Aleksin pov.
Olin sairaalalla odottamassa että Olli herää, en nukkunut viime yönä kuin ehkä 2h olin vain miettinyt miten Ollilla menee ja sitä mitä Tommi sanoi minulle. Eli Olli voi tykätä musta takaisin, kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Voisin kans vaan sanoo Ollille siitä, mutta menetän kaksi ystävää jos pilaan mun ja Ollin välit sillä että kerron. Voisin kyllä sen jälkeen vain hengailla Joelin kanssa. Okei jos vain kerron Ollille sitten kun tuo herää.
Lääkäri tuli juuri keskeyttämään minun syvällisen mietiskely hetken. "Ollin pitäis alkaa pikkuhiljaa heräillä" tuo sanoo ja menee toiselle puolelle sänkyä ja näppäilee jotain johonkin laitteeseen. "Olli jos sä kuulet mua purista mun kättä" lääkäri sanoo. Ei reaktiota. Lääkäri toistaa tuon vielä kolme kertaa eikä mitään reaktiota. Silloin Tommi palaa kanttiinista ja ottaa minut haliin kun huomaa kyyneleeni. "Okei jos te koittaisitte vaik puhuu Ollille se vois auttaa" lääkäri sanoo. "Olli rakas oisko mahollista et sä heräisit, en selvii ilman voin tehä mitä vaan kunhan sä heräät" anon tuota ja huomaan tuo luomen liikkuvan. "Olli jos sä kuulet mua nii purista mun kättä" lääkäri sanoo. Olli puristaa sen käsillä lääkärin käsiä. "Okei hyvä sulla on hengitys putki kurkussa mä otan sen pois se voi tuntua vähän ikävältä" lääkäri selittää ja ottaa Ollilta hengitys putken pois. "Nyt mä tutkin sun silmät lampulla ei tarvii säikähtää" lääkäri selittää ja tutkii tuon silmät ja menee sitten tuon jalkojen luokse ja tekee jotai testejä että tunteeko Olli jaloillaan. "Kaikki näyttää olevan hyvin" lääkäri sanoo ja lähtee huoneesta.
"Nii sä teet siis ihan mitä vaa nyt" Olli varmistaa väsyneenä. "Niin siinä tais käydä" vastaan tuolle. "Mä taidan tästä mennä" Tommi sanoo ja poistuu huoneesta. "Tuuks sä mun poikaystäväks?" Olli kysyy. "Olli ooks sä ihan tän maan pinnalla etkä missää lääke horroksessa" kysyn tuolta. "Ihan tän maan päällä oon ja kysyin sua just tosissaa mun poikaystäväks pilaten meijän ystävyyden" tuo sanoo haikean kuuloisena. "Ei se haittaa vaikka pilasit meijän ystävyyden" sanon tuolle, jolloin tuo kääntää katseensa minuun. "Sillä mä oon sun poikaystävä" jatkan ja tuon ilme vaihtuu sekunneissa ensin surullisesta ilioseen ja sitten hämmästyneeseen mutta haikeaan. "Oon tosissani. Mä tykkään susta enemmän ku kaverina ja haluun olla sun Olli Elias vitun komea Matela poikaystävä, eikä tää johdu siitä et lupasin tehä mitä vaa kunhan heräät" sanon tuolle, jolloin tuon kasvoille leviää iloinen hymy. "Oot ihan hassu" tuo toteaa.
Hetken mielijohteesta, pussaan tuota poskelle, jonka aikana Olli oli ehtinyt laittaa kätensä takaraivolleni ja pusun jälkeen ohjasi minun pääni niin että meidän huulien välillä oli vain noin 10cm. "Sori mut mun huulet on täällä" tuo sanoi ja veti minut suudelmaan. Olen maailman onnellisin ihminen tällä hetkellä koko maapallolla.
------------------------------------------
Okei nyt ku oon kiduttanu teitä ensin 27 lukua sillä että Olli ja Aleksi ei oo yhessä nii nyt ne on ja nyt on kuitenkin jo 28. luku joten aika kauan pystyin pitää ne erillää, mutta kauanko ne pysyy yhdessä ja mikä on eron syy? En spoilaa meen tästä tekee jotai hyödyllistä kuten esim piirtää Autot elokuvien sitä Marttia mun elokuvakurssin vihkoo.
YOU ARE READING
Alone Against All (BC fan fiction)
FanfictionTää kertoo jätkien koulu ajoista ja tää siis alkaa ihanasti sillee et Aleksi on kasilla ja sillä on pieni kaveriporukka jonka kans se soittaa välil, mut se asuu niist muist nii kaukaa et käy eri kouluu ja siellä samassa koulussa on sit kasilla Olli...