ANTEEKS, ANTEEKS, ANTEEKS JA ANTEEKS ei oo tullu lukui
Ollin pov.
Kuulen ovikellon soivan joten laitan rakkaan suorakaiteen muotoisen kapistuksen pois kädestäni sängylle ja nousen avaamaan oven. Veikkaan oven takana olevan Aleksi koska tuolla loppui koulu juuri vähän aikaa sitten.
Ja niinkuin arvelinkin oven takana seisoi Aleksi. Tosin hieman mietteliäämpänä ja vaisumpana kuin olisin olettanut. "Moi" Aleksi sanoi ja tuli sisään. "Ilmeisesti sul on jotai mielenpääl mitä haluut kertoo ku vaikutat jotenkin siltä?" Kyseenalaistan ja koitan tehdä Aleksille helpommaksi keskustelun avaamisen. "Joo siis tilanne on nyt se et oon tutustunu Joonaksee jotenki ja se vaikuttaa iha kivalt tyypilt toisin ku Niko" Aleksi aloittaa. "Joo no eiks toi oo ihan hyvä juttu, ku vaikutat siltä et sun asias ei ois ihan mikää nii kiva juttu" jatkan. "No siis Niko pakottaa mut ja Celindan olee yhes" (A/N En muista millä tai uhkailiko ollenkaa kait se uhkaili koska siit on nii kaua ku viimeks kirjotin) saa sanat suustaan. Nii että mitä oli. Aleksi kattoo mua ilmeettömänä joten annan itseni miettiä.
Okei eli Niko uhakailee noit kahta varmaa ja sit ne joutuu olee yhes ilman tahtoa tai ainaki niin mä ymmärsin et Aleksi ei haluais olla sen kaa ainakaa. "Nii ja tilanne on nyt mikä?" kyselen, jotta saisin selvyyden ajatuksilleni. "Nii mä ja Celinda näytetään Nikon edessä siltäet seurusteltais ja me ei saatais olla sit samaa aikaa sen näkösii Nikon edes, Celinda on tyttöihin päin ja Niko uhkailee sitäki et seki on vaa pakotettu tähän eikä meillä kummallakaan oo ku kaverillisii tuteit toisiimme kohtaa ja toki seki et halutaan molemmat pakoon Nikon kiusaamista" Aleksi selventää. "Ahaa okei" vastaan tuolle lyhyesti koska en tiedä mitä pitäisi vastata tuohon. "Eli onks tää sul ok?" Aleksi kysyy. "On kunhan saan pitää mun rakkaan mun lähelläni" vastaan tuolle. "No sen sä saat tehä" Aleksi sanoo ja on tulossa halaamaan minua jolloin kekesin aivan mahtavan idean. "No siinä tapauksessa" sanon tuolle ja lähden juoksemaan puhelimeni luokse sängylle.Esitän katsovani puhelinta, kun Aleksi saapuu huoneeseeni. "Jaaha että mä en oo enää se ykkönen vaa toi puhelin on tai sit siellä puhelimessa on joku muu tosi komee jätkä kelle viestittelet" Aleksi sanoo ja alkaa mököttämään mulle. Samassa keksin mennä Aleksin ig. "Ei ku kattelen täältä yhen tosi kuuman jätkän kuvia" kerron Aleksille. "Aaa... no jos mä en sulle kelpaa nii näytätkö mullekki nii voin mennä iskemään sen enne sua jotta saan sut takas" Aleksi ehdottaa. Näytän tuolle hänen uusinta ig postaustaa. "Joo tiiäks rakas ku toi on ihan palavasti rakastunu sellasee Olli Matelaan nii musta tuntuu ettei sulla oo mahollisuuksii tohon" Aleksi kertoo mulle 'totuuden'. "Aaa.. aika surullista mun sit varmaa pitää ottaa sut tai ruvet asiksi Olli Matelaksi" vastaan tuolle. "Joo no jos sovitaan et sä rupeet siks Olli Matelaks nii mä rupeen toks kuvan tyypiks" Aleksi ehdottaa. "Joo sopii" vastaan tuolle ja vedän tuon ihanan pojan päälleni, kun tuo oli keskustelumme aikana tullut lähemmäksi minua.
Kun Aleksi on päälläni hyvin vedän tuon lämpimään ja rakastavaiseen suudelmaan, jonka aikana Aleksi ottaa peremman asennon päälläni ja nyt tuo on enää vain puoliksi päälläni. Kelpaa kyllä tuokin en valita. "Mä rakastan mun puhelinta niin paljon" sanon ihan vain vittuillaakseni Aleksille. "Ei saa kiusata mulla on miesmenkat tänää" Aleksi vastaa ja läppäisee mua kevyesti poskelle. "Saapas" vastaan tuolle. "On sun perseessäs" Aleksi vittuillee takaisin. "Haluisiks kertoo mikä on sun miesmenkkojen kuukautis kierto et millon on ovulaatio ku jos haluisin lapsia?" jatkan tätä jörjetöntä keskustelua. "Joo no ne tulee sillo millo mä haluun ja ovulaatiota ei ole. Miesmenkat toimii kato niin et ne on just sillo ku haluu vittuilla omalle poikaystävälleen" Aleksi kertoo. "Aivan" vastaan tuolle ihan kuin olisin joku tyhmä...
-------------------------------------------
Syy tälle mun ihanalle ilmottamattomalle tauolle on vaan se etten oo jaksanu, pystynyt henkisesti ja se et oon vitun palavasti rakastunu yhtee jätkää (ylitsepääsemättämästi kusessa ja voisin itkeä sen perään jos mulla oli pienetkään mahollisuudet siihen) enkä vaa jaksa sen takii kirjottaa mitää söpöstelyy tai no toki voisin kirjottaa muutaki mut tähän kirjaan nyt sopii ihana Oleksi söpöstely nii en nyt haluu rupee muuttaa mitää
Ootte tärkeit älkää kuolko<3
P.s. rakastan mun positiivisuutta "Älkää kuolko" niiku nauran itelleni :)
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...