6.

311 13 2
                                    

time skip seuraava päivä ja on viimisen tunnin viimiset 5min ennen ruokailuu


Aleksin pov.

        Olisin tahtonut nähdä tuon Ollin uudestaan, mutta aina kun näen tuon tuo on jonkun pitkän ja pelottavan tyypin kaa joten en uskalla mennä tuon luokse kysymään numeroa tai edes snäppiä. Nyt mulla on mantsaa ja mun mantsan ope koittaa saada mun päähän tietoa jostain maankuorenlaattojen liikkeistä ja niiden liikeiden seurauksista. En osaa eikä oikein kiinnostakkaan. Toivon joka päivä että tuo brune olisi yksin, mutta tuohan on turha toivo.

    Kävelen taas tuonne ruokalaan johon en haluaisi mennä mutta kai se on pakko. Näen taas tuon brunen tuon pitkän tyypin kanssa. Ei tänäänkää. Menen johonkin pöytään vain istumaan ja selaamaan tik tokia koska en ole syömässä hyi helvetti. En oikein keskity ympäröivään ihmismassaan koska miksi minua pitäisi kiinnostaa he jos heitä ei kiinnosta minä. Yhtäkkiä kuitenkin joku ottaa puhelimeni pois minun kädestä. Vittu olin just kattomas yht mun serkun tanssivideoo. Se on siis ammattitanssija ja se on just laittanu yhen sen kisasuorituksistaan tik tokiin. "Hyi vittu mitä mimmii säki tuijottelet, siis luuleks et sul ois mahollisuuksii muka tollaseen muijaa. Ja toisekski tuo seurustelee jo Jollen kaa et ei ees kannata yrittää" joku poika sanoo ja nauraa. En sano mitään ei mun tarvitse. "Ota puhelimes ja jatka tosta mimmistä haaveilua vitun läski paska ei se susta välittäis ei kukaan välitä" joku toinen poika sanoo. Tuo taitaa olla se porukka josta Olli varoitti. Enhän minä kiusaamiselta voikkaan välttyä. 

     Saan puhelimeni takaisin ja lähden kävelemään vessoja kohti. Aikeenanihan olisi että lukittaudun vessaan viiltelen ja kun muilla alkaa tunti lähden vittuun täältä. Pääsen vessoille, mutta ne onki kaikki varattu voi vittu. Meen sit yläkerran vessoil. Pääsen yläkertaan ja olen juuri lukittautut vessaan kun joku koputtaa vessan oveen...


Kukakohan vessaan haluaa päästä? Vain minä tiedän ja sinä seuraavan luvun jälkeen

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now