Ollin pov.
Tiedän olisin voinut olla parempikin mutta en vain jaksanut. En nuku kunnolla, en syö, viiltelen ja itken kaiket päivät. Olen vain niin paska. Voisin laittaa Aleksille viestiä, koska sen voi helpommin vain jättää kesken sen keskustelun kuin f2f käytävä keskustelu.
Aleksi<3<3
O: Sori käyttäydyin tosi paskasti siel koulul oon pahoillani, mua vaan väsytti tosipaljon
A: Ei se mitään kaikil on välil huonoi päivii...
O: Onks sul kaikki kuitenkin hyvin?
A: Juu on
O:Okei hyvä haluuks nytte selvittää meijän välit
A: Haluisin selvittää ne mielummin f2f
O: Aaa... okei siin vaa voi mennä sit hetki koska oon koko aika tosi väsyny enkä jaksa olla sosiaalinen
A: No voidaan me ne nöinkin sit kai sopii
O: Ei sun oo tietenkää pakko
A: Sovitaan vaa
A: Päästää nopeemmin palaa vaa normaaliin arkeenO: Okei joo
O: Oon pahoillani etten kuunnellu sua sillo ku Niko raiskas sutluettu 16.03
Mikä Aleksille nyt tuli, se vaa yhtäkkii jättää luetulle eikä vastaa enää mitää. Soitan tuolle. Puhelu tuuttaa kunnes odottelun jälkeen Aleksi vastaa. Miks et vastaa mun viesteihi enää? Kysyn tuolta ehkä ärtyneen kuuloisena, olen vain huolissani. "Anteeks Olli..." kuuluu Aleksin heikko ääni ennen kuin kuulen jonkin putoavan maahan ja pian sen jälkeen tömähdyksen. Koitan saada Aleksin puhumaan muttei tuo vastaa. On vain hiljaista pelottavan hiljaista...
-------------------------------------------------
Sori lyhyt luku, mut halusin kirjottaa vaik kello onki jo melkee 3 yöllä enkä oo nukkunu vittuukaa ja mulla alkaa kasilt koulu, noh ei siinä onnee vaa siihe et herätyskello pitää siirtää vitun kauas etten laita sitä unissaa pois päält. Ja täs luvus voi kans olla poikkeuksellisen paljo kirjotus virheit ku tosiaa mun näkö ei oo mikää paras, pitäis ehk hankkiutuu johonki testeihi tai jotai, mut miks ku ainaki viel näkee ihan hyvin ainoo vaa et en nää takakentältä toisella takakentällä olevan tyypin kasvoi nii tarkkaa ku enne, mut ei siin oon keskitorjuja nii eipä tarvii siellä takakentällä hengailla kovin paljoo (lentopallosta puhun jos joku ei ymmärtäny)
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...