olivat Olli ja Aleksi täysissä voimissaan tilaamassa jotain pitsaa.
"Olli ja Aleksi tuutteks tänne meijän kaa ois kiva vaihtaa kuulumisii ku ei oo paljoo näkyny" huudahdan noille kun he ovat tilanneet ja maksaneet. Olli katsoo Aleksia kysyvästi johon Aleksi nyökkää. Ei ilmeisesti puhu paljoa. Olli ja Aleksi istuvat viereiseen pöytään, joka on joku 4hengen ku tää on vähän täynnä ku laitettiin takit celindan kanssa viereisille penkeille.
"Noh mites teillä on menny ku ei oo paljoo näkyny?" Celinda kysyy. "Noh mikäs siinä onhan tollases aina paljon sulateltavaa ja traumat kyllä jääny" Olli vastaa ja Aleksi on vain hiljaa. "Mites Allu?" kysäisen. Olli katsoo allua taas kysyvästi, mutta Aleksi pitää katseensa visusti maassa. "Noh ei se oikee oo puhunu ja sit sen pitää olla tosi lähellä ovea, joka ei saa olla lukossa tai henkilöitä siinä tiellä tai lähellä ovea" Olli vastaa hieman haikeasti. "Oletan että tästä johtuu se ettei teitä oo näkyny koulussa?" Kysäisen ja Aleksi nyökkää samanaikaisesti Ollin kanssa. "No mä oon koittanu käydä kerran viikossa tunneilla ja samalla hakenu seuraavan viikon tehtävät opettajilta ja Aleksi on niinä päivinä käyny kotonaan kattomassa vähän että mikä meno" Olli vastaa. "Onks Allul muuten kaikki hyvin et vanhat tavat ei oo tullu takas?" Celinda varmistelee. "No oon mä muutamii kertoi sortunu mut syömine on pysyny samalla mallilla et sen kanssa suunta on vaa ylöspäin" Aleksi vastaa ja yllättää ainakin Ollin, joka katsoo Aleksia nyt todella onnellisen näköisenä.
ESTÁS LEYENDO
Alone Against All (BC fan fiction)
FanficTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...