4.

354 13 1
                                    

(time skip koulun loppuun)

Tommin pov.

        Lähdin aamulla Ollin luota, mutta se ei ollut kovin järkevää. Tuo vältteli minua koko loppupäivän. Ja silloin kun lähdin ja olin palaamassa niin en nähnyt tuota enää. Tiedän tuon kävelevän kotiin joten aijon puhua hänelle matkalla. Olen poistumassa luokasta, mutta huomaan Ollin vielä olevan luokassa. Tuo ei ole yhtään Ollin tapaista. Menen Ollin luo. "Olli voitaisko me puhua aamun tapahtumist vaik matkalla, koska et varmaa haluu et toi kuulee" sanon Ollille. "Joo vaik mut ei sun oo pakko hyvitellä sun tekojas enhän mä oo ku aa homo" Olli toteaa jotenkin todella masentuneena. Voi kumpa hän tietäisi mitä menin sillo aamulla tekemään.

Flashback

     Olli kertoi juuri olevansa homo. Minulle se on ihan täysin fine. Oma veljenikin on homo ja sisko on bi. Meillä nyt vain sattuu olemaan homofoobiset vanhemmat joten he eivät enää asu kotona. Pidämme kuitenkin yhteyttä ilman lupaa tietenkin. Minulle asia on täysin fine. 

    Olli kertoi juuri muille ja muut vain lähtivät Olli luulee että jätän hänet, mutta en ole häntä jättämässä menen vähän jututtamaan noita muita. Meen kyselee heidän mielipiteitä. "Moro mitä mielt et Olli on homo" kyselen. "Noh mul on ihan sama mikäse on ainaki saatii taas yks syy lisää ton hintin hylkäämisee" Sami tokaisee. "Nii just toi säälittävä paska oikeesti oli vaa kokoajan tiel" Miro jatkaa. "No jep olisin jo seiskal halunnu kiusaa, mut ei ku yks hintti oli tiel noh ainaki se on se jolla voidaa alottaa" Nooa vielä lisää. Okei en tiedä mitä tähän pitäisi vastata. Okei ehkä muaki aletaa kiusaa mut en lähe siihe et ees esitän et kiusaaminen on fine. "Joo mä en kyl lähe kiusaamaa ketää et tää tais olla täs" sanon ja poistun. Tarkoitus oli puolustaa Ollia ja hänen homouttaan, mutta eipä noihin kannata luottaa enää.

Flashback loppuu

        Olemme matkalla kauppaan, koska miksi ei. Ainahan jäätelö kelpaa. "Olli" aloitan keskustelun. "Mmm" Olli ilmoittaa kuuntelevansa ja kääntää katseensa minuun. "Nii sillo aamul olin menos puolustaa sua niil muil mut ku menin sinne nii ne vaa myöns et ei oo koskaa halunnu oikee olla sun kaa ja et ne aikoo alottaa muitte kiusaamisen ja et oot yks niist jolle ne sen sit alottais. Mut muista oon aina sun vierelläs vaikka koko muu koulu sua vihaiski" sanon tuolle. "Kiitti Tommi" Olli sanoo ja tulee halaamaan minua. 

          Kaupan jälkeen menen kotiin tekemään läksyjä ja sit teen vielä vähän vitttu lisää läksyjä. Ja arvatkaa mitä sit enne ku pääsen pelaamaan pleikalla niin vittu luen enkun ja kemian kokeesee jotka on hitto molemmat huomenna. Kemia on perseestä enkä ees tajuu mitää enkä ymmärrä ku mun opettaja sitä koittaa opettaa mut kunhan pääsen läpi. Ja no enkku menee ihan ok vois se paremminki mennä mut menee se nyt paremmin ku mun puolipikkuveljellä joka saa melkee joka sanakokeest 5+ ja isoista kokeista parhaimmillaan 6-. Itellä ne numerot on yleensä 7 ja 9 välillä, mut sanakokeista saan joskus 6 alkavan koska en jaksa lukee niihi.



-------------------------------------

------------------------------------------

Joo se mitä mä saan enkust on 6 ja 8 välil et ei mitenkää kovi hyvi mut joo nyt oon näköjää wattpadis vaik voisin olla lukemas enkun kokeesee koska haluun siitä 8 koska se voi oikeest jopa nostaa mun numeron 8 ja oisin siit iha vitun ylpee. Okei oon enemmä ylpee jos mun matikan 10 ei laske koska oikeesti meinasin vaa huutaa luokas ku saatii viime todistukset et mitä vittuu koska olin saanu matikast 10. Mut juu aina tää vika kk on mul sitä et kaikkeen pitää lukee ja kaikest pitää saada täydet ja tunneil pitää olla aktiivinen jotta saa hyvät numerot ja sit samaan aikaan mua ei enää vittuukaa kiinnosta olla koulus. Joo pakko myöntää et joululoman jälkee olin tasan 30min koululla eli tunnilla joku 10min ja olin jo valmis kesälomal.

Jaksakaa viel loppuun asti tää kevät ajatelkaa et enää tää kuu ja sit voitte vaa makoilla omassa sängyssä ihan rauhassa eikä oo mikää kiire minnekkää!

Paitsi jos ootte tunkenu kesäloma kalenterin melkee täytee niiku minä mut kuitenki vaan kivaa tekemist.


Ootte tärkeitä jokaikinen!!

Alone Against All (BC fan fiction)Where stories live. Discover now